Bensapumppu - Bensan kiehuminen

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Bensapumppu - Bensan kiehuminen

Kirjoittaja jarim » 05 Touko 2008, 22:44

Eli siis alkuperäiseen kysymykseen; tankin lähdöstä pumpulle (pumpuksi vaikka jompikumpi Artsin mainitsemista), pumpun perään ruiskulinjaan tarkoitettu bensansuodatin, sen jälkeen T-haara josta toinen ruiskuille ja toinen regulaattorille joka säädetty tuohon 3 bar lukemaan, regulaattorilta sitten paluu tankkiin. Ruiskusuuttimissa olevat sihdit joutunee tuon 99-mallin pumpun jäljiltä tosiaan putsailemaan kuparitöhnästä niinkuin MGa sanoikin.

Kirjoittaja saltis » 05 Touko 2008, 22:40

-Artsi- kirjoitti:Oletko sama mies kuin lauantaina Hml torilla juteltiin pikaisesti aiheesta sen äärellä? Vakiopumpun voi korvata periaatteessa millä vaan ruiskumoottoriin tarkoitetulla b-pumpulla, mutta sanomatta jäi että tarvitset samalla myös erillisen paineensäätimen (3bar). Autourheiluliikkeistä löytyy ainakin, laatumerkkejä mm. Bosch ja Walbro. Laita samalla myös bensafiltteri linjaan. Liittimissä voi olla hieman askartelua, muuten melko simppeliä ruuvausta.
Sama vanha ukko h.linnasta koitin saabin ja bmw:n ruiskupumppuja eivät toimineet en ole mikään ruudinkeksijä kerro että vanhakin ymmärtää

Kirjoittaja Jaakko » 05 Touko 2008, 22:11

jarim kirjoitti:Onko -99 tankin pohjassa muuten vakiona sekä lähtö- että paluulinja valmiina?
on

Kirjoittaja jarim » 05 Touko 2008, 22:03

Onko -99 tankin pohjassa muuten vakiona sekä lähtö- että paluulinja valmiina?

Kirjoittaja -Artsi- » 05 Touko 2008, 21:22

Oletko sama mies kuin lauantaina Hml torilla juteltiin pikaisesti aiheesta sen äärellä? Vakiopumpun voi korvata periaatteessa millä vaan ruiskumoottoriin tarkoitetulla b-pumpulla, mutta sanomatta jäi että tarvitset samalla myös erillisen paineensäätimen (3bar). Autourheiluliikkeistä löytyy ainakin, laatumerkkejä mm. Bosch ja Walbro. Laita samalla myös bensafiltteri linjaan. Liittimissä voi olla hieman askartelua, muuten melko simppeliä ruuvausta.

Kirjoittaja MGa » 05 Touko 2008, 18:08

Mulla oli kans sama ongelma ja se just kuumalla ilmalla paheni ja siis johtui niistä sihtien tukkeutumisesta..
Haulla löytyy lisää tuolla ja muitakin varmaa kun selailee foorumia.

Kirjoittaja saltis » 05 Touko 2008, 17:53

Mulla on 99 mallinen busa joka ei lähde käymään kuumalla ilmalla.
Millainen ulkoinen pumppu siihen kävisi?
Kiitos tiedoista etukäteen.

Ylös