Yläkolmio

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Yläkolmio

Kirjoittaja waiski10 » 02 Huhti 2007, 22:15

ota kokonaan pois ne kumikäikäleet. ei tarvii niitä.

Kirjoittaja jummijammi » 02 Huhti 2007, 19:29

purzzi kirjoitti:Onkos muilla sellasta ongelmaa,että orkkis ylä-kolmion kumit rupee antamaa periks...(väljää ohjauksessa) ???

...ja onkos kukaan keksinyt lääkettä moiseen ongelmaan...
Löytypäs vanha topikki :p , mutta asiaan: Eilen ajellessa huomasin, että perkule, yläkolmio liikkuu, mutta putket pysyy paikallaan.. Eiku äkkiä kiristään mutterit, mutta nehän oliki ihan kireellä. Ajettu nyt reilu tonni madalluskäikäleet paikallaan, ja ennen ei oo tätä "ongelmaa" ollu.. Jannella samat palikat keulassa, eikä oo väljää..
Mutta eipä tuo vissiin haittaa, vaikka vähän säikäytti, että stonga jää vauhdissa syliin.. :D

Kirjoittaja purzzi » 07 Joulu 2005, 13:47

Kujo kirjoitti:Purzi: Sen kuuluukin olla hiukan löysän tuntuinen, onko paljonkin klappia?
...pari milliä yhteensä...ja jos tuo kuuluu busaan on kyllä perseestä suuniteltu...tulee mieleen Taunuksen alusta... :twisted:

Kirjoittaja Kujo » 04 Joulu 2005, 22:38

Huomatkaa, että tuo kalliimpi versio korvaa koko yläkolmion, halvempi vain sen levyn siitä päältä. "Tripleclamp vs triple-tree"

Purzi: Sen kuuluukin olla hiukan löysän tuntuinen, onko paljonkin klappia?

Kirjoittaja purzzi » 04 Joulu 2005, 22:21

Onkos muilla sellasta ongelmaa,että orkkis ylä-kolmion kumit rupee antamaa periks...(väljää ohjauksessa) ???

...ja onkos kukaan keksinyt lääkettä moiseen ongelmaan...

Kirjoittaja Lizard » 04 Joulu 2005, 21:47

jarim kirjoitti:
-Artsi- kirjoitti:Tervetuloa foorumille.
Kyseinen kunnollinen yläkolmio on hankittu mutta suoraan valmistajalta:
http://cgi.ebay.com/ebaymot....y=35592

Visa kelpasi ja kusti polki.
Tuote on hyvä, viimeistely "sehr gut"... :mopo:

Artsi; tuo linkki ei näytä enää olevan hengissä, olisiko sulla vielä tallessa yhteystiedot ko. putkaan? Yläkolmiolle mahdollisesti olisi käyttöä... :arskat:

Tossa ois aika edullisia ja laaja valikoima. Itse meinasin tilata kans kolmion.
http://www.yanashiki.com/SearchResults.asp?Cat=90

Kirjoittaja Kujo » 04 Joulu 2005, 21:02

Mielenkiintoista. :cool:
Jos joku tilaa tuolta jotain, niin mulle kai tulis samalla tuommonen tappokytkin. Ja varmaan parille kaverille kans...

Kirjoittaja -Artsi- » 04 Joulu 2005, 19:34

jarim kirjoitti:
-Artsi- kirjoitti:Tervetuloa foorumille.
Kyseinen kunnollinen yläkolmio on hankittu mutta suoraan valmistajalta:
http://cgi.ebay.com/ebaymot....y=35592

Visa kelpasi ja kusti polki.
Tuote on hyvä, viimeistely "sehr gut"... :mopo:

Artsi; tuo linkki ei näytä enää olevan hengissä, olisiko sulla vielä tallessa yhteystiedot ko. putkaan? Yläkolmiolle mahdollisesti olisi käyttöä... :arskat:

Jeps, putiikki oli Promachining, nykyään näemmä PMRComponents
Ei halvin enää mutta lienee varma toimittaja.

Kirjoittaja jarim » 04 Joulu 2005, 19:04

-Artsi- kirjoitti:Tervetuloa foorumille.
Kyseinen kunnollinen yläkolmio on hankittu mutta suoraan valmistajalta:
http://cgi.ebay.com/ebaymot....y=35592

Visa kelpasi ja kusti polki.
Tuote on hyvä, viimeistely "sehr gut"... :mopo:
Artsi; tuo linkki ei näytä enää olevan hengissä, olisiko sulla vielä tallessa yhteystiedot ko. putkaan? Yläkolmiolle mahdollisesti olisi käyttöä... :arskat:

Kirjoittaja Kekku » 09 Maalis 2005, 13:38

Mutta asiaan, jätin kolmion hankkimatta tuolta: http://www.hayabusazone.com/tripleclamp.html
ja tilasin sen täältä: http://www.tracdynamics.com/e-catalog/index.htm
samalla sai kunnollisen ohjausiskarin http://www.scottsperformance.com/indexmain.html
joka käy suoraan kyseiseen kolmioon ja kaikki vielä samasta paikasta, ups kulki ja amex toimi, 2 viikkoo ja osat oli suomessa, kotiovella tullit maksettuna.
Kuviakin ois mutta mä niitä osaa tänne liittää.
Morjens taas.

Kirjoittaja 77-1085415839 » 01 Maalis 2005, 21:17

ksthb kirjoitti:
MiksaK kirjoitti:
ksthb kirjoitti:Hmm.... kun "vääräuskoinen " olin niin asiaan jossai määrin tutustuin ja yllättävän suuria liikkeitä takapää tekee kun hampirattaan kokoo vaihtaa, ja niin takapäähänkin saa erikokoisia hampirattaita. ja toiseksi ketjut on helppo vaihtaa kun omistaa työkalut ja ylimääräisiä liittimiä. (Hmm... ja jos koet asian noin hankalaksi, niin ehkä sinun ei kannata vaivata tällä itseäsi). Ja joka tapauksessa noi swigin jatkot on hyvä juttu, sillä koko swigin vaihto on jo huomattavasti isompi/ työläämpi juttu. Meinaan hankkia noi jatkot esim MiksaK;lta jos kerkii tekeen ennen ajokauden alkuu. Ja ainaski Apelta moiset saa parissa viikossa. Ja noista on suunnaton apu vartille, kunhan ostaa kunnollisen sliksin takapäähän. Ainut huono juttu sliksissä on hinta/ kestävyys. Rengas kestää n.10 lähtöö (max 15),ja hintaa sillä on n.250e kappale.Ja oikeesti jo 2" swingin jatkaminen vaikuttaa ihan törkeesti Ja vaikka välityksiä vaihtamalla ei päästäs kun 3-3,5" niin taas ollaan ihan toisella levelillä. Hmm.. mitään ei saavuteta ilmaiseksi. työtä ja vaivanäköö hommat vaatii ja siit ei päästä mihkää että vauhti maksaa :;):

Juu proto mallit jatkoista ois työn alla, voi olla että viikonloppuna pääse testaan sopiiko ne paikoilleen. Eli saadaan palikat vielä ennen ajokauden alkua. :thumbup:

Jes :thumbup: Mulle yks pari heti kun ovat valmiit :bowdown:
Juu kyllä nyt näyttää, että lykkääntyy tämä projekti tuonne parin viikon päähän ku pitää ens viikoksi lähtä lasketteleen eikä oo vielä kerenny koneistaa niitä osiakaan. Mutta kyllä ne vielä tulee ennen ajokauden alkua. :thumbup:

Kirjoittaja 107-1089231881 » 01 Maalis 2005, 12:21

MiksaK kirjoitti:
ksthb kirjoitti:Hmm.... kun "vääräuskoinen " olin niin asiaan jossai määrin tutustuin ja yllättävän suuria liikkeitä takapää tekee kun hampirattaan kokoo vaihtaa, ja niin takapäähänkin saa erikokoisia hampirattaita. ja toiseksi ketjut on helppo vaihtaa kun omistaa työkalut ja ylimääräisiä liittimiä. (Hmm... ja jos koet asian noin hankalaksi, niin ehkä sinun ei kannata vaivata tällä itseäsi). Ja joka tapauksessa noi swigin jatkot on hyvä juttu, sillä koko swigin vaihto on jo huomattavasti isompi/ työläämpi juttu. Meinaan hankkia noi jatkot esim MiksaK;lta jos kerkii tekeen ennen ajokauden alkuu. Ja ainaski Apelta moiset saa parissa viikossa. Ja noista on suunnaton apu vartille, kunhan ostaa kunnollisen sliksin takapäähän. Ainut huono juttu sliksissä on hinta/ kestävyys. Rengas kestää n.10 lähtöö (max 15),ja hintaa sillä on n.250e kappale.Ja oikeesti jo 2" swingin jatkaminen vaikuttaa ihan törkeesti Ja vaikka välityksiä vaihtamalla ei päästäs kun 3-3,5" niin taas ollaan ihan toisella levelillä. Hmm.. mitään ei saavuteta ilmaiseksi. työtä ja vaivanäköö hommat vaatii ja siit ei päästä mihkää että vauhti maksaa :;):

Juu proto mallit jatkoista ois työn alla, voi olla että viikonloppuna pääse testaan sopiiko ne paikoilleen. Eli saadaan palikat vielä ennen ajokauden alkua. :thumbup:
Jes :thumbup: Mulle yks pari heti kun ovat valmiit :bowdown:

Kirjoittaja 77-1085415839 » 22 Helmi 2005, 12:29

ksthb kirjoitti:Hmm.... kun "vääräuskoinen " olin niin asiaan jossai määrin tutustuin ja yllättävän suuria liikkeitä takapää tekee kun hampirattaan kokoo vaihtaa, ja niin takapäähänkin saa erikokoisia hampirattaita. ja toiseksi ketjut on helppo vaihtaa kun omistaa työkalut ja ylimääräisiä liittimiä. (Hmm... ja jos koet asian noin hankalaksi, niin ehkä sinun ei kannata vaivata tällä itseäsi). Ja joka tapauksessa noi swigin jatkot on hyvä juttu, sillä koko swigin vaihto on jo huomattavasti isompi/ työläämpi juttu. Meinaan hankkia noi jatkot esim MiksaK;lta jos kerkii tekeen ennen ajokauden alkuu. Ja ainaski Apelta moiset saa parissa viikossa. Ja noista on suunnaton apu vartille, kunhan ostaa kunnollisen sliksin takapäähän. Ainut huono juttu sliksissä on hinta/ kestävyys. Rengas kestää n.10 lähtöö (max 15),ja hintaa sillä on n.250e kappale.Ja oikeesti jo 2" swingin jatkaminen vaikuttaa ihan törkeesti Ja vaikka välityksiä vaihtamalla ei päästäs kun 3-3,5" niin taas ollaan ihan toisella levelillä. Hmm.. mitään ei saavuteta ilmaiseksi. työtä ja vaivanäköö hommat vaatii ja siit ei päästä mihkää että vauhti maksaa :;):
Juu proto mallit jatkoista ois työn alla, voi olla että viikonloppuna pääse testaan sopiiko ne paikoilleen. Eli saadaan palikat vielä ennen ajokauden alkua. :thumbup:

Kirjoittaja 107-1089231881 » 15 Helmi 2005, 11:14

Hmm.... kun "vääräuskoinen " olin niin asiaan jossai määrin tutustuin ja yllättävän suuria liikkeitä takapää tekee kun hampirattaan kokoo vaihtaa, ja niin takapäähänkin saa erikokoisia hampirattaita. ja toiseksi ketjut on helppo vaihtaa kun omistaa työkalut ja ylimääräisiä liittimiä. (Hmm... ja jos koet asian noin hankalaksi, niin ehkä sinun ei kannata vaivata tällä itseäsi). Ja joka tapauksessa noi swigin jatkot on hyvä juttu, sillä koko swigin vaihto on jo huomattavasti isompi/ työläämpi juttu. Meinaan hankkia noi jatkot esim MiksaK;lta jos kerkii tekeen ennen ajokauden alkuu. Ja ainaski Apelta moiset saa parissa viikossa. Ja noista on suunnaton apu vartille, kunhan ostaa kunnollisen sliksin takapäähän. Ainut huono juttu sliksissä on hinta/ kestävyys. Rengas kestää n.10 lähtöö (max 15),ja hintaa sillä on n.250e kappale.Ja oikeesti jo 2" swingin jatkaminen vaikuttaa ihan törkeesti Ja vaikka välityksiä vaihtamalla ei päästäs kun 3-3,5" niin taas ollaan ihan toisella levelillä. Hmm.. mitään ei saavuteta ilmaiseksi. työtä ja vaivanäköö hommat vaatii ja siit ei päästä mihkää että vauhti maksaa :;):

Kirjoittaja 70-1085386739 » 15 Helmi 2005, 10:05

... ei taida eturattaan halkaisija pienentyä 1,9", kun mennään 18 piikistä 16. ??? Em. eturattaan halkasijan pienennyshän tarvitaan, mikäli aikoo hilata takapyörää 1,5" taaksepäin pelkällä eturattaan vaihdolla. :arskat:

Ylös