Braking - Jarrulevyt

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Braking - Jarrulevyt

Kirjoittaja villeh » 12 Loka 2005, 19:04

paino ei kuulemma lisäänny juurikaan koska vanne on kans erillainen.... mut en tiedä... mietityttää vaan että jos ajaa kuumilla levyillä vesilammikkoon niin näinköhän vääntyvät... ja jarruvoimaa ei ole koskaan liikaa.... :bike:

Kirjoittaja jarim » 03 Loka 2005, 11:44

Ode kirjoitti:Onko sulla ollu ongelmia sellasen jutun kans, että kun levy on kostea (esim. pesun jälkeen tai sateella) niin etujarru "murisee" eikä pidä ennen kuin kuivuu? Olen laittanu kuparitahnaa väliin ja ei auta...
Palat on ebc:n sintterit ja muuten jarut toimii järjettömän hyvin, mut toi piirre vähän ärsyttää ja vesikelillä on vähän vaarallinenkin..... Siis mullakin on Brakingin piparit, letkut on vielä vanhat, mutta keväällä sit vaihdan nekin....
Jaa-a, enpä ole itsellä huomannut ..

Kirjoittaja 79-1091167648 » 03 Loka 2005, 11:42

Onko sulla ollu ongelmia sellasen jutun kans, että kun levy on kostea (esim. pesun jälkeen tai sateella) niin etujarru "murisee" eikä pidä ennen kuin kuivuu? Olen laittanu kuparitahnaa väliin ja ei auta...
Palat on ebc:n sintterit ja muuten jarut toimii järjettömän hyvin, mut toi piirre vähän ärsyttää ja vesikelillä on vähän vaarallinenkin..... Siis mullakin on Brakingin piparit, letkut on vielä vanhat, mutta keväällä sit vaihdan nekin....

Kirjoittaja jarim » 29 Syys 2005, 22:44

Ei ole vanteen kehälle tulevista kokemuksia mutta ainakin nuo "normaalit" vakioiden tilallle asennettavat piparit tuntuu tosi hyvältä vs. vakiot. Suosittelen. :)

Kirjoittaja jokkebusa » 29 Syys 2005, 22:43

...no mikäs ettei, ainakin extreme lookin nimeen vannoen jopa busaan......=)

vaan pari käytännön juttua ilman omaa kokemusperää juolahtaa mieleen näin äkkiseltään. kas kaikki se lisäpaino mitä tällätään mahdollismman lähelle vanteen/renkaan maastoa vaikuttaa noihin ei/juu toivottuihin hyrrävoimiin. Vaikka kyseistä voimaa tarvitaan, juurikin sen asian helpottamiseen jolla mopedikin pysyy liikkellä ollessaan sen kummemmin kuljettajan miettimättä pystyasenossaan mieluummin kuin että itsekseen kyljelleen pyrkisi, niin sinne ulkokehälle siirretty jarrulevy tekisi luultavasti jo muutenkin hieman kankeasta bussesta vieläkin kankeamman kääntymään sinne kurviin. keskiöperusteisten ja vannelevyjen mahdollinen painoero sinällään ei välttämättä ole merkittävä juttu, koska momenttivartta ajatellen siellä ulkokehällä tarvitaan huomattavasti pienempi pinta-ala/jarruvoima paloilta verrattuna normikeskiökiinnitteiseen laikkaan.
( korjatkaa tietäväisemmät minkä taidatte...=)

se orggis jarrukaliiberikaan ei vannelaikkaan sovi kaiketi, joten siitä kertyy sitten tuota huisia hintaakin, nääs kun senkin samalla joutuu uusimaan....

tämän ajatusmallin mukaan, vaikkapa semmoiset kovasti söötit ja mahdollisimman kevyet piparilevyt ja tottakai samalla myös teräspunosletkut/laatujarrupalat ovat ehkä sittenkin euroisine satsauksineen se vaihtoehto number uno....?

enkä kyllä haluaisi hinkata sitä tuikitärkeän mp-puhtaanapidon kannalta jo muutenkin eineen työlästä etuvannetta, jos sen reunaa kiertäisi moinen kehärinkula, vaikka miksei... varsin hyvän näköinen katsella olisikin.... :smoking:

Kirjoittaja 84-1087207043 » 29 Syys 2005, 22:38

Ei ole kokemusta, mutta katoppa demon-tweeksilta, niin saat kylla halvemmalla kun tuo 2ke

Kirjoittaja villeh » 29 Syys 2005, 21:46

onko kellään kokemusta em jarrulevyistä siis semmoisista mitkä tulee vanteen kehälle ajattelin ostaa mut suolanen hinta 2killoo euroja on must koht paljon...

Ylös