Alustan säädöt

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Alustan säädöt

Kirjoittaja suiza » 19 Heinä 2006, 17:49

Keulassa on mitkälie öljyt, joita Suizan tehtaalla sinne panevat.

Pitää koittaa nuilla Jarim ja Artsin säädöillä.

Liekö sitten tuo Pilot Poweri ajettavuudeltaan tuollainen "joustava"? Seuraavana voisi koittaa Pirelliä edessä.

Kiitän opastuksesta :thumbup:

Kirjoittaja -Artsi- » 19 Heinä 2006, 13:06

jarim kirjoitti:Artsin kanssa säädettiin suskamiitissä mun jousitus joillakin ohjeilla, siltä jäljiltä taitaa olla vieläkin ja ihan hyvältä tuntuu. Vieläkö Artsi tallessa ko. ohjeet? :)

Jepulis, ne oli Sportriderin alustasuositukset.
Huomatkaa erityisesti takajousen vaimennussäätöjen eroavaisuudet eri vuosimallien välillä! :shocked:

Kirjoittaja jarim » 19 Heinä 2006, 10:38

Artsin kanssa säädettiin suskamiitissä mun jousitus joillakin ohjeilla, siltä jäljiltä taitaa olla vieläkin ja ihan hyvältä tuntuu. Vieläkö Artsi tallessa ko. ohjeet? :)

Kirjoittaja Sepe » 18 Heinä 2006, 21:41

suiza kirjoitti:Enpä oikein jaksa uskoa noihin säätöihin! Kaikki vaimennukset väännetään mahdollisimman pienelle ja jouset löysälle?
Vakoisäädöissäänkin etupää menee kovissa jarruissa radalla pohjaan saati sitten noilla säädöillä.Miten keula voi tehdä työtään, jos on jo jarruissa pohjassa?
No harrastelijapohjaltahan tässä touhutaankin, pitää ilmeisesti koitella erillaisia säätöjä ns. perstuntuman pohjalta? ???

Mites ne keula öljyt?

Ei mulla vaan ole noillakaan säädöillä keula pohjannut edes radalla.

edit: Niin ja kyllähän noissa PB:n säädöissä keulaa laitetaan vakiosta jäykemmäksi. Takapäätä taas löysätään aika rajustikkin. Tosin ei tuo siskolikka noista tykännyt vaan halus vakio säädöt takaisin....




Edited By Sepe on 1153248379

Kirjoittaja suiza » 18 Heinä 2006, 20:32

Enpä oikein jaksa uskoa noihin säätöihin! Kaikki vaimennukset väännetään mahdollisimman pienelle ja jouset löysälle?
Vakoisäädöissäänkin etupää menee kovissa jarruissa radalla pohjaan saati sitten noilla säädöillä.Miten keula voi tehdä työtään, jos on jo jarruissa pohjassa?
No harrastelijapohjaltahan tässä touhutaankin, pitää ilmeisesti koitella erillaisia säätöjä ns. perstuntuman pohjalta? ???

Kirjoittaja MGa » 16 Heinä 2006, 23:06

Juttua ollu TÄÄLLÄ

Kirjoittaja suiza » 16 Heinä 2006, 22:22

Kertokaapa millaisilla säädöillä olette ajelleet radalla tai muuten vain kun mennään yli rajoitusten.
Omassa K-6 kovalla tuulella etupää on levoton sivusuunnassa, johtuuko säädöistä vai renkaista, Michelin Pilot Power edessä ja takana. Radallalla nopeissa mutkissa etupää on rauhaton ja nimenomaan sivusuunnassa ja töyssyissä pyörä pomppii.
Mitä pitää säätää ja mihin päin? Onko vinkkejä?

Ylös