Diy vesiruisku

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Diy vesiruisku

Kirjoittaja 82-1232688863 » 16 Loka 2010, 01:38

Super-Jormalla oli Devili kenttäajoissa. Vaikutti toimivan, dataa ei ole muusta kuin nopeudesta.

Kirjoittaja jarim » 12 Loka 2010, 15:43

turboman kirjoitti:
jarim kirjoitti:
Röhnö kirjoitti:Devil's Own?

http://www.katuauto.fi/index.php?cPath=77

Jos nuokin on liian kalliita, niin jo on kumma.

TFM kokemuksien mukaan onmeton...

Mitä ongelmaa tuossa Devilissä ?
My bad, kyse ei ollutkaan Devils pumpusta meillä joten unohtakaa tuo minun kommentti!

Kirjoittaja tenhulttio » 12 Loka 2010, 12:15

Lainaus taxiprojektin kirjeenvaihdosta:
"Maksimipaineella (n.8-10bar) (150psi) tuotto oli vain noin 200ml/min, eli siinä ja siinä riittääkö.. Lisäksi pumpun oma paineensäätö on todella epätarkkaa, paineen noustessa painekytkin katkaisee virran ja syklimäinen käyttö tekee paineesta vaihtelevaa. Virrankulutus oli ainoa plussa, n.3-5A."

Vesipumppua pyörittävä sähkömoottori on starttimoottorin kokokoinen ja siksi vaikea sijoitettava. Painaakin kuin synti.

edit. Tässä siis puhe coolingmist sarjan pumpusta




Edited By tenhulttio on 1286875231

Kirjoittaja turboman » 11 Loka 2010, 17:48

jarim kirjoitti:
Röhnö kirjoitti:Devil's Own?

http://www.katuauto.fi/index.php?cPath=77

Jos nuokin on liian kalliita, niin jo on kumma.

TFM kokemuksien mukaan onmeton...

Mitä ongelmaa tuossa Devilissä ?

Kirjoittaja jarim » 10 Loka 2010, 09:27

Röhnö kirjoitti:Devil's Own?

http://www.katuauto.fi/index.php?cPath=77

Jos nuokin on liian kalliita, niin jo on kumma.
TFM kokemuksien mukaan onmeton...

Kirjoittaja 82-1232688863 » 10 Loka 2010, 04:05

Devil's Own?

http://www.katuauto.fi/index.php?cPath=77

Jos nuokin on liian kalliita, niin jo on kumma.




Edited By Röhnö on 1286672854

Kirjoittaja gsxr » 13 Syys 2010, 07:14

Jos päädyt välijäähdyttimeen niin mcxpressin tekele toimii hyvin tehokkaammissakin turbo-busissa.

Kirjoittaja bussikoppa » 13 Syys 2010, 00:18

gsxr kirjoitti:
waiski10 kirjoitti:Öljypolttimen suuttimesta ei tule vesi läpi.

Öljypolttimen suuttimesta tulee kyllä vesi läpi ja hienojakoisena tuleekin jopa pissapojan pumpulla. Testattu muutamalla eri suutinkoolla.
Juu näinhän se pitäis olla mutta ...tuota tilaa ois tuossa keulassa vaikka leivänpaahtimelle, ku en varttimailejakaan ajele

Kirjoittaja gsxr » 13 Syys 2010, 00:16

waiski10 kirjoitti:Öljypolttimen suuttimesta ei tule vesi läpi.
Öljypolttimen suuttimesta tulee kyllä vesi läpi ja hienojakoisena tuleekin jopa pissapojan pumpulla. Testattu muutamalla eri suutinkoolla.

Kirjoittaja bussikoppa » 12 Syys 2010, 23:58

Se taitaa omaan touringkiin alkaa nyt välijäähyn suunnittelu

Kirjoittaja waiski10 » 12 Syys 2010, 21:42

bussikoppa kirjoitti:
waiski10 kirjoitti:Öljypolttimen suuttimesta ei tule vesi läpi.

Ahaa, no mitesse ny silleen?
vesimolekyylit on isompia kuin löpön, tiukka suodatin tukkeutuu vedellä.

Kirjoittaja bussikoppa » 12 Syys 2010, 21:06

waiski10 kirjoitti:Öljypolttimen suuttimesta ei tule vesi läpi.
Ahaa, no mitesse ny silleen?

Kirjoittaja waiski10 » 12 Syys 2010, 21:02

Öljypolttimen suuttimesta ei tule vesi läpi.

Kirjoittaja gsxr » 12 Syys 2010, 20:31

Niin en usko, että vaikka aquamist antaakin 10 bar(muistaakseni), etteikö vähemmälläkin tulisi toimeen kunhan pumpun paine vaan saa veden sumuuntumaan tarpeeksi tehokkaasti ja kykynee voittamaan painekotelossa vallitsevan ahtopaineen.

Sitten vielä se ahtopaineen muuttuminen pitäisi huomioida jotenkin, vaikka ahtopaineistaa vesisäiliö tms...

Kirjoittaja bussikoppa » 12 Syys 2010, 19:19

Joo siis öljypolttimen suutinta ajattelin tesmata ja sitä nimenomaan aattelin, tuli vaan väärin kirjoitettua tuohon ekaan postaukseen :p..ihme ettei tuo vähempi paine riittäisi

Ylös