Kierrosrajoittimen nosto, alle 2 euroa ;-)) - 1999-2002

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Kierrosrajoittimen nosto, alle 2 euroa ;-)) - 1999-2002

Kirjoittaja PetriK » 29 Loka 2007, 15:17

OK - no laita pystyyn salasanalla suojattu näin alkuun ja pistä mulle maililla se salasana niin jaan sen ja päästään eteenpäin tässä moottorinohjausyksikön purkamisessa. Otsikot saa näkyä mun puolestani julkisestikin.

Muille viestiketjua lukeville tiedoksi että tuollaisesssa ryhmässä puhutaan biteistä ja assemblerista - joten paljosta ei jää paitsi. Ja tosiaan heti kun on tuloksia niin ne varmasti aina julkistetaan...

EDIT - kyllä mäkin satunnaisesti luen Turbofoorumia ;-))




Edited By PetriK on 1193664149

Kirjoittaja RHead » 29 Loka 2007, 15:11

Tuohon täytyy jonkun viisaamman perehty että saa tehtyä suljetun ryhmän sillei että kyseinen henkilö pääsee myös turbo-foorumille ja suljettuun.. vaikka 10 onkin uskon että 10:nen joukossa on ainakin 1hlö joka myös turbo-osiota lukee

Kirjoittaja PetriK » 29 Loka 2007, 15:01

OK - mutta laittaisitteko nyt pystyyn suljetun ryhmän.

Me tarvitaan asap jotain joka on nimeltään esim. "moottorinohjausyksikön salaisuudet" jonne pääsy pitää rajata todella tarkkaan koska sinne tulee materiaalia jota ei vaan voi laittaa julkiseen jakoon. Tulokset kyllä tulevat kyllä julkiseen jakoon julkisesti. Tähän ryhmään tunnuksien myöntäminen pitäisi tehdä käyttäjätunnuskohtaisesti joita on ehkä noin kymmenen joilla on tarve tämän tasoiseen materiaaliin, pelkkä salasanalla suojattu ei riitä.




Edited By PetriK on 1193662995

Kirjoittaja RHead » 29 Loka 2007, 14:47

Noh tässä sit tuli lukihäiriö. Luin nimenomaan että tämä ois viisainta siirtää tonne turbo-osiolle koska tämä koskee nimenomaan niitä mutta korjataan asia niin ei jää hiertämään.

Kirjoittaja PetriK » 29 Loka 2007, 13:55

Aloitusviesti poistettu koska se oli siirretty turbofoorumiin kysymättä kirjoittajan lupaa. En tule kirjoittamaan tämänkaltaisia asioita foorumiin jonne ne eivät otsikon puitteissa sovi.

Ylläpito ottanee yhteyttä jos haluaa asian sopia muuhun suuntaan.

t, PetriK




Edited By PetriK on 1193659877

Kirjoittaja RHead » 29 Loka 2007, 11:37

Asia toteutettu.. Eli turbo-osioon ei tarvitse salasanaa enää. Ja ne jotka haluaa sinne tunnukset ottaa yhteyttä.



Edited By RHead on 1193662221

Kirjoittaja PetriK » 29 Loka 2007, 11:05

Tuo että otsikot näkyvät mutta sisältö ei olisi iso parannus jos turbomiehet niin haluavat. Käsittääkseni tuo on mahdollista useimmissa foorumikoneissa toteuttaa.

Lisäksi useimmissa foorumeissa voidaan helposti perustaa niin sanottuja suljettuja ryhmiä joiden luominen on todella yksinkertaista tai sitten voidaan näyttää kaikki aiheet mutta rajoittaa luku- ja kirjoitusoikeuksia.

Tämä foorumi on toteutettu ikonboard:n koneella joka on käytössä myös moottoripyörä.org:ssa. Tämän foorumikoneen sivuilla sanotaan seuraavasti liittyen ominaisuuksiin:
- Restrict reading, writing and replying attributes for each forum
- Create an unlimited amount of forums
- Re-order edit and delete forums at any time
- Set read, reply and write permissions for each forum

Eli mahdollista on...




Edited By PetriK on 1193648881

Kirjoittaja 107-1089231881 » 29 Loka 2007, 10:46

kajbusa kirjoitti:
PetriK kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:Eikös noita viri-viri juttuja voisi kirjoitella turbo-osioon...

EI voi, muutenhan tuonne olisin jo siirtynytkin - kyseessä on eri ongelmat ja eri porukka joiden kesken juttelua voisi syntyä.

Lisäksi tunnustan että mulla on iso ongelma kirjoittaa jonnekin jossa aiheena on jotain muuta kuin mihin asia liittyy. Jos osasto nimetään toisin niin sitten ehkä kävijäporukkakin muokkautuu toisin.

Mun mielestä porukka on samaa ja ongelmat samat... liian vähän tehoja eikä sen paska kulje mihinkään ja säätää pitäisi jotakin jonnekkin suuntaan :D :D

Tuskimpa kukaan pahakseen pistää vaikka sinne kirjoitteleekin.... vai kuinka? tulis vähän vipinää tuonne turbo-osioonkin lisää... nin ja voi kai tuota otsikkoakin muuttaa....

Tää on vain minun mielipide

:smoking:
Jep tbo osio on tosiaanki hiljainen ja syy siihen on salaus.
Sellainenkin uudistus lisäis liikettä, kun näkis tilanteen uusista viesteistä milloin sinne on kirjuuteltu.
Hmm.. mites olis mahdollista järkkää juttu toimiin niin että jos sata kirjuutettua viestiä on takana niin niille näkys suoraan noi tbo osioon kirjoitetut jutut uusien viestien seassa?
Onko mahdollista?

Kirjoittaja kajbusa » 29 Loka 2007, 09:47

PetriK kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:Eikös noita viri-viri juttuja voisi kirjoitella turbo-osioon...

EI voi, muutenhan tuonne olisin jo siirtynytkin - kyseessä on eri ongelmat ja eri porukka joiden kesken juttelua voisi syntyä.

Lisäksi tunnustan että mulla on iso ongelma kirjoittaa jonnekin jossa aiheena on jotain muuta kuin mihin asia liittyy. Jos osasto nimetään toisin niin sitten ehkä kävijäporukkakin muokkautuu toisin.
Mun mielestä porukka on samaa ja ongelmat samat... liian vähän tehoja eikä sen paska kulje mihinkään ja säätää pitäisi jotakin jonnekkin suuntaan :D :D

Tuskimpa kukaan pahakseen pistää vaikka sinne kirjoitteleekin.... vai kuinka? tulis vähän vipinää tuonne turbo-osioonkin lisää... nin ja voi kai tuota otsikkoakin muuttaa....

Tää on vain minun mielipide

:smoking:

Kirjoittaja PetriK » 29 Loka 2007, 09:14

kajbusa kirjoitti:Eikös noita viri-viri juttuja voisi kirjoitella turbo-osioon...
EI voi, muutenhan tuonne olisin jo siirtynytkin - kyseessä on eri ongelmat ja eri porukka joiden kesken juttelua voisi syntyä.

Lisäksi tunnustan että mulla on iso ongelma kirjoittaa jonnekin jossa aiheena on jotain muuta kuin mihin asia liittyy. Jos osasto nimetään toisin niin sitten ehkä kävijäporukkakin muokkautuu toisin.

Kirjoittaja kajbusa » 29 Loka 2007, 07:38

PetriK kirjoitti:Olen sitä mieltä että täällä busanistit.org.ssa pitäisi olla suljettu osio myös F ja G luokan moottoreilihin liittyville jutuille jonne voisi kirjoittaa näitä juttuja ilman että asia tulee koko maailman tietoon. Sinne voisi myös perustella ++vähän++ että miksi näitä joitain asoita yleensäkin tehdään näissä MPS-Fxxxx/4 ja MPS-Gxxxx/4 luokan moottoreissa ;-)). Lisäksi välillä vähän mietityttää linkata tänne palstalle toisten tekemää (tekijänoikeudellisesti tänne kuulumatonta) tai materiaalia jolla jotkut tekevät businestakin tänne aivan yleisesti luettavaan osioon.
Eikös noita viri-viri juttuja voisi kirjoitella turbo-osioon...

Kirjoittaja PetriK » 28 Loka 2007, 20:43

jarim kirjoitti:Mutta osaako joku sanoa kestääkö 84mm mäntien alla vakioroinat noita kierroksia? ???
Joo ... vai olisiko kysymys: Kumpi menee ensin - yläkerta vai alakerta kun nostetaan kierroksia ?

Luulen että täältä lukijakunnasta löytyy tieto, mutta kuka uskaltaa julkisesti kirjoittaa sen oman kokemuksensa ?

Kirjoittaja busapappa2 » 28 Loka 2007, 20:26

Niinpä Jari, siinä syy miksei ehkä kannata koittaa, mutta luit varmaan keskustelumme erään "Possun kanssa" Orgin puolella. :D

Kirjoittaja jarim » 28 Loka 2007, 20:22

Rajoittimen nosto 10700 --> 11500 vakiovälityksellä tietäisi teoreettisen maksiminopeuden nousua 315km/h --> melkein 340km/h. Vastaavasti jos takarenkaana on vielä 190/55/17 nousee teoreettinen maksimi jo yli 350km/h. Siis vakiovälityksillä. Ja ainakin mulla tehokäppyrä tällä hetkellä sellainen että ollaan maksimissa vielä kierrosrajoittimen kohdalla. :p

Mutta osaako joku sanoa kestääkö 84mm mäntien alla vakioroinat noita kierroksia? ???

Kirjoittaja busapappa2 » 28 Loka 2007, 20:18

Just niiii. Ja tossa tapauksessa puhutaan huomattavasti isommista kierroksista, koska rajoitinta vasten ajaessa todelliset kiekat on KUULEMMA noin. 10800, näyttipä mittari sitten mitä tahansa. Eli voip olla leveäkin "hymy". :D :D :D



Edited By busapappa2 on 1193595543

Ylös