Mulla on vanhan mallinen (jampalta lainassa oleva) mittaristo kiinni uudemman mallisessa moottorinohjausyksikössä tuossa pöydällä. Eli ainakin tuo tietoliikennepuoli toimii hienosti.
PetriK kirjoitti:Mulla on vanhan mallinen (jampalta lainassa oleva) mittaristo kiinni uudemman mallisessa moottorinohjausyksikössä tuossa pöydällä. Eli ainakin tuo tietoliikennepuoli toimii hienosti.
Ok, kitoksia vastauksista.
Tuli tilattua käytetty orkkis 2007 mallin 280 näytöllä. Samaisessa paikassa on 340 näytöllä jos jollain tarvetta.
äpryk.ostin siis busan missä on mailimittari.mitenkä on poppamiehet,onnistuuko vaihto helposti jos löytys jostain km/h malli,vai pitäskö tyytyä johonkin fillarin mittariin?
taustassa on mailit isolla ulkokehällä ja km/h sisäkehällä tosi pienellä,hankala saada selvää.mut jos saa matkamittarin kilometreiks nii se riittää mulle.ja matka taittuu kun ajaa 100mph.kiitos vain neuvoista.
Semmoisen käsityksen ainakin sain speedohealerin sivuilta että pystyisi vaihtaa mailit kilsoiksi, mutta mua on turha sit syytellä jos ei näin ole kun ei ole henkilökohtaista kokemusta
omalla vastuulla.
Oisko kellään tietoa mikä söi matkamittarista km.Eikä toimi mopeusmittarikaan. Muut mittarit toimii kylläkin.Vikakoodin kun testaa niin tuulee -C00.Eli ei vikaa..?Missä vika?