530 vs 520 - Rattaat

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: 530 vs 520 - Rattaat

Kirjoittaja Kekku » 10 Touko 2007, 08:51

Joo, aika hepposeltahan toi 520:nen näyttää, alumiinia siis.
Sitä samaa mietin jos ketju lipeää rattaalla/ratas ei kestä niin rattaasta ei väliä mutta kun samalla voi lähteä osa takavannetta, haarukkaa ja puolet lohkosta.
Vetokappale tuli Italiasta.

Edit: siis kyse pelkästä takarattaasta.




Edited By Kekku on 1178777878

Kirjoittaja akseli » 10 Touko 2007, 07:59

saavutettavissa oleva hyöty on varsin kyseenalainen riskeihin verrattuna :p olethan jo hoitanut vetokappaleen tuennan?

Kirjoittaja 107-1089231881 » 10 Touko 2007, 07:04

Hmm.. tän tuumailun kävin jo talvella. Hammasrattaat on niin köykäset ja heikon näköiset ettei tulis mieleenkään laittaa äkkilähtö pyörään :shocked:
520 ketju vois kestää vaparissa ???

Hmm.. tehon puolesta vois kestää mutta +200 Nm vääntö murhaa viiskaks kypäsen setin ekassa startissa, näin uskoisin.

Ongelmana kokeilulle on todennäköisten tuhojen määrä moottorille, ketjun ulostautuessa.

Kirjoittaja Kekku » 09 Touko 2007, 23:40

Tallille roudasin tänään pari ratasta ja kysymys kuuluu:
Kannattaako tämän raadin mielestä laittaa taakse 530:sen rattaan tilalle 520:nen?

Tyhmä kysymys kun ketju ja eturatas on 530 ja mopossa +300hv, mutta meitä on moneen junaan, ja osa jää asemalle...

ps.530 n:1250g ja 520 n:360g, siis 900g hyvää.

Ylös