K8:n teräspunosletkut

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: K8:n teräspunosletkut

Kirjoittaja VeliHölmöK8 » 27 Maalis 2010, 22:50

Snake kirjoitti:
TeeCay kirjoitti:
Kekku kirjoitti:
Herra Pascal oli siis väärässä 1600 luvulla.

tai sitten minä tai joku muu - mutta kuka murhasi JFK?? :bulb:

Kuka sen muuten murhas oikeesti?Oliko se se Oswald Gottwalldsson:D

Mää tarvisin pelkän takaletkun ihan naturaali värityksellä, jos sellasen saisi, etuletkut jo on kaapissa...ja ne on jo täynnä ilmaa, ei tarvii ilmata enää yhtään ollenkaan;D
Mitäs tää lysti ny sitten maksais TAAS?


Mä kävin hakemassa Porvoon Mittaletkusta. Tekivät odottaessa. Orkkis malliksi mukaan. Värin saa valita. Tais olla huimat 35 € ja jotain centtejä päälle. Hyvä mesta etenkin meille swingin venyttäjille. :thumbup:

Kirjoittaja 83-1175441819 » 27 Maalis 2010, 17:19

TeeCay kirjoitti:
Kekku kirjoitti:
TeeCay kirjoitti:
kahden pitkän letkun systeemi on tehokkaampi kun jarruteho menee suoraan sylinteristä satuloihin. orkkisratkaisussa paine menee ensin oikeaan satulaan ja sieltä sitten vasempaan.

Herra Pascal oli siis väärässä 1600 luvulla.

tai sitten minä tai joku muu - mutta kuka murhasi JFK?? :bulb:

Kuka sen muuten murhas oikeesti?Oliko se se Oswald Gottwalldsson:D

Mää tarvisin pelkän takaletkun ihan naturaali värityksellä, jos sellasen saisi, etuletkut jo on kaapissa...ja ne on jo täynnä ilmaa, ei tarvii ilmata enää yhtään ollenkaan;D
Mitäs tää lysti ny sitten maksais TAAS?




Edited By Snake on 1269705304

Kirjoittaja 95-1247503041 » 26 Maalis 2010, 23:15

Kohta lähtee tilaus...

Etuletkut
Takaletku

Laskin et n. 90e postikuluineen ja saapi ite päättää väritkin! :)

- Pasi

Kirjoittaja 74-1238132897 » 26 Maalis 2010, 19:34

Olisi tämänkin saanut kahdella erillisellä letkulla, mutta sisälläni asuu ilmeisesti pieni mobilisti ja halusin pysyä orikinaalischeemassa.

Kirjoittaja RHead » 26 Maalis 2010, 19:30

Jaa vai tuolleesti.. Brakigin letkuissa on 2:lla letkulla ylhäältä asti.
Tiedä sit onko helpompi ilmata..




Edited By RHead on 1269624679

Kirjoittaja 74-1238132897 » 26 Maalis 2010, 19:11

Sain viimein letkut Italian pojilta ja tuli originaalia mallia mukailevat eli pääsylinteriltä yhdellä letkulla oikealle satulalle ja siitä edelleen lokasuojan yli vasemmalle satulalle.
Onko tämäntyyppisten ilmaukseen mitään erikoiskikkoja?
Tuntuu äkkiseltään, että tuohon lokasuojan yli menevään letkuun jää helposti ilmaa.

Kirjoittaja 74-1238132897 » 22 Tammi 2010, 21:41

Onko kokemuksia mitkä olisivat hyvät palat eteen jos tavoitteena on parempi jarrutuntuma ja pito katukäyttöön?
Carpimotosta olen tilaamassa letkuja ja samasta puljusta löytyisi esim. Brembon paloja. Vaihtoehdoista tulisi kyseeseen tyypit "SA" tai "SC". Näistä kokemuksia kellään?
Alla linkki Brembon sivuilta löytyvään brosyyriin:
http://www.brembo.com/NR....ENG.pdf

Onko muuten gen1 ja gen2 samanlainen kytkinletku, kun ei näy gen2:een olevan oikein teräspunosletkua tarjolla?




Edited By Julli on 1264942061

Kirjoittaja 84-1131181311 » 16 Syys 2009, 16:23

Kekku kirjoitti:
TeeCay kirjoitti:
Julli kirjoitti:Katselin tuossa Carpimotosta Fren Tubon teräspunossettejä. Eteen on kahta eri variaatiota, joista toinen on kuten originaali eli yksi letku pääsylinteristä oikealle satulalle ja siitä edelleen vasemmalle. Toisessa variaatiossa on kummallekin satulalle oma letku pääsylinteriltä. Onkohan tällaisesta kahden letkun versiosta mitään etua/haittaa verrattuna alkuperäiseen ratkaisuun?

Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm

kahden pitkän letkun systeemi on tehokkaampi kun jarruteho menee suoraan sylinteristä satuloihin. orkkisratkaisussa paine menee ensin oikeaan satulaan ja sieltä sitten vasempaan.

Herra Pascal oli siis väärässä 1600 luvulla.
tai sitten minä tai joku muu - mutta kuka murhasi JFK?? :bulb:

Kirjoittaja Kekku » 16 Syys 2009, 14:33

TeeCay kirjoitti:
Julli kirjoitti:Katselin tuossa Carpimotosta Fren Tubon teräspunossettejä. Eteen on kahta eri variaatiota, joista toinen on kuten originaali eli yksi letku pääsylinteristä oikealle satulalle ja siitä edelleen vasemmalle. Toisessa variaatiossa on kummallekin satulalle oma letku pääsylinteriltä. Onkohan tällaisesta kahden letkun versiosta mitään etua/haittaa verrattuna alkuperäiseen ratkaisuun?

Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm

kahden pitkän letkun systeemi on tehokkaampi kun jarruteho menee suoraan sylinteristä satuloihin. orkkisratkaisussa paine menee ensin oikeaan satulaan ja sieltä sitten vasempaan.

Herra Pascal oli siis väärässä 1600 luvulla.

Kirjoittaja 84-1131181311 » 16 Syys 2009, 12:03

Julli kirjoitti:Katselin tuossa Carpimotosta Fren Tubon teräspunossettejä. Eteen on kahta eri variaatiota, joista toinen on kuten originaali eli yksi letku pääsylinteristä oikealle satulalle ja siitä edelleen vasemmalle. Toisessa variaatiossa on kummallekin satulalle oma letku pääsylinteriltä. Onkohan tällaisesta kahden letkun versiosta mitään etua/haittaa verrattuna alkuperäiseen ratkaisuun?

Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm
kahden pitkän letkun systeemi on tehokkaampi kun jarruteho menee suoraan sylinteristä satuloihin. orkkisratkaisussa paine menee ensin oikeaan satulaan ja sieltä sitten vasempaan.

Kirjoittaja 95-1247503041 » 16 Syys 2009, 10:33

Julli kirjoitti:Katselin tuossa Carpimotosta Fren Tubon teräspunossettejä. Eteen on kahta eri variaatiota, joista toinen on kuten originaali eli yksi letku pääsylinteristä oikealle satulalle ja siitä edelleen vasemmalle. Toisessa variaatiossa on kummallekin satulalle oma letku pääsylinteriltä. Onkohan tällaisesta kahden letkun versiosta mitään etua/haittaa verrattuna alkuperäiseen ratkaisuun?

Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm
Kahden letkun versio on helpompi ilmata? :1087

- Pasi

Kirjoittaja 74-1238132897 » 13 Syys 2009, 20:59

Katselin tuossa Carpimotosta Fren Tubon teräspunossettejä. Eteen on kahta eri variaatiota, joista toinen on kuten originaali eli yksi letku pääsylinteristä oikealle satulalle ja siitä edelleen vasemmalle. Toisessa variaatiossa on kummallekin satulalle oma letku pääsylinteriltä. Onkohan tällaisesta kahden letkun versiosta mitään etua/haittaa verrattuna alkuperäiseen ratkaisuun?

Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm

Kirjoittaja Simprider » 07 Syys 2009, 08:07

Thanks

Ei sitten anna vaivaa ruveta irroittelemaan ja kokeilemaan. Täytynee lähtä braking kimppaan mukaan ->

Kirjoittaja 84-1131181311 » 06 Syys 2009, 23:30

Simprider kirjoitti:Tämä kiinnostaisi täälläkin.

Goodridgen sivuilla gen1 ja gen2 eri koodilla mutta onko niissä oikeasti hirveemmin eroja?
en tiedä sopiiko ristiin, mutta ainakin kimppatilauksissa tulleet erikseen gen1 ja gen2 letkut. jos letkuissa reilusti 'ylimittaa' niin varmaan sopii vaikka naapurin goldwingiin.. :cool:

Kirjoittaja Simprider » 06 Syys 2009, 23:10

Tämä kiinnostaisi täälläkin.

Goodridgen sivuilla gen1 ja gen2 eri koodilla mutta onko niissä oikeasti hirveemmin eroja?

Ylös