Motosygis virossa?

Pohdintaa kotimaan tapahtumisista ja kokoontumisista
79-1091167648

Viesti Kirjoittaja 79-1091167648 »

Onko ketään muita kuin minä ja armas vaimoni jotka ovat lähdössä todella hyvään kokkariin Viroon??? Olis kiva kun tulisi armeija busseja paikalle. Me ollaan oltu jo monena vuotena ja joka vuosi on ollut hyvät ilmat (no nyt kun kehun niin on varmaan ihan paskat) ja meno on ollut "maistuvaa".. :D kattokaa:
http://www.emmk.ee/
tarkemmat tiedot.....
Jaku

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Kyl mää ajattelin jotta vois vaikka lähtee... Onko hajua minkälaisia majoitus mahdollisuuksia siellä on?
Tude

Viesti Kirjoittaja Tude »

Kummasti rupes itteeki kiinnostaa ??? ...sama kysymys ku jakulla onko majotuksista tietoa?
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
79-1091167648

No nyt on sellanen tilanne että voitte lähettää e-mailia sinne ja varata sisämajoituksen. Jos ja luulen että vielä on niin saatte sisämajoituksen. Mut teltta käy myös ja toi on siitä kiva, että vaikka siellä VOI ryypätä koko vlk, niin kuitenin on mahdollista tehdä muutakin. Siihen sis. bussireisi yleensä johonkin ihan kiinnostavaan paikkaan ja matkat ei ajamisen suhteen ole mahdottomia. Lisäksi jos ei satu just saamaan sisämajoitusta, niin voi kysellä jos saa jonkun kämpän lattialle käydä. Mulle tuli vahvistus sisäkämpästä, mut näillä näkymin kolmanneksi tulee meidän vanha kaveri...
Yleensä meno on ollut 10+ on ollu bändit ja bailut. :bowdown:
Ja sit vielä et me kuulutaan Haminan kerhoon ihan sattumalta, ja niillä on ollu monesti joko kerhoteltta tai sit sisämajoitus ja sinne on mahtunut yleensä.....
Niin ja tuli mieleen, että pitääkö bussikokkarit olla aina vain bussikokkarit. Jos otettas joku esim. tää ja tietty joku muukin sellasiks joihin kerättäs populaa, niin eiskö se olis ihan kiva juttu? Kenenkään ei tarvii järjestää sen kummemmin mitään....

Edited By Ode on 1218123878
79-1091167648

Oli tosi hyvät kokkarit! Ei paljon porukkaa pari sataa, mut meininki oli kohdallaan. Kaks Bändiä soitti ja kelit oli aika kivat. Vain sunnuntaina paluumatkalla sateli vettä (muistaakseni) ja kiertoajelu oli mielenkiintoinen. Uimaan ei tullut mentyä, oli sen verran viileää mulle, mutta jotkut kyllä sinne menivät. Hulluja?
Kuvia on nähtävissä http://www.hamsmk.net/tapahtumat.htm sivulla.
Olimme ainoat bussi kuskit paikalla... :D
Jaku

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Voi h****ton H****ton hiddo, ku alkoi toi mopo vidduilleen :pääseinään:

Ens suvena eestiin kerätään porukka ja mennään jo kesäralleihin mukaan? Tarto-suvepäevällä ja Otepää-tourilla ollu monta kertaa. Olisko kiinnostusta noin yleensä ottaen, pitkä tai normaali viikonloppu siinä menis :musik
79-1091167648

jah, see on väga hea! :kippis:
Nägemist Motosygikses -09, kui me ei ole surneet... kes sen teatab? :blues:
Vastaa Viestiin