Kierokset laskevat hitaasti???

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Kierokset laskevat hitaasti???

Kirjoittaja 106-1154289781 » 19 Kesä 2007, 08:34

Centrix kirjoitti:
gold kirjoitti:
Centrix kirjoitti:
Ahh.... No kyl mä tepsin tiedän turkulaisena :D
...repesin.... :D

Kirjoittaja 67-1115742969 » 19 Kesä 2007, 08:07

gold kirjoitti:
Centrix kirjoitti:
TJJ kirjoitti: Laita hakusanaksi TPS. Tulee kyllä ohjeita.
Ahh.... No kyl mä tepsin tiedän turkulaisena :D
Pitääpi illalla tarkistella asiaa jos vaikka sais sen laitettu kohilleen.

Kirjoittaja TJJ » 16 Kesä 2007, 14:54

Centrix kirjoitti:
TJJ kirjoitti:
Centrix kirjoitti:Itselläni on hiukan kans ongelmia kierrosten laskussa mutta mulla on ongelma siinä 2000 alapuolella, se jää "roikkumaan" hetkeks 2000-1500 välille ennen ku tippuu reiluu tonniin?!

Mulla kaasuläppäanturin väärä asento tuntui aiheuttavan sen,että kierrosten lasku pysähty pikkuhetkeksi 1500 pintaan.

Roger tät.... btw, miten sen kantsis säätää? :oho:

Osaaks sen tehdä itse näin näppi tuntumalla vai tartteeks jotain suurempaa tietotaitoo?
Ei ole ihme homma, jos määki siihen pystyn.

Kirjoittaja 103-1116517908 » 16 Kesä 2007, 08:09

Centrix kirjoitti:
TJJ kirjoitti:
Centrix kirjoitti:Itselläni on hiukan kans ongelmia kierrosten laskussa mutta mulla on ongelma siinä 2000 alapuolella, se jää "roikkumaan" hetkeks 2000-1500 välille ennen ku tippuu reiluu tonniin?!

Mulla kaasuläppäanturin väärä asento tuntui aiheuttavan sen,että kierrosten lasku pysähty pikkuhetkeksi 1500 pintaan.

Roger tät.... btw, miten sen kantsis säätää? :oho:

Osaaks sen tehdä itse näin näppi tuntumalla vai tartteeks jotain suurempaa tietotaitoo?
Laita hakusanaksi TPS. Tulee kyllä ohjeita.

Kirjoittaja 67-1115742969 » 15 Kesä 2007, 23:39

TJJ kirjoitti:
Centrix kirjoitti:Itselläni on hiukan kans ongelmia kierrosten laskussa mutta mulla on ongelma siinä 2000 alapuolella, se jää "roikkumaan" hetkeks 2000-1500 välille ennen ku tippuu reiluu tonniin?!

Mulla kaasuläppäanturin väärä asento tuntui aiheuttavan sen,että kierrosten lasku pysähty pikkuhetkeksi 1500 pintaan.
Roger tät.... btw, miten sen kantsis säätää? :oho:

Osaaks sen tehdä itse näin näppi tuntumalla vai tartteeks jotain suurempaa tietotaitoo?

Kirjoittaja TJJ » 15 Kesä 2007, 18:57

Centrix kirjoitti:Itselläni on hiukan kans ongelmia kierrosten laskussa mutta mulla on ongelma siinä 2000 alapuolella, se jää "roikkumaan" hetkeks 2000-1500 välille ennen ku tippuu reiluu tonniin?!
Mulla kaasuläppäanturin väärä asento tuntui aiheuttavan sen,että kierrosten lasku pysähty pikkuhetkeksi 1500 pintaan.

Kirjoittaja 106-1154289781 » 15 Kesä 2007, 16:56

Centrix kirjoitti:Monesti on sellainen että kierrokset pysyvät ylhäällä kunnes tempoo kytkimen pohjaa niin sitten laskee? :wtf:

Oisko synkkaus ongelma jossai?
Jos sulla on TRE asennettu, se ainakin tekee juuri tuollaista ?? Kierrokset laskee vasta kytkimen painalluksella.

Kirjoittaja 67-1115742969 » 15 Kesä 2007, 12:45

Itselläni on hiukan kans ongelmia kierrosten laskussa mutta mulla on ongelma siinä 2000 alapuolella, se jää "roikkumaan" hetkeks 2000-1500 välille ennen ku tippuu reiluu tonniin?!

Monesti on sellainen että kierrokset pysyvät ylhäällä kunnes tempoo kytkimen pohjaa niin sitten laskee? :wtf:

Oisko synkkaus ongelma jossai?

Kirjoittaja akseli » 08 Touko 2007, 12:48

busapappa2 kirjoitti:Komppaan kajbusaa, eli ei vikaa, muutakuin Suomen kylmässä ilmassa . :D

:p kerrankin samaa mieltä ihan kaikkien kanssa joten arvaisin/äänestäisin tätä liian uusien pyörien kylmänsairastusilmiötä :p tosin sillä varauksella että kujohan näissä on yleensä oikeassa :respekt: ja kumikurkkujen lemmarit on kiinni eikä muitakaan alipainevuotoja ole

Kirjoittaja busapappa2 » 08 Touko 2007, 11:57

Komppaan kajbusaa, mulla oli myös K4 ja välillä, HUOM, välillä kierrokset putos ns. kahessa osassa, eli mulla se ei oikeestaan merkinnyt mitään koska "notkahdus" oli n.2000 - 2500 rpm kohalla kun putos tyhjäkäynnille. Nyt kun kävin Danskeissa ja oli kokoajan lämpötila +20 - +28c varjossa ei ollut koko asiasta elettäkään. Ennen matkaa täällä oli joka päivä ajaessa välillä pieni pysähdys, ennenkuin putos tyhjäkäyntilukemiin n. 1000 rpm. :p

Toi 4000 rpm on tietty eri jutska, mutta vika VOI olla sama, eli ei vikaa, muutakuin Suomen kylmässä ilmassa . :D

Edit. Säädöt / seokset kohillaan, matkalle lähin melkein heti Bikedoctorin tekemän huollon ja penkityksen jäläkeen . :mosh:




Edited By busapappa2 on 1178614780

Kirjoittaja 83-1168600012 » 08 Touko 2007, 10:26

Tyhjäkäynti on ok, mutta pitää löysätä hiukka lisää vaijereita ja katotaan kuis käy.

Kirjoittaja Kujo » 08 Touko 2007, 09:43

Jake76 kirjoitti:Olisko kaasuläppä anturi väärissä säädöissä??
Komppaan Jakea. Onko tarkistettu?

Kirjoittaja kajbusa » 08 Touko 2007, 08:11

Olisko tämä sitä samaa ongelmaa mitä on muutamilla esiintynyt (itsellänikin eka keväällä) kylmällä ilmalla.... tyhjäkäynti jää joskus n. 3000 r/min..... vika häipyy kun kelit lämpee....

Kirjoittaja Jone » 08 Touko 2007, 00:30

Savoski kirjoitti:Huolossa totesivat saman mitä itsekin olin jo hiukan ihmetellyt , eli Bussin kierokset tippuvat toisinaan hiukan hitaasti.Tämä tulee esiin ylöspäin vaihdettaessa, kun löysää kaasun vaihdon ajaksi, niin kiekat tippuvat 4000 asti ok, mutta siitä alaspäin hiukan verkaisasti vaihtaminen kuulostaa siltäkuin jättäsi kahvasta hiukka kaasua päälle.

Vaijerit pelittää ja muuten kone toimii ok, ilman mitään nykytyksiä.Liekkö ruiskuissa erikseen säädettävä tyhjäkäynti piiri jonka seos olisi hiukan pielessä (rikkaalla)???

Ihan samalta kuulostavaa vaivaa on ollu itelläki -06 mallissa. Huomasi nimenomaan ylöspäin vaihtaessa ärsyttävästi. Kaasuläppien synkronointi ei vaikuttanut asiaan mitenkään. Ihme kyllä vika poistui, kun kokeeksi lisäsin kaasuvaijerin välystä!?




Edited By Jone on 1178573736

Kirjoittaja 107-1089231881 » 07 Touko 2007, 22:18

Savoski kirjoitti:Eikös silloin pitäis olla seokset sekaisin koko käyntialuella.Pelaa muuten kuin kello, ja tuo "kaasunjättökin" on satunnaista.

Hmm.. viittais noi ongelmat läppärunkojen synkkaukseen/niiden takerteluun.




Edited By ksthb on 1178565609

Ylös