Nykii...

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Nykii...

Kirjoittaja Quadron » 01 Touko 2012, 19:40

Hurula kirjoitti:Hyvin alkoi kausi. Kyseessä 2005 busa. Tasakaasulla pikkukierroksilla pelaa ihan hyvin, mutta kun alkaa vedättämään niin rupeaa nykimään. Vapaalla kierrokset nousee noin 7000 jolloin puutuu eikä nosta enempää. Akku oli huono, voisiko se aiheuttaa noinkin suuria ongelmia?

Jos akku on huono ja pitää joka tapauksessa vaihtaa niin alota siitä, yksi asia suljettu pois.

Kuolemaa tekevä akku voi vaikuttaa yllättävän moneen asiaan ja oireilla merkillisilläkin tavoilla.

Nim. Oikarissa olleen akun takia puoli pyörää purkanut ja polttoainepumpun relettä syyttänyt :omituinen:

Kirjoittaja nyypie » 01 Touko 2012, 17:17

Kuulostaa ettei saisi tarpeeksi löpöä...

Kirjoittaja 72-1309976982 » 01 Touko 2012, 16:30

Hyvin alkoi kausi. Kyseessä 2005 busa. Tasakaasulla pikkukierroksilla pelaa ihan hyvin, mutta kun alkaa vedättämään niin rupeaa nykimään. Vapaalla kierrokset nousee noin 7000 jolloin puutuu eikä nosta enempää. Akku oli huono, voisiko se aiheuttaa noinkin suuria ongelmia?

Kirjoittaja 109-1268510473 » 27 Maalis 2011, 17:35

Onkos siel vielä PAIR pelissä? Se kun syöttää ilmaa pakosarjaan 3000rpm saakka. Rikkaalle yleensä sen kanssa menee kun lambdan kanssa säätää. Oli omassa -01 semmone tössi tehty. PAIR tukkoon ja uusi säätö alakierroksille.

Kirjoittaja 83-1175441819 » 27 Maalis 2011, 10:57

Sama homma se on lähes kaikissa Suzukeissa, alhaalla vähän nypyttää ja on liika terävä kaasulle.Alhaalta kun vähän rikastaa niin yleensä auttaa asiaa.

Kirjoittaja CormaX » 11 Elo 2010, 17:52

jarim kirjoitti:Tässäpä niitä syitä taas tuli miksi se powercommanderi kannattaa viskata kuikalle kaulaan...
:D

Kirjoittaja jarim » 11 Elo 2010, 16:53

Tässäpä niitä syitä taas tuli miksi se powercommanderi kannattaa viskata kuikalle kaulaan...

Kirjoittaja 115-1267117771 » 11 Elo 2010, 16:42

BusaCormaX kirjoitti:
sarkki kirjoitti:Tilanteeseen päivitys. Commanderin heitin sitten hjelevettiin ja noin 50 km testilenkin jälkeen vaikuttaa siltä että SEHÄN PARANI!!!
Tosin nyt en tiedä seoksista mitään kun niitä säädettiin PC:n kautta mutta ei ne ihan kaukana todellisuudesta voi olla kun kyyti on ihan ok. Kulutusmittarin mukaan menis 5L/100 seka ajossa.

Kaverilla ZZR 1400 -07 ja siltä pamahti commari rikki ja pelittää kuulemma ilmanki hyvin...eli onx virkaa commarilla :omituinen:
Niin, mistä sitä tietää, voihan se olla et munkin PC oli hajalla. Ainakin nykiminen loppu kokonaan. Pikkasen se ehkä välillä röpöttää, mutta säädöt voi olla vähän pielessä.

Kirjoittaja CormaX » 11 Elo 2010, 16:01

sarkki kirjoitti:Tilanteeseen päivitys. Commanderin heitin sitten hjelevettiin ja noin 50 km testilenkin jälkeen vaikuttaa siltä että SEHÄN PARANI!!!
Tosin nyt en tiedä seoksista mitään kun niitä säädettiin PC:n kautta mutta ei ne ihan kaukana todellisuudesta voi olla kun kyyti on ihan ok. Kulutusmittarin mukaan menis 5L/100 seka ajossa.
Kaverilla ZZR 1400 -07 ja siltä pamahti commari rikki ja pelittää kuulemma ilmanki hyvin...eli onx virkaa commarilla :omituinen:

Kirjoittaja 115-1267117771 » 11 Elo 2010, 12:38

Tilanteeseen päivitys. Commanderin heitin sitten hjelevettiin ja noin 50 km testilenkin jälkeen vaikuttaa siltä että SEHÄN PARANI!!!
Tosin nyt en tiedä seoksista mitään kun niitä säädettiin PC:n kautta mutta ei ne ihan kaukana todellisuudesta voi olla kun kyyti on ihan ok. Kulutusmittarin mukaan menis 5L/100 seka ajossa.

Kirjoittaja CormaX » 10 Elo 2010, 17:46

Juuri näin...enpä uskonut että ois apua, mutta mulla ongelmat loppu :thumbup:

Kirjoittaja 115-1267117771 » 10 Elo 2010, 17:19

BusaCormaX kirjoitti:Mun Busas oli seokset päin v****a...penkitys auttoi ja bensa vaihrettiin 98e..
Eipähän nypytä enään :tapu:
Penkissä ollut, seokset kohdallaan ja bensana joko 98e tai shellin vormulalöpö ???

Kirjoittaja CormaX » 10 Elo 2010, 15:10

Mun Busas oli seokset päin v****a...penkitys auttoi ja bensa vaihrettiin 98e..
Eipähän nypytä enään :tapu:

Kirjoittaja Jokimaa » 10 Elo 2010, 08:33

Tuo minun oli myös saman ikäinen.
Nyki kyllä perkuleesti,mutta saatiin säädöillä aikas kohdilleen.

Soita kaverille EE-Speediin.
Kysy AP:ta ja kerro Ari Karenilta terveisiä niin varmaankin hoitaa
asian kohtuullisesti!

Kirjoittaja 115-1267117771 » 09 Elo 2010, 23:29

Nyt menee v***u hermot. Mopo nykii 2000-3000 kierroksen välillä, joskus ihan armottomastikkin. Ruisku on säädetty ja noin kuukauden vanhat iridium tulpat paikalla. Tulppien vaihdon jälkeen toimi ihan hyvin kunnes kävin jyväskylä rallia kahtomassa. Aattelin että olisko pöly aiheuttanut et rupes taas nykii. No, kun tulin himaan niin kävin kaikki paikat läpi paineilmalla sun muilla hinkkaus välineillä, ja kyllähän kyyti parani mutta ei kuitenkaan hävinnyt. Nyt minä käännyn teidän puoleen, oi viisaat konkarinistit. Kertokaa mitä pitää tehdä? Kyseessä on siis gen1 -00.

Ps: Pitäiskö commanderi heittää mäkeen, vai voiko sillä olla jotain tekemistä tämän kanssa?

Ylös