Gen1:sen takimmaisen moottorpultin irroitus - Moottorin tukipultin irroitus

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Gen1:sen takimmaisen moottorpultin irroitus - Moottorin tukipultin irroitus

Kirjoittaja jarim » 15 Maalis 2014, 08:27

Joo et sinä erikoistyökaluja sen pultin kääntämiseen tartte.

Kirjoittaja Heksa » 15 Maalis 2014, 05:14

Ei se sitä välttämäti vaadi,
voi sen lukituksen purkaa lyömällä esim: tuurnalla
Eikä se avain maksa stormilla ku 20¤
Jos käännät vain pultin, ei sitä tarvi irrottaa ollenkaan
ja ei sitä "kruunuhässäkkää" sinne toiselle puolen saakkaan
kun siellä ei ole sille kierretä ollenkaan

Kirjoittaja petkaj » 14 Maalis 2014, 23:02

Vaatii kuitenkin tuollaisen erikoishylsyn? Harmi, kun pitäis vaan saada se pultti käännettyä toisin päin.

Kirjoittaja Titaani » 14 Maalis 2014, 22:01

Senverran nuuka on tullut oltua, että tuli aikanaan rälläköityä hylsyistä moottorin irroitus työkalut. Yläpulttia voi käyttää irti, eikä mitään tapahdu, kun muut on kiinni

Kirjoittaja petkaj » 14 Maalis 2014, 20:22

Moi.

Tuli hankittua tuollainen busa (GEN1) ja pitäisi asennella tuo constandin "tunkin" tukiputki tuohon moottoripultin alle.

Pari kyssäriä, pitääkö tuota varten hankkia tuo Suzukin järkyttävän hintainen osa (n.60¤) vai onko tuon pelkän pultin irroitus mahdollista kotikonstein ilman tuota ko. työkalua.

Ja toinen, pysyykö kone paikoillaan jos tuon taaimman / ylimmän pultin irroittamaan ilman että koko kone tipahtaa alas?

Ylös