B-one vanteet busaan..

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: B-one vanteet busaan..

Kirjoittaja janne » 14 Tammi 2007, 22:03

on kyllä käheen näköset :respekt:

Kirjoittaja Martta » 14 Tammi 2007, 21:28

:tapu: :tapu: On ne hienot asennettuna


Nyt ei tarvii, kun odotella Kuva

Kirjoittaja Martta » 10 Tammi 2007, 20:21

akseli kirjoitti:niin onko jarrulevyt pulteilla vai onko ne integroidut kuten nimestä voisi päätellä? :p itseä evvk mutta hönötuuninkimiesten puolesta kyselen :respekt:
Pakkohan se oli köpötellä talliin ihmettelemään... Takiksessa jarrulevy kuusiokoloruuveilla ja etusessa niitit.

Kirjoittaja busapappa2 » 09 Tammi 2007, 21:44

Juu ei hassummat, varsinkin jännän näköset piparityylin jarrulevyt . itellä on EHKÄ joskus mielesä kromiset tai kromatut . Sittten pipari levyt ja jos ei paljoo ajeleen pystyn selkärankaremppojen takii, ni vois purppura/mustat katteet maalauttaa koko mustix ja kuplan kanssa . Päälle kunnon lakkaukset .?!? Jos taas ajokuntoo piisaa jää asentelut vähemmälle, vaikka en just ite pysty paljoo asenteleenkaan ? No oon mä "Kahteenkertaan" etu ja sivukatteet asentannu ! Sivut on helpot, mutta etukate on aikas tarkka, näin noviisille asentajana . :D :p :D

Villiveikkaus, että noi on niiteillä noi levyt ?!?! :respekt: Joskin näin maallikkona sana "INTEGROITU" olis kiintee, no valottakoot ksthb super, hyper Busatietäjänä ainakin meitsi maallikkoo . :D




Edited By busapappa2 on 1168372146

Kirjoittaja akseli » 09 Tammi 2007, 21:11

Martta kirjoitti:
villeh kirjoitti:nyt kun kattelin tarkemmin niin mitenhän noihin vaihetaan jarrulevyt???, eikö se levy oo niiku kiintee kokonaisuus tohon vanteeseen???

No, mitä minä katselin niitä livenä, niin ei ne ollu valettu... Jotkut pultit niissä näytti olevan... Näyttäs sivustoiltakin löytyvän irtonaisia jarrulevyjä...
Kuulemma mun vanteet on tullunna kotiin... :pomppu:

niin onko jarrulevyt pulteilla vai onko ne integroidut kuten nimestä voisi päätellä? :p itseä evvk mutta hönötuuninkimiesten puolesta kyselen :respekt:

Kirjoittaja Martta » 09 Tammi 2007, 10:37

villeh kirjoitti:nyt kun kattelin tarkemmin niin mitenhän noihin vaihetaan jarrulevyt???, eikö se levy oo niiku kiintee kokonaisuus tohon vanteeseen???

No, mitä minä katselin niitä livenä, niin ei ne ollu valettu... Jotkut pultit niissä näytti olevan... Näyttäs sivustoiltakin löytyvän irtonaisia jarrulevyjä...
Kuulemma mun vanteet on tullunna kotiin... :pomppu:




Edited By Martta on 1168331977

Kirjoittaja villeh » 08 Tammi 2007, 23:09

gold kirjoitti:Hmm, saako noita tilattua kappaleittain? Takavanne ja sen myötä se vetolaite voisi kiinostaa..
!!!!!!!!

Kirjoittaja villeh » 08 Tammi 2007, 21:20

nyt kun kattelin tarkemmin niin mitenhän noihin vaihetaan jarrulevyt???, eikö se levy oo niiku kiintee kokonaisuus tohon vanteeseen???

Kirjoittaja 107-1089231881 » 19 Loka 2006, 06:50

-Artsi- kirjoitti:Hyvän näköiset on, kyllä. Ja sikahalvat.
Lisäpaino on tietty aina miinus mutta jos se on vanteen navassa merkitys on vähäinen, kuten sanoitkin. Jos vetolaite osoittautuu käytössä hyväksi niin kelpo swappi.
Kyllä noilla kehtaa cruisailla! :respekt:
Lainaus maahantuojan sivuilta:

B-ONE VANNESARJA 1390 Eur

B-one on äärimmilleen yksinkertaistettu vanteen ja jarrulevyn yhdistelmä

Wave-jarrulevyt ovat integroitu täysin uudenlaiseen vannekokonaisuuteen.
Tämä uusi ratkaisu mahdollistaa vertaansa vailla olevan suorituskyvyn,
muotoilun ja hinnan.

Brakingin tuotekehitysosastolla lähdettin ajatuksesta parantaa suorituskykyä
komponenttien määrää vähentämällä. Tuloksena syntyi B-one alumiinivanne jonka täysin
uudenlainen rakenne mahdollistaa wave jarrulevyn kehän kiinnittämisen suoraan
vanteeseen ilman erillistä keskiötä.
Tällä rakenteella saadaan painopistettä siirrettyä lähemmäs pyöränakselia,
jolloin hyrrävoimat pienenevät parantaen samalla pyörän käsiteltävyyttä
etenkin kaarreajossa.

B-one on esimerkki Brakingin jatkuvasta kehitystyöstä jonka avulla se on säilyttänyt
jälleen kerran asemansa maailman johtavana jarrulevyjen valmistajana.


B-one paketti sisältää:

Etuvanne
- Braking yhdeksänpuolainen alumiinivanne kelluvilla wave jarrulevyillä

Takavanne
- Braking yhdeksänpuolainen alumiinivanne wave jarrulevyllä,
alumiininen takaratas vaimenninkumeineen

Kirjoittaja Kekku » 18 Loka 2006, 21:50

Siis että Kiitos punnitus toimenpiteistä ksthb:lle.



Edited By Kekku on 1161197540

Kirjoittaja Kekku » 18 Loka 2006, 21:39

ksthb kirjoitti:Punnitsin vanteet ja etuvanne oli 200g/taka 400g painavampi kuin orkkis.


Hyvä tietää, että painavemmat kuin vakiot.

Samoja kyselin tossa reilu kuukausi sitten motoxilta ja eivät painoja tienneet, lupasivat punnita kun tulevat heidän kauttaan maahan (yhdet kun olivat jollekin tilanneet...) ja soitella...
Ei soittoja kuulunut.

No, eipä tarvi sinnekään sitte soitella ja kysellä.

Kirjoittaja jarim » 18 Loka 2006, 19:39

Hinta ei kyllä todellakaan ole paha kun ottaa huomioon että irrallaan nuo pelkät etulevyt maksaa jo 520 euroa pari! Siihen vielä takalevy niin ei vanteille paljon hintaa jää. :)

Kirjoittaja 107-1089231881 » 18 Loka 2006, 19:39

mike kirjoitti:Hyvän näköiset on. Muuttuko etujarru mihin suuntaan???
Toimii hienosti, ei ainakaan huonontunut.

Kirjoittaja 107-1089231881 » 18 Loka 2006, 19:38

gold kirjoitti:Hmm, saako noita tilattua kappaleittain? Takavanne ja sen myötä se vetolaite voisi kiinostaa..
Settinä myydään, valitettavasti

Kirjoittaja 103-1116517908 » 18 Loka 2006, 19:04

Hmm, saako noita tilattua kappaleittain? Takavanne ja sen myötä se vetolaite voisi kiinostaa..

Ylös