Kirjoittaja Vmatti » 08 Elo 2008, 12:51
Kyselenpä tämä topicin kautta vähän tähän liittyvää:
Olen kuullut tapauksesta, että K8 olisi aika ronkeli noiden slipareiden suhteen eli on jouduttu palamaan takaisin alkuperäisiin siroihin_motogp_putkiin, kun slipareiden vaihdon jälkeen on tullut valtavat runkovärinät ja kaasu muuttunut lähes on-off tyyppiseksi.
Onko jollakin muulla vastaavia kokemuksia? Tietysti säätämällä saa paljon aikaiseksi, mutta jos lähtee siitä perusolettamuksesta, että K8:n oma ecu säätää pelkät sliparit riittävän hyvin eikä erillistä dynotusta/kommanderia tarvitsisi 'ensihätään'.
Ja voihan tämä olla vain yksittäinenkin tapaus, mutta kiva olisi kuitenkin tietää josko sitä itsekin vaikka innostuisi noista kaminoista luopumaan.
[color=#000000]Kyselenpä tämä topicin kautta vähän tähän liittyvää:
Olen kuullut tapauksesta, että K8 olisi aika ronkeli noiden slipareiden suhteen eli on jouduttu palamaan takaisin alkuperäisiin siroihin_motogp_putkiin, kun slipareiden vaihdon jälkeen on tullut valtavat runkovärinät ja kaasu muuttunut lähes on-off tyyppiseksi.
Onko jollakin muulla vastaavia kokemuksia? Tietysti säätämällä saa paljon aikaiseksi, mutta jos lähtee siitä perusolettamuksesta, että K8:n oma ecu säätää pelkät sliparit riittävän hyvin eikä erillistä dynotusta/kommanderia tarvitsisi 'ensihätään'.
Ja voihan tämä olla vain yksittäinenkin tapaus, mutta kiva olisi kuitenkin tietää josko sitä itsekin vaikka innostuisi noista kaminoista luopumaan.[/color]