Kirjoittaja 100-1133255914 » 24 Touko 2008, 16:45
Olen käyttänyt hakua, mutta eipä ole löytynyt vastausta probleemaani. Ostin tommotten alipaine mittarin ja koitin synkata ruiskuja, mut ei siitä mitään tullu. Voisiko joku osaava vääntää rautalangasta kuinka toimitaan. Busa on mallia 00. Miten toimitaan noitten putsarikotelossa olevien sensorien kanssa? Sieltähän löytyy IAP ja IAT sensorit. Otetaanko IAT kokonaisuutena irti kotelosta ja pidetään kytkettynä? Entäs toi IAP, mitenkä sen kanssa?
Jotenkin varmasti tunaroin, koska mopo ei tykännyt oikeen käydä ja savutti mittaushetkellä aika saatanasti. Tyhjäkäynti oli 1500 rpm paikkeilla, mutta mittarit vipotti niin keleesti ylös alas. Kun kiekkoja nosti 4000-5000 rpm, niin sitten mittarit rauhottu ja näytti suht samaa lukemaa.
KIITOS
[color=#000000]Olen käyttänyt hakua, mutta eipä ole löytynyt vastausta probleemaani. Ostin tommotten alipaine mittarin ja koitin synkata ruiskuja, mut ei siitä mitään tullu. Voisiko joku osaava vääntää rautalangasta kuinka toimitaan. Busa on mallia 00. Miten toimitaan noitten putsarikotelossa olevien sensorien kanssa? Sieltähän löytyy IAP ja IAT sensorit. Otetaanko IAT kokonaisuutena irti kotelosta ja pidetään kytkettynä? Entäs toi IAP, mitenkä sen kanssa?
Jotenkin varmasti tunaroin, koska mopo ei tykännyt oikeen käydä ja savutti mittaushetkellä aika saatanasti. Tyhjäkäynti oli 1500 rpm paikkeilla, mutta mittarit vipotti niin keleesti ylös alas. Kun kiekkoja nosti 4000-5000 rpm, niin sitten mittarit rauhottu ja näytti suht samaa lukemaa.
KIITOS[/color]