Pudiksella 28 pvä 1000/1600 m.

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Pudiksella 28 pvä 1000/1600 m.

Kirjoittaja 66-1272617023 » 29 Heinä 2011, 16:00

Jari, ei ollu vakio bemu. Putkea, commaneria, säätöä, ja nyt oli piikkiä isompi takaratas.
Ehkä siis kuitenki pienempi... töissä valtava kiire. Tuli kirjotusvirhe! :D




Edited By Busari on 1311958830

Kirjoittaja ysi-ärrä » 29 Heinä 2011, 15:05

Ja noista bemuista,onhan ne todellaki kovia kulkemaan. Mut näkyi olevan et siinäkin jos siellä on hiiri puikoissa niin menee helposti yli kolmenmarkan ja sit niinku joensuussa ajoi aikamiehen kokoinen kaveri bemua ,niin ei saanut kolmiamarkkaa edes rikki-> ei pääse piiloon katteen taakse-> aerodymaniikka on erittäin tärkiää näissä kinkereissä.

Kirjoittaja jarim » 29 Heinä 2011, 14:44

Ite kävin tourinkikunnossa vetämässä Pudiksen kentällä TFM testipäivänä vaparina 317kmh (vakiota korkeammalla perä, peilit paikoillaan jne). Hallissa ja Joensuussa madallettuna, peilit irrallaan yli 330km/h. Että siitä laskien paljonko vaikuttaa. :)

Kirjoittaja 66-1272617023 » 29 Heinä 2011, 14:11

No niin tais olla.. ei muista jokaista nopeutta. Mut hyvinhän se on mennyt jos noin reilusti yli kolmen, Onnittelut siitä!
Mitäs kaikkea kilkettä kiitäjässä on? Penkitykset?
Mitä vaikuttaa madallus, asiaa tietävät? Itse kokeilin Teemun madallettua, ja tuntu hyvin, hyvin tukevalta ajaa. Mulla se oma tourinkitorni on hieman häiläkämpi kovemmissa nopeuksissa, mutta siihen vaikuttanee viimeisillään oleva etugummi myös.

Mutta hauskaa oli ja pääasia, että pääsi jokainen ajamaan sen verran kuin halusi.

Kyllä kai se solmu pakoputkeen vois tehdä pientä parannusta nopeuksiin... :turbobusa:

Kirjoittaja jarim » 29 Heinä 2011, 14:04

Kentän päästä siihen paluutien kohdalle on aika tarkka 1500m. Kovaa on BMW menny! Ei tainnu olla vakio?

Kirjoittaja Tase » 29 Heinä 2011, 11:15

Busari kirjoitti:Matkaa oli pyörän tripin mukaan 1570 metriä, eli käytännössä jossain 1450-1600 välissä taidettiin mennä. Muutamat tosiaan jarrutteli hyvissä ajoin, joku taisi vetästä hieman pitkäksikin. Tuohan ei tosiaan ole mitenkään vertailukelpoinen tapahtuma "virallisille" mailiajoille, mutta saapahan hieman testata asentoa, eri palikoita, ja ennen kaikkea, -ajaa sen mitä rahkeista löytyy, eli pitää hauskaa.
Paras tulos löytyi S1000RR:stä--317 km/h! Toisena Lentäjä-ässän traikki, eikun siis lähes vakio isolohko-Busa, 313. Parempia olis ässällekin tullut, mutta ei mennyt Qtosvaihde päälle, ja vitosvaihteella reilu 300 kuitenkin... :mosh: !
Seuraavana toinen putkiviri S1000RR, 302. Väliin taisi yks Busa ottaa 304.
Oma täysvakio gen II Busa ässän alla 301! Jihuu.

Kiitos osallistujille!

Mulla meni viimeisellä vedolla 308 :p
Kaikkiaan 5 vetoa taisin vetää ja kaikki meni yli 300km/h ja joka kerralla nopeus parani.. oiskohan pitänyt vetää vielä kerran, niin ois saanut tuon 310 rikki? No sen ainakin opin, että ens kerralla vois laskea pyörän kenttään. Silloin vois olla ihan eri nopeudet? Nyt mopo oli ihan tourinkimalli :)

Kirjoittaja 66-1272617023 » 29 Heinä 2011, 10:55

Matkaa oli pyörän tripin mukaan 1570 metriä, eli käytännössä jossain 1450-1600 välissä taidettiin mennä. Muutamat tosiaan jarrutteli hyvissä ajoin, joku taisi vetästä hieman pitkäksikin. Tuohan ei tosiaan ole mitenkään vertailukelpoinen tapahtuma "virallisille" mailiajoille, mutta saapahan hieman testata asentoa, eri palikoita, ja ennen kaikkea, -ajaa sen mitä rahkeista löytyy, eli pitää hauskaa.
Paras tulos löytyi S1000RR:stä--317 km/h! Toisena Lentäjä-ässän traikki, eikun siis lähes vakio isolohko-Busa, 313. Parempia olis ässällekin tullut, mutta ei mennyt Qtosvaihde päälle, ja vitosvaihteella reilu 300 kuitenkin... :mosh: !
Seuraavana toinen putkiviri S1000RR, 302. Väliin taisi yks Busa ottaa 304.
Oma täysvakio gen II Busa ässän alla 301! Jihuu.

Kiitos osallistujille!

Kirjoittaja Tase » 28 Heinä 2011, 23:09

Kiitokset järjestäjille homma toimi loistavasti. Ajaa sai tarpeeksi. Sattui tulemaan myös oma uusi ennäys. Hieman jäi epäselväksi mikä oli matka jarrumerkille?

Kirjoittaja 90-1216583406 » 28 Heinä 2011, 22:26

Yes, todennäköisesti Taivalkosken moottorikerho järjestää vielä tälle suvelle "No Speed Limit Day'n" Pudasjärven lentokentällä.
Siitä tulee sitten ilmoa myös tänne Bussifoorumille, kunhan ajankohta varmistuu :)

Kirjoittaja jokiar » 28 Heinä 2011, 21:47

Eri aikaa startattiin, kun en muistanut lukea täältä, mutta paluumatka sujuikin sitte neljästään. Kiitokset tapahtuman järjestäjille.. :respekt: Keli oli mahtava ja oppia tuli paljon vaikka jarrupaikka jäikin vielä hiukan kauas. Ensi kerralla sitte..

Kirjoittaja Tase » 28 Heinä 2011, 13:37

jokiar kirjoitti:Ok. Sain toisenkin Busan täältä Oulusta mukaan.. :bike:

Miten ois Laanilan nesteeltä klo.17.00 startti?

Kirjoittaja jokiar » 27 Heinä 2011, 12:05

Ok. Sain toisenkin Busan täältä Oulusta mukaan.. :bike:

Kirjoittaja Tase » 26 Heinä 2011, 21:01

jokiar kirjoitti:Kerran aiemmin olen ollut Pudiksella. Lähden ainakin "letkaan mukaan" katsotaan mitä sitte saan aikaan :baaa: ....ilmoitelkaa lähtöaikaa vaan Oulusta...

Kempeleestä ois tarkoitus lähteä siinä vähän ennen klo.17 ajeleen.. Katsotaan torstaina tarkemmin..

Kirjoittaja 66-1272617023 » 26 Heinä 2011, 08:18

Tällä hetkellä ei ainakaan minulla ole tiedossa muita päiviä. Kannattanee kysellä Taivalkosken mootorikerholta, olisko heillä tarkotus sellasia järkätä.
Mikäli korviin tulee, jaetaan tietoa täällä.

Kirjoittaja jokiar » 25 Heinä 2011, 22:36

Kerran aiemmin olen ollut Pudiksella. Lähden ainakin "letkaan mukaan" katsotaan mitä sitte saan aikaan :baaa: ....ilmoitelkaa lähtöaikaa vaan Oulusta...

Ylös