Haku löysi 401 tulosta

Kirjoittaja Timba
28 Helmi 2017, 14:18
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Uusi bussikuski ilmottautuu
Vastaukset: 905
Luettu: 31841

Eipä se Alastaro sen vaikeempi ole kuin mikään muukaan(nimim.aina hitaassa ryhmässä). Ahvenisto on minun mielestä hauskin rata missä minä olen ajanut.
Kirjoittaja Timba
28 Helmi 2017, 14:01
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Uusi bussikuski ilmottautuu
Vastaukset: 905
Luettu: 31841

:welcome: Mene ihmeessä Kemoraan, mukavaa porukkaa ja varmasti saa oppia ajotaidoille.

edit. TÄLLÄ esimerkiksi pystyt korottamaan kahvoja. On myös muita vaihtoehtoja, jopa halvempia.




Edited By Timba on 1488284081
Kirjoittaja Timba
27 Joulu 2016, 18:12
Keskustelualue: Projektit ja tuunaukset
Aihe: Taxi II & Taxi III - vaparia ja ahdettua pukkaa kaudelle 2014
Vastaukset: 484
Luettu: 122139

Luotto on kova molempiin pyöriin joten kunhan muutama ehjä veto päästään edes tyyneen ajamaan, niin uskon että jonkin moisiin tuloksiin on resurssit.
Missä olette suunnitelleet mailin vetoja ajavan, nyt kun toimitte siellä Spanian suunnassa, jos olen oikein ymmärtänyt? Onko siellä toimintaa ...
Kirjoittaja Timba
25 Joulu 2016, 17:13
Keskustelualue: Projektit ja tuunaukset
Aihe: Taxi II & Taxi III - vaparia ja ahdettua pukkaa kaudelle 2014
Vastaukset: 484
Luettu: 122139

Kiitos samoin ja mukavaa että kirjoittelet vielä tänne foorumillekin. Kaikki keskustelu tuntuu siirtyneen tuonne naamakirjaan, mikä minusta on sääli. Toivottavasti näemme teiltä jälleen kovia tuloksia tulevana vuonna.
Kirjoittaja Timba
29 Marras 2016, 15:36
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Hayabusa Gen III
Vastaukset: 126
Luettu: 7385

Suuria paljastuksia täällä.
Kirjoittaja Timba
27 Marras 2016, 10:48
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Uusi jäsen ilmoittautuu
Vastaukset: 3
Luettu: 185

Tervetuloa! Se on sulla pitkä talvi edessä. :D
Kirjoittaja Timba
15 Syys 2016, 15:15
Keskustelualue: Busanistit tiedottaa
Aihe: Takeista - Tilaus
Vastaukset: 6
Luettu: 8244

Suosittelen ottamaan yhteyttä sähköpostilla busashop@gmail.com. Näin olen itse tehnyt ja homma on toiminut.
Kirjoittaja Timba
07 Heinä 2016, 11:19
Keskustelualue: Modit
Aihe: madallus
Vastaukset: 34
Luettu: 26957

Kirjoittaja Timba
07 Heinä 2016, 11:07
Keskustelualue: Modit
Aihe: madallus
Vastaukset: 34
Luettu: 26957

:welcome: joukkoon. TUOLTA ainakin, jos ei muualta löydy. Onhan niissä verot/tullit tuollakin näköjään.



Edited By Timba on 1467879086
Kirjoittaja Timba
12 Kesä 2016, 21:46
Keskustelualue: Busanistit tiedottaa
Aihe: FOORUMIN YLLÄPITOKERÄYS 2016
Vastaukset: 12
Luettu: 11673

Pete on nopee tässäkin asiassa, kiitokset Petelle.
Kirjoittaja Timba
24 Huhti 2016, 14:37
Keskustelualue: Modit
Aihe: Xenon valot busaan?
Vastaukset: 140
Luettu: 51654

Tuleeko muuten xenon -polttimon "lanka" suunnata umpiossa ylös vai alas? Sen saa sinne varmasti menemään miten päin vaan.
Alas ja kanta siinä pitäis olla samanlainen kuin H7:ssa. Eli pitäis mennä oikeinpäin, jos ja kun laittaa polttimon oikealle "uralle".
En ole poistanut "hattua" ja hyvin on ...
Kirjoittaja Timba
02 Maalis 2016, 14:33
Keskustelualue: Modit
Aihe: Xenon valot busaan?
Vastaukset: 140
Luettu: 51654

TÄMÄ minusta kannattaa laittaa sinne. Tosin ilmankin onnistuu. Ilmeisesti olet laittamassa vaan lyhyelle valolle xenonin? Se on hyvä idea. Kaukovalo mulla ainakin huitelee puunlatvoja eikä sitä pysty erikseen säätämään. HUOM: Kaukovalo muistaakseni H11 tai jtn, piippumallinen kuitenkin.

edit. Ei ...
Kirjoittaja Timba
29 Helmi 2016, 20:48
Keskustelualue: Modit
Aihe: Xenon valot busaan?
Vastaukset: 140
Luettu: 51654

NÄMÄ olen todennut myös hyviksi. On laadukkaat.
Kirjoittaja Timba
24 Helmi 2016, 22:29
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Hayabusa Gen III
Vastaukset: 126
Luettu: 7385

Kirjoittaja Timba
10 Helmi 2016, 17:16
Keskustelualue: Yleistä löpinää
Aihe: Busamiehen uusi harrastus...:)
Vastaukset: 14
Luettu: 727

Kyllä, voit onnitella itseäsi. Ei toikaan homma kaikilta onnistu, ei ainakaan minulta. Varmaan hjuva fiilis. :thumbup: