Ecu-editorin avulla max kierrosten nosto?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Ecu-editorin avulla max kierrosten nosto?

Kirjoittaja PetriK » 25 Kesä 2010, 19:26

Kuten jarim sanoo, kannattaa laittaa vähän sen jälkeen kun huipputeho alkaa dynossa laskemaan, olettaen että dynossa on mahdollisuus asettaa hieman lisäkuormaa niin että lentokenttäolosuhteita pystytään simuloimaan.

Kirjoittaja jarim » 25 Kesä 2010, 11:23

Mieti asiaa enemmän siltä kannalta millä kierroksilla sinulla on huipputeho ja mihin asti tehoalue jatkuu. Ei kierrosten nosto suoraan tuo autuutta jos tehokäyrä joka tapauksessa on laskeva. Tavoitenopeus välityksien osalta kannattaa aina laskea siihen huipputehon kohdille.

Kirjoittaja Juhama » 25 Kesä 2010, 10:23

Onko moni tehnyt myös rajoittimen noston ecu-editor säädätyksen yhteydessä? Ajattelin kysyä onko kyseisellä kierroston nostolla ollut merkitystä perusputkivirin kanssa Esim. lentokenttä päiviä ajatellen ilman välien muutosta? Ite mietityttää rasittaako konette paljon enemmän? Käyttökokemuksia käytännössä Gen 2:ssa? Ps. Lentokenttäajoista kiinostunut :skootteri:



Edited By Juhama on 1277450941

Ylös