Turun busanistit
andy77 kirjoitti:morjens! mites olis ensi keskiviikkona jos luoja sua meille säitä niin mentäis tempasee joku rundi? oltais jorgoksen kanssa ainakin messissä... vois vaikka mennä rantaan tai jotain sitten?
Jepjep!!! Ajelemaan vaan jos kelit vähänkään sallii...

Edited By Jorgos on 1186856679
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Moron Busanistit. Tuli sitten lauantaina heitettyä saaristonrengastie reissu. Nyt kävi sitten sillä tavalla, että mun busaan tuli lisää naarmuja vasempaan katteeseen.Varmaan muistattekin, että juttelin niistä kate naarmuista. Nyt kävi sitten niin, että kun jätin pyörän parkkiin, niin pääsin muutaman metrin pyörästä niin pyörä kaatui, samalla meni kytkinkahva poikki ja tuli lisää naarmuja samaan katteeseen. Kävin seuraavana päivänä selvittämässä värikaupasta koodin perusteella maaleja ja lakkaa. Näytti olevan toivottoman vaikeaa saada oikeaa maalia, koska kyseistä väriä ei enää tunneta; kuulemma!!! Osaisitteko teistä joku sanoa, että mikä paikka olisi hyvä maalausliike ja olisi vielä jopa suhtkoht edullinen. Muutoin pyörä on täysin ajokunnossa ja toimii niin kuin ennenkin. Mutta nyt olen ottanut katteen pois ja yritän sitä itse korjata ja olen suunnitellut että talven aikana korjautan sen alkuperäiseen iskuun. Hayabusa tarran olen jo tilannut, mutta saan sen vasta noin 2 viikon päästä. Osaisko joku teistä auttaa tosa maalaus asiassa??
Voe rähmä, mut korjautin joskus itse vanhaa 750:st Turun muovikorjauksessa on Raisiossa, Bikeworldin lähettyvillä.pekkas-1 kirjoitti:Moron Busanistit. Tuli sitten lauantaina heitettyä saaristonrengastie reissu. Nyt kävi sitten sillä tavalla, että mun busaan tuli lisää naarmuja vasempaan katteeseen.Varmaan muistattekin, että juttelin niistä kate naarmuista. Nyt kävi sitten niin, että kun jätin pyörän parkkiin, niin pääsin muutaman metrin pyörästä niin pyörä kaatui, samalla meni kytkinkahva poikki ja tuli lisää naarmuja samaan katteeseen. Kävin seuraavana päivänä selvittämässä värikaupasta koodin perusteella maaleja ja lakkaa. Näytti olevan toivottoman vaikeaa saada oikeaa maalia, koska kyseistä väriä ei enää tunneta; kuulemma!!! Osaisitteko teistä joku sanoa, että mikä paikka olisi hyvä maalausliike ja olisi vielä jopa suhtkoht edullinen. Muutoin pyörä on täysin ajokunnossa ja toimii niin kuin ennenkin. Mutta nyt olen ottanut katteen pois ja yritän sitä itse korjata ja olen suunnitellut että talven aikana korjautan sen alkuperäiseen iskuun. Hayabusa tarran olen jo tilannut, mutta saan sen vasta noin 2 viikon päästä. Osaisko joku teistä auttaa tosa maalaus asiassa??
Hinnat oli mun mielest kohillaan ja teki erittäin hyvää jälkeä.
Yhteystietoja:
Turun Muovikorjaus Tuotekatu 6 21200 Raisio
02-4382 843, 040-504 5044, 040-726 7708
- busapappa2
Centrix kirjoitti:pekkas-1 kirjoitti:Moron Busanistit. Tuli sitten lauantaina heitettyä saaristonrengastie reissu. Nyt kävi sitten sillä tavalla, että mun busaan tuli lisää naarmuja vasempaan katteeseen.Varmaan muistattekin, että juttelin niistä kate naarmuista. Nyt kävi sitten niin, että kun jätin pyörän parkkiin, niin pääsin muutaman metrin pyörästä niin pyörä kaatui, samalla meni kytkinkahva poikki ja tuli lisää naarmuja samaan katteeseen. Kävin seuraavana päivänä selvittämässä värikaupasta koodin perusteella maaleja ja lakkaa. Näytti olevan toivottoman vaikeaa saada oikeaa maalia, koska kyseistä väriä ei enää tunneta; kuulemma!!! Osaisitteko teistä joku sanoa, että mikä paikka olisi hyvä maalausliike ja olisi vielä jopa suhtkoht edullinen. Muutoin pyörä on täysin ajokunnossa ja toimii niin kuin ennenkin. Mutta nyt olen ottanut katteen pois ja yritän sitä itse korjata ja olen suunnitellut että talven aikana korjautan sen alkuperäiseen iskuun. Hayabusa tarran olen jo tilannut, mutta saan sen vasta noin 2 viikon päästä. Osaisko joku teistä auttaa tosa maalaus asiassa??
Voe rähmä, mut korjautin joskus itse vanhaa 750:st Turun muovikorjauksessa on Raisiossa, Bikeworldin lähettyvillä.
Hinnat oli mun mielest kohillaan ja teki erittäin hyvää jälkeä.
Yhteystietoja:
Turun Muovikorjaus Tuotekatu 6 21200 Raisio
02-4382 843, 040-504 5044, 040-726 7708
Moron Centrix. Täytyy käydä tsekkaamassa paikka. Varmaan löytyy helposti, kun on Bikeworldin vieressä. Kiitti avusta. Joko oot ite heittänyt renkulatien läpi? Koska kerkeisit käydä merimaskussa kahvilla?
Nyt kun opiskelu on taas päässyt täällä Turussa alkuun voisin tulla jonnekin sumpille... ...anyone?
Olisi hienoa jos joltain löytyisi L- tai XL-koon busanistikangastakki, kun tuo Sweep Highway on ilmeisesti vanha malli(ei oikein liikkeistä löydy) ja haluisin kokeilla mikä koko sopii ennen kuin uskallan oman kulttitakin tilata.
Tai onko jollain vinkkejä mikä koko sopii pikku miehelle 181cm 79kg?
Muistan ainaki aikanaan kun "tix tex" takki oli niin väpätti heti kun vähän viimaa sai...
Olisi hienoa jos joltain löytyisi L- tai XL-koon busanistikangastakki, kun tuo Sweep Highway on ilmeisesti vanha malli(ei oikein liikkeistä löydy) ja haluisin kokeilla mikä koko sopii ennen kuin uskallan oman kulttitakin tilata.
Muistan ainaki aikanaan kun "tix tex" takki oli niin väpätti heti kun vähän viimaa sai...

No jos se jotain auttaa niin mulla on M koko ja olen 175,75kg joten vähintään L on sulle ok.Nyt on ollut niin kylmiä ja vetisiä ilmoja että ei ole tullut paljoa ainakaan henkilökohtaisesti ajeltua,mutta näin alkuun ainakin suosittelen KESKIVIIKKO iltaa 18.00 --> jokirannassa on tosi paljon pyöriä, siellä förin vieressä. Kyllä siellä usein busanisti takkejakin jonkun kappaleen näkee...MGa kirjoitti:Nyt kun opiskelu on taas päässyt täällä Turussa alkuun voisin tulla jonnekin sumpille... ...anyone?
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Historia: