Ketjut - 21 tappia kunka pitkä?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Ketjut - 21 tappia kunka pitkä?

Kirjoittaja Sepe » 13 Syys 2006, 08:22

Centrix kirjoitti:Stormilta saa halvalla niittaustyökalun!

9€ ja on sellainen puristus systeemi.

Tässä vielä LINKKI
No mut täytyy se ton jälkeen vielä niitatta! Eihän toi niittaa sitä, puristaa vaan levyn oikeaan kohtaan.

Kirjoittaja 67-1115742969 » 12 Syys 2006, 23:07

Stormilta saa halvalla niittaustyökalun!

9€ ja on sellainen puristus systeemi.

Tässä vielä LINKKI

Kirjoittaja jakehaanpää » 12 Syys 2006, 18:19

Tilasin lukkopalan ketjuihin ja jo heti seuraavana päivänä soittivat, et tuu noutaan :thumbup: No ei muutakuin noutaan ja hommiin ja kas kas... p...le :angry: olivat kyllä tilanneet 530:sen, mutta tuli 525:nen :thumbdown: enkä edes hokinut liikkees kattoo, et tuli oikean kokoinen lukko :pääseinään:

Siis homma siirty taasen parilla päivällä, ku huomenna tilaavat niin pitäs olla torstaina paikalla. Menee tiukille toi Suvirantaan tulo :p

Kirjoittaja jakehaanpää » 10 Syys 2006, 16:14

waiski10 kirjoitti:sun ei tarvii lotota tänää... :D

Joo jätin suosiolla väliin :D :D

Kirjoittaja BussiJussi » 09 Syys 2006, 21:57

Louis`ilta saa DID:n ketjuille niitaustyökalun 50 eerolla. Ei mielestäni paha hinta!?


:p :p

Kirjoittaja jakehaanpää » 09 Syys 2006, 20:34

jarim kirjoitti:Oliko katkennut siitä niitatusta kohdasta? Me ollaan noita niittailtu ihan kotikonstein, elikkäs painava leka taakse ja vasaralla + piikillä ensin hieman levitystä niitille ja sitten vaan naputellen se niitin pää pyöreämmäksi. Ei kyllä taatusti pitäisi olla heikompi mitä kiinteä lenkkikään. Minkä merkkiset ketjut muuten jos saa kysyä?

Samaa tekniikkaa itekkin keväällä käytin, mutta tuon episodin jälkeen heräs tosiaan muutama kyssäri. Oon kuullut, että on olemassa ns. liitin puristimia vartavasten tohon hommaan! ???

Tarkemmin en ole vielä ketjuja tutkinut vaan homma meni :kippis: otoksi :D , mutta nopealla vilkaisulla juurikin tuo liitospala joka itse niitataan on pettänyt. Ketjujen merkki oli muistaakseni D.I.D (korjaan, jos muistan väärin kunha huomenne alan asiaa hoitelleen :O :D )

Päätäsärkien kävin ketjuja tsekkaamas ja pesemäs, oli sitten yön aikana merkki muuttunut RK:ksi :D

Ketjut näyttävät ja tuntuvat ehyiltä oten ei muutakuin niittauspalaa hommaileen ja niittaileen (kunnolla) :mosh:




Edited By jakehaanpää on 1157878835

Kirjoittaja jarim » 09 Syys 2006, 19:13

jakehaanpää kirjoitti:KU ITTE TEKEE TULEE MITÄ TULEE :p

Kävin Apparalla tuuppailemassa mutka-ajoa ja ennen pääsuoraa olevassa kurvassa (n 160 km/h) pamaus ja kiekat tappii. No hokasin heti et ketjut poikki (onneksi ei kiilannut takasta jumiin). Bussi radan sivuun ja katteleen vaurioita, eipä isompia, takavilkun lasi oli saanut viuhuvasta ketjusta. Onni onnettomuudessa ettei ketjut lyönyt lohkoo mäsäksi. :thumbup:

Tuon pienen alustuksen jälkeen itse asiaan! Milläs arvon busanistit olette itse etjujen "niittauksen" hoitaneet? Onko teillä siihen vartavasten olemassa työkalu?

Ps. ketjut oli ite :D keväällä vaihettu ja noin 8 tkm tähän mennessä ajettu ja pitikin sattua :thumbdown:
Oliko katkennut siitä niitatusta kohdasta? Me ollaan noita niittailtu ihan kotikonstein, elikkäs painava leka taakse ja vasaralla + piikillä ensin hieman levitystä niitille ja sitten vaan naputellen se niitin pää pyöreämmäksi. Ei kyllä taatusti pitäisi olla heikompi mitä kiinteä lenkkikään. Minkä merkkiset ketjut muuten jos saa kysyä?

Kirjoittaja waiski10 » 09 Syys 2006, 19:06

sun ei tarvii lotota tänää... :D

Kirjoittaja jakehaanpää » 09 Syys 2006, 18:49

KU ITTE TEKEE TULEE MITÄ TULEE :p

Kävin Apparalla tuuppailemassa mutka-ajoa ja ennen pääsuoraa olevassa kurvassa (n 160 km/h) pamaus ja kiekat tappii. No hokasin heti et ketjut poikki (onneksi ei kiilannut takasta jumiin). Bussi radan sivuun ja katteleen vaurioita, eipä isompia, takavilkun lasi oli saanut viuhuvasta ketjusta. Onni onnettomuudessa ettei ketjut lyönyt lohkoo mäsäksi. :thumbup:

Tuon pienen alustuksen jälkeen itse asiaan! Milläs arvon busanistit olette itse etjujen "niittauksen" hoitaneet? Onko teillä siihen vartavasten olemassa työkalu?

Ps. ketjut oli ite :D keväällä vaihettu ja noin 8 tkm tähän mennessä ajettu ja pitikin sattua :thumbdown:

Kirjoittaja jakehaanpää » 23 Elo 2006, 11:55

Sepe kirjoitti:50tKm ajettu paketti. Eturatas ainoastaan hiukan kulunut. :D
Eipä ole pahasti kulunu, mut Sepehän ajelee pintakaasulla vai miten se ny olikaa :D

Hyvin on kyll palikat kestännä, mites noi ketjut oliko viä eloa (liikettä) nivelissä vai alkoiko liike jo ahistaa?

Kirjoittaja Sepe » 22 Elo 2006, 21:49

50tKm ajettu paketti. Eturatas ainoastaan hiukan kulunut. :D

Kirjoittaja Sepe » 10 Elo 2006, 11:50

jsalok kirjoitti:Te olette tuollaisia hurjastelijoita... :p
Minulla 38tkm ajettu eturatas oli ihan hyvä vielä...

Ööö. Enpä katsonut vielä 38tKm kohdalla aiheelliseksi tutkia eturattaan kuntoa. Tossa 50tKm kohdalla sen sitten kurkkasin ja aika piikkinä hampaat oli jo, ihan tuli Dee Snider mieleen. :D Tosin eturattaan hampaista ei ollut yksikään poikki vielä. :p

Kirjoittaja jsalok » 10 Elo 2006, 11:34

Te olette tuollaisia hurjastelijoita... :p
Minulla 38tkm ajettu eturatas oli ihan hyvä vielä...

Kirjoittaja jarim » 10 Elo 2006, 09:34

Höh, mun 25tkm ajetuissa ketjuissa oli etuhamppi jo niin mutkalla ettei tullu mieleenkään ettenkö vaihtas. :p

Kirjoittaja Sepe » 10 Elo 2006, 09:04

No itse itselleni vastaten. Eilen asentelin noi Tsubakit paikalleen ja siinä samassa tuli tsekattua tuokin. Uudessa ketjussa tuo mitta oli 31,7cm. Ja noissa 50tKm ajetuissa RK:n ketjuissa 31,8cm. Tosin nämä on mitattu lattialla olessa, liekkö sitten vähän venyy kun on asennettu paikalleen.

Kaiken kaikkiaan tuo vanha ketju oli venynyt puoli lenkkiä. Olishan siinä ollut vielä varaa vähän venytellä tuohon vaihtorajaan mutta kun loppu se eturatas.....

Ylös