Kirjoittaja -Artsi- » 27 Marras 2009, 14:22
Erään (raskaan) dynosession jälkeen sain katuajossa takarenkaasta pinnan irtoamaan. Oli siinä mielessä onnea että oltiin matkalla kenttäajoihin, ja huomasin matkalla tauolla että gummistahan puuttuu kämmenenkokoinen pala kulutuspintaa. Ei ois varmaan paljoa ollut kumia jäljellä jarrumerkin kohdalla jos ois sillä lähtenyt vetämään kiitoradalla...
Jatkossa oon ajanut aina eri renkaalla dynossa kuin kentällä. Elää melkoisesti tuollainen gummi dynorullalla kun joitain satoja hevosia alkaa kiskoa...
Nopeus tuskin rikkoo rengasta, kolmeensataan luokitelluilla kumeilla olen nää kenttävedot ajellut, 370 päälle 'pahimmillaan'. Kyllä niissä siis varmuuskerrointa on tarpeeksi kunhan rengas ei ole vaurioitunut.
[color=#000000]Erään (raskaan) dynosession jälkeen sain katuajossa takarenkaasta pinnan irtoamaan. Oli siinä mielessä onnea että oltiin matkalla kenttäajoihin, ja huomasin matkalla tauolla että gummistahan puuttuu kämmenenkokoinen pala kulutuspintaa. Ei ois varmaan paljoa ollut kumia jäljellä jarrumerkin kohdalla jos ois sillä lähtenyt vetämään kiitoradalla...
Jatkossa oon ajanut aina eri renkaalla dynossa kuin kentällä. Elää melkoisesti tuollainen gummi dynorullalla kun joitain satoja hevosia alkaa kiskoa...
Nopeus tuskin rikkoo rengasta, kolmeensataan luokitelluilla kumeilla olen nää kenttävedot ajellut, 370 päälle 'pahimmillaan'. Kyllä niissä siis varmuuskerrointa on tarpeeksi kunhan rengas ei ole vaurioitunut.[/color]