Ei niistä kyllä voi sanoa että kestää.... No 5500-7500km/rengas on menty. Alkuperäinen oli slicksi 4500km kohdalla. Mutta pitää....jsalok kirjoitti:Hyvä kuulla että Diablo kestää... Tulee nimittäin sellainen tänään alle. :p
- Jsalok -
RENGAS-FAQ - Lue nämä ennenkuin kysyt!
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
valtsu1300r kirjoitti:Mitään ratarengasta en oo hakemassa, vaan mieluummin sporttista katurengasta joka on hyvä ajaa matkaa ja kestää
Noilla kriteereillä suosittelen kokeilemaan takarenkaana Bridgestone Battlax BT 020 gummia... etusena 020 ei kannata ottaa, kestää mutta kuluu nopeasti aalloille --> tulee ikävä ajettava. Mulla edessä on nyt pyörinyt BT 014, pehmeämpi mutta hyvä pito.
Ja tuo alkuperäinen takanen BT56 on tosiaan aika äkisti häviävää sorttia...

Club 100 m/s

minä laitoin tollaisen taakse,katotaan paljon kestää..onko muilla kokemuksia tosta gummista????????? :p...pitäis näköjään lukea noi aikaisemmatkin viestit...katotaan suki pääseekö 13500 kiiiiilooooomeeeetriä ko gummilla

-"elämä on motoristin parasta aikaa"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
Diablo P:t on nyt radallakin kokeiltu ja pito on uskomaton, ei pienintäkään epävarmuuden tunnetta. Vasemman puolen jalkatapista lähti aimo annos metallia käveleen ja näyttää sivujalkakin ottaneen asfalttiin jossain välissä. :laugh:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Heh. mul oli 600cbr -93. käväsin pyörällä norjassa, oli tyttö kyydis ja n.40kg tavaraa, ELI pyörän seläs alle 200kg). tuli n3000km ja rengas oli sen jälkeen suunnilleen vaihtokunnos. siis ennen reissuun lähtöä laitoin uuden renkaan. rengas ööh pitää kuittii kattoa etten muistele väärin. Sportec m1.. pitoa löytyy mutta kyllä kulu nopiaa:)
Metzeleri joku "kestävä malli" kesti huomattavasti pitempään:) mallii en muista. mutta pirellis on ollu paras pito... mutta nää komemuxet 600 HUOM:
Ps. olis kiva jos laitettais lista mikä rengas kuinka pitkään on päässyt....
Metzeleri joku "kestävä malli" kesti huomattavasti pitempään:) mallii en muista. mutta pirellis on ollu paras pito... mutta nää komemuxet 600 HUOM:
Toi Sportec ei toiminut mulla olleenkaan ??? Rheadin pirellit tuntui toimivan täydellisestiYOUgo kirjoitti:Heh. mul oli 600cbr -93. käväsin pyörällä norjassa, oli tyttö kyydis ja n.40kg tavaraa, ELI pyörän seläs alle 200kg). tuli n3000km ja rengas oli sen jälkeen suunnilleen vaihtokunnos. siis ennen reissuun lähtöä laitoin uuden renkaan. rengas ööh pitää kuittii kattoa etten muistele väärin. Sportec m1.. pitoa löytyy mutta kyllä kulu nopiaa:)

SuperSport -rengastesti 2005 , takanakit kokoluokassa 190/50ZR17.
Pilot Powerit näyttäisi dominoivan myös SS -sarjan rengasrintamaa.

Pilot Powerit näyttäisi dominoivan myös SS -sarjan rengasrintamaa.

Hmm... aika kova on mun Bussi renkaita kuluttaan.Ja Avonin renkuloita olen suosinut, edullisia ei hirveen huonoja millään alueella. Mutta kulutus kestävyys on aivan omaa luokkaansa
Hmm.. parikymmentä vartin lähtöö muutamia sadan metrin burniksii, ja ei todellakaan mitään säästö ajoo. Silti 7500km ja pintaa jäljellä vielä just yli sakko rajan (1,6 mm).
Vertailuna orkkis mun sisään ajolla, 3000 km ja moro. (teräkset näky)
Normi käytössä kilsoja renkailla saa reippaasti yli kympin (AV 45/46 ST)
Ja AV 59/60 Viper kohtuu hyvä radalle ja kiihdyttelyyn. Kilsoista en vielä tiedä.

Hmm.. parikymmentä vartin lähtöö muutamia sadan metrin burniksii, ja ei todellakaan mitään säästö ajoo. Silti 7500km ja pintaa jäljellä vielä just yli sakko rajan (1,6 mm).
Vertailuna orkkis mun sisään ajolla, 3000 km ja moro. (teräkset näky)
Normi käytössä kilsoja renkailla saa reippaasti yli kympin (AV 45/46 ST)
Ja AV 59/60 Viper kohtuu hyvä radalle ja kiihdyttelyyn. Kilsoista en vielä tiedä.

hmm..omituista ??? Etunen on ollut huippu kestävä Brikkariin verrattuna. 15000 km parhaillaan olen etusella ajellut ja silloin vasta aavistuksen pykälälle kulunut. Ja sekin kuluminen omaa hölmöyttä liika vähän painetta viimmeisellä 3tkmFastm8 kirjoitti:Hyvinhan tuo Avoni kestää takarenkaana testinkin perusteella, etusesta ei voi sanoa samaa.
Onko liian leveä Bussen vanteelle (ME 1 Sportec 200/50ZR17)?
Ja onko kellään kokemuksia Roadtec Z6/ME Z4 rengas sarjasta Busan alla,
Noi ensi asennus renkaat rupee oleen finaalissa ja kilsoja on vasta n.5000, eikä ole tarvinnut edes repiä, vaan normaalia matka-ajoa.
Tarttis löytää matka-ajoon hyvät renkaat.
Ja onko kellään kokemuksia Roadtec Z6/ME Z4 rengas sarjasta Busan alla,
Noi ensi asennus renkaat rupee oleen finaalissa ja kilsoja on vasta n.5000, eikä ole tarvinnut edes repiä, vaan normaalia matka-ajoa.
Tarttis löytää matka-ajoon hyvät renkaat.