Search Members Help

» Tervetuloa vieras
[ Sisäänkirjautuminen :: Rekisteröityminen ]

Page 2 of 3<<123>>

[ Seuraa aihetta :: Lähetä tämä aihe sähköpostilla :: Tulosta tämä aihe ]

reply to topic new topic new poll
Aihe: Sähköpostiosoitteen muutos< Seuraava vanhempi | Seuraava uudempi >
 Viesti numero: 11
Agostini Search for posts by this member.
...

Ryhmä: VIPT
PostIcon Lähetetty: Maalis 28 2007,07:38  Skip to the next post in this topic. Ignore posts   QUOTE

Muistutusta peliin....jälleen..  :D  -A-
Top of Page Profile Contact Info 
 Viesti numero: 12
Martta Search for posts by this member.
Grand Old Ladybusanistitar

PostIcon Lähetetty: Touko 23 2007,19:28 Skip to the previous post in this topic. Skip to the next post in this topic. Ignore posts   QUOTE

Laitanpa Agolle privaa kun tuo osoite on muuttununna taas  :oho:

--------------
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
 Viesti numero: 13
Agostini Search for posts by this member.
...

PostIcon Lähetetty: Touko 23 2007,20:06 Skip to the previous post in this topic. Skip to the next post in this topic. Ignore posts   QUOTE

laitappa tuon mailin kautta ni tulee varmemmin perille...

-A-

noh,tulikin jo perille....

ja muutettukkin....

Muokannut Agostini on Touko 23 2007,20:09
 Viesti numero: 14
Vieras
Rekisteröimätön

PostIcon Lähetetty: Heinä 31 2007,15:38 Skip to the previous post in this topic. Skip to the next post in this topic. Ignore posts   QUOTE

Mullaki sähköpostiasiaa... En halua muuttaa sähköpostiosoitettani, mutta jostain syystä mulle ei tule maililla ilmoitusta kun seuraamaani aiheeseen tulee uusia postauksia.

Rekisteröinnissä meni joku pieleen. Kaksi kertaa yritin rekisteröidä ja prosessi meni muuten normaalisti, mutta kuulemma yllläpitäjien postiluukkuun ei tullut ilmoitusta mun rekisteröintiyrityksestä. Lopulta Tiippis loi mulle tunnuksen manuaalisesti. Ohjauspaneelin sähköpostiasetuksissa näyttää olevan oikea osoite, mutta silti mailia ei tule.

Viesti numero: 15
jarim Search for posts by this member.
Häirikkö Busanisti

Ryhmä: Ylläpitäjä
PostIcon Lähetetty: Heinä 31 2007,15:56 Skip to the previous post in this topic. Skip to the next post in this topic. Ignore posts   QUOTE

Quote (Macoshark @ July 31 2007,15:38)
Mullaki sähköpostiasiaa... En halua muuttaa sähköpostiosoitettani, mutta jostain syystä mulle ei tule maililla ilmoitusta kun seuraamaani aiheeseen tulee uusia postauksia.

Rekisteröinnissä meni joku pieleen. Kaksi kertaa yritin rekisteröidä ja prosessi meni muuten normaalisti, mutta kuulemma yllläpitäjien postiluukkuun ei tullut ilmoitusta mun rekisteröintiyrityksestä. Lopulta Tiippis loi mulle tunnuksen manuaalisesti. Ohjauspaneelin sähköpostiasetuksissa näyttää olevan oikea osoite, mutta silti mailia ei tule.

Onko ohjauspaneelin sähköpostiosiosta täpättynä "Send a confirmation email when I receive a new private message" .. (mitähän lie suomeksi)?

Edit: äh, luin tuon alkuperäisen viestin vähän hutiloiden, puhe oli siis noista seurattavista topiceista... niistä en tiedä mitään...  :glare:

Muokannut jarim on Heinä 31 2007,15:58

--------------
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Top of Page Profile Contact Info WEB 
 Viesti numero: 16
Timppa Search for posts by this member.
Corgisti

PostIcon Lähetetty: Heinä 31 2007,15:56 Skip to the previous post in this topic. Skip to the next post in this topic. Ignore posts   QUOTE

Lainaa (Macoshark @ Heinä 31 2007,15:38)
mutta jostain syystä mulle ei tule maililla ilmoitusta kun seuraamaani aiheeseen tulee uusia postauksia.

Tää on vaan villi veikkaus, mut voisit ottaa kokeeksi sieltä sp-asetuksista pois sen valinnan "piilota...". Mitään harmiahan tuosta "julkisesta" osotteesta ei liene, kun ei se kuitenkaan oikeesti missään näy. Helpottaa vaan yhteydenottoa, kun tulee se mail-nappi näkyviin...

--------------
"I Reject Your Reality & Substitute My Own", Adam Savage
 Viesti numero: 17
Timppa Search for posts by this member.
Corgisti

PostIcon Lähetetty: Heinä 31 2007,16:02 Skip to the previous post in this topic. Skip to the next post in this topic. Ignore posts   QUOTE

Lainaa (jarim @ Heinä 31 2007,15:56)
Onko ohjauspaneelin sähköpostiosiosta täpättynä "Send a confirmation email when I receive a new private message" .. (mitähän lie suomeksi)?

:shocked:  Mun ohjauspanelissa lukee kyllä: "Lähetä sähköpostilla tieto, kun olen saanut uuden yksityisviestin", ihan selvällä suomella!!

Ja tuohan on juurikin se maaginen täppä, mikä pitäisi KAIKILLA olla valittuna, johtuen näistä satunnaisesti perille menevistä privaviesteistä!

--------------
"I Reject Your Reality & Substitute My Own", Adam Savage
 Viesti numero: 18
toimeve Search for posts by this member.
...se on se tieto siitä, että tarvittaessa lähtee loihakhasti...

Ryhmä: Moderaattori
PostIcon Lähetetty: Heinä 31 2007,16:20 Skip to the previous post in this topic. Skip to the next post in this topic. Ignore posts   QUOTE

Lainaa (Timppa @ Heinä 31 2007,16:02)
Ja tuohan on juurikin se maaginen täppä, mikä pitäisi KAIKILLA olla valittuna, johtuen näistä satunnaisesti perille menevistä privaviesteistä!

..ja mulla hälyttellee tuosta, galleriaan kirjautumisesta, sielä muutoksia tehessä (kuvien lisäys, tekstit, joku kirjottaa kommentin galleriani kuvviin yms yms), yv:n saapumisesta, sähköpostin tulosta, seurattavista keskusteluista...että on se hieno järjestelmä  :thumbup: pimpelipompelit kilahtellee jatkuvasti. Ja samasta asiasta monessa välinhessä. No, eiphän jää huomiotta.

--------------
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
 Viesti numero: 19
jarim Search for posts by this member.
Häirikkö Busanisti

PostIcon Lähetetty: Heinä 31 2007,16:41 Skip to the previous post in this topic. Skip to the next post in this topic. Ignore posts   QUOTE

Quote (Timppa @ July 31 2007,16:02)
Quote (jarim @ Heinä 31 2007,15:56)

:shocked:  Mun ohjauspanelissa lukee kyllä: "Lähetä sähköpostilla tieto, kun olen saanut uuden yksityisviestin", ihan selvällä suomella!!

Se että nuo tekstit on minulla englanniksi on ihan tarkoituksellista, osa näistä toiminnoista mielestäni selkeämpiä englanniksi mitä tökerösti suomennettuna.  :;):

--------------
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
 Viesti numero: 20
RHead Search for posts by this member.
Köyhänisti..

PostIcon Lähetetty: Maalis 10 2009,08:05 Skip to the previous post in this topic.  Ignore posts   QUOTE

Muistutus että elkää itse vaihtako foorumilla sähköposteja! Ilmoittakaa ylläpidolle siitä niin saadaan vaihdettua se.

--------------
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
22 vastausta sitten Marras 05 2005,20:31 < Seuraava vanhempi | Seuraava uudempi >

[ Seuraa aihetta :: Lähetä tämä aihe sähköpostilla :: Tulosta tämä aihe ]

Page 2 of 3<<123>>
reply to topic new topic new poll

Quick Reply: Sähköpostiosoitteen muutos
iB Code buttons
Lähetät käyttäjänä:
Guest
Do you wish to enable your signature for this post?
Do you wish to enable emoticons for this post?
Do you want to track this topic
View All Emoticons
View iB Code

<% ONLINE %>