Kirjoittaja 79-1091167648 » 06 Elo 2009, 09:14
Rengaspaineista sen verran, että huoltsikoiden mittarit saattavat heittää ihan sikana. "Paras" heitto oli 1 atm eli autoon laitoin silloin ja piti tulla 2,3, niin omalla tarkalla mittarilla mittasin 1,3! Sen jälkeen olen käyttänyt aina omaa mittaria. Ja on renkaat kestäneet ja ollu hyvä ajaa.
Jos noista ei vikaa löydy, niin sitten kannattaa katsoa sitä jousitusta. Toimiiko ne siten että kun mittaat pyörän ilman kuormaa ja sitten kun kuski istuu päälle niin sen tulisi tipahtaa molemmista päistä 2-3cm. Jos vain toinen pää tippuu, niin se joka ei tipu on syyllinen ja kääntäen....
Michelin on tunnetusti aika yliohjaava rengas, joten jos kaikesta huolimatta et saa ajettavuutta kuntoon, niin vaihda rengasmerkkiä. Mezeler on hitaampi ohjattava esimerkiksi...
[color=#FF0000]Rengaspaineista sen verran, että huoltsikoiden mittarit saattavat heittää ihan sikana. "Paras" heitto oli 1 atm eli autoon laitoin silloin ja piti tulla 2,3, niin omalla tarkalla mittarilla mittasin 1,3! Sen jälkeen olen käyttänyt aina omaa mittaria. Ja on renkaat kestäneet ja ollu hyvä ajaa.
Jos noista ei vikaa löydy, niin sitten kannattaa katsoa sitä jousitusta. Toimiiko ne siten että kun mittaat pyörän ilman kuormaa ja sitten kun kuski istuu päälle niin sen tulisi tipahtaa molemmista päistä 2-3cm. Jos vain toinen pää tippuu, niin se joka ei tipu on syyllinen ja kääntäen....
Michelin on tunnetusti aika yliohjaava rengas, joten jos kaikesta huolimatta et saa ajettavuutta kuntoon, niin vaihda rengasmerkkiä. Mezeler on hitaampi ohjattava esimerkiksi...[/color]