K8:n teräspunosletkut
en tiedä sopiiko ristiin, mutta ainakin kimppatilauksissa tulleet erikseen gen1 ja gen2 letkut. jos letkuissa reilusti 'ylimittaa' niin varmaan sopii vaikka naapurin goldwingiin..Simprider kirjoitti:Tämä kiinnostaisi täälläkin.
Goodridgen sivuilla gen1 ja gen2 eri koodilla mutta onko niissä oikeasti hirveemmin eroja?

Katselin tuossa Carpimotosta Fren Tubon teräspunossettejä. Eteen on kahta eri variaatiota, joista toinen on kuten originaali eli yksi letku pääsylinteristä oikealle satulalle ja siitä edelleen vasemmalle. Toisessa variaatiossa on kummallekin satulalle oma letku pääsylinteriltä. Onkohan tällaisesta kahden letkun versiosta mitään etua/haittaa verrattuna alkuperäiseen ratkaisuun?
Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm
Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm
Kahden letkun versio on helpompi ilmata? :1087Julli kirjoitti:Katselin tuossa Carpimotosta Fren Tubon teräspunossettejä. Eteen on kahta eri variaatiota, joista toinen on kuten originaali eli yksi letku pääsylinteristä oikealle satulalle ja siitä edelleen vasemmalle. Toisessa variaatiossa on kummallekin satulalle oma letku pääsylinteriltä. Onkohan tällaisesta kahden letkun versiosta mitään etua/haittaa verrattuna alkuperäiseen ratkaisuun?
Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm
- Pasi
kahden pitkän letkun systeemi on tehokkaampi kun jarruteho menee suoraan sylinteristä satuloihin. orkkisratkaisussa paine menee ensin oikeaan satulaan ja sieltä sitten vasempaan.Julli kirjoitti:Katselin tuossa Carpimotosta Fren Tubon teräspunossettejä. Eteen on kahta eri variaatiota, joista toinen on kuten originaali eli yksi letku pääsylinteristä oikealle satulalle ja siitä edelleen vasemmalle. Toisessa variaatiossa on kummallekin satulalle oma letku pääsylinteriltä. Onkohan tällaisesta kahden letkun versiosta mitään etua/haittaa verrattuna alkuperäiseen ratkaisuun?
Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm
TeeCay kirjoitti:Julli kirjoitti:Katselin tuossa Carpimotosta Fren Tubon teräspunossettejä. Eteen on kahta eri variaatiota, joista toinen on kuten originaali eli yksi letku pääsylinteristä oikealle satulalle ja siitä edelleen vasemmalle. Toisessa variaatiossa on kummallekin satulalle oma letku pääsylinteriltä. Onkohan tällaisesta kahden letkun versiosta mitään etua/haittaa verrattuna alkuperäiseen ratkaisuun?
Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm
kahden pitkän letkun systeemi on tehokkaampi kun jarruteho menee suoraan sylinteristä satuloihin. orkkisratkaisussa paine menee ensin oikeaan satulaan ja sieltä sitten vasempaan.
Herra Pascal oli siis väärässä 1600 luvulla.
tai sitten minä tai joku muu - mutta kuka murhasi JFK??Kekku kirjoitti:TeeCay kirjoitti:Julli kirjoitti:Katselin tuossa Carpimotosta Fren Tubon teräspunossettejä. Eteen on kahta eri variaatiota, joista toinen on kuten originaali eli yksi letku pääsylinteristä oikealle satulalle ja siitä edelleen vasemmalle. Toisessa variaatiossa on kummallekin satulalle oma letku pääsylinteriltä. Onkohan tällaisesta kahden letkun versiosta mitään etua/haittaa verrattuna alkuperäiseen ratkaisuun?
Linkki -->
http://www.carpimoto.com/content....ect.htm
kahden pitkän letkun systeemi on tehokkaampi kun jarruteho menee suoraan sylinteristä satuloihin. orkkisratkaisussa paine menee ensin oikeaan satulaan ja sieltä sitten vasempaan.
Herra Pascal oli siis väärässä 1600 luvulla.

Onko kokemuksia mitkä olisivat hyvät palat eteen jos tavoitteena on parempi jarrutuntuma ja pito katukäyttöön?
Carpimotosta olen tilaamassa letkuja ja samasta puljusta löytyisi esim. Brembon paloja. Vaihtoehdoista tulisi kyseeseen tyypit "SA" tai "SC". Näistä kokemuksia kellään?
Alla linkki Brembon sivuilta löytyvään brosyyriin:
http://www.brembo.com/NR....ENG.pdf
Onko muuten gen1 ja gen2 samanlainen kytkinletku, kun ei näy gen2:een olevan oikein teräspunosletkua tarjolla?
Edited By Julli on 1264942061
Carpimotosta olen tilaamassa letkuja ja samasta puljusta löytyisi esim. Brembon paloja. Vaihtoehdoista tulisi kyseeseen tyypit "SA" tai "SC". Näistä kokemuksia kellään?
Alla linkki Brembon sivuilta löytyvään brosyyriin:
http://www.brembo.com/NR....ENG.pdf
Onko muuten gen1 ja gen2 samanlainen kytkinletku, kun ei näy gen2:een olevan oikein teräspunosletkua tarjolla?
Edited By Julli on 1264942061
Sain viimein letkut Italian pojilta ja tuli originaalia mallia mukailevat eli pääsylinteriltä yhdellä letkulla oikealle satulalle ja siitä edelleen lokasuojan yli vasemmalle satulalle.
Onko tämäntyyppisten ilmaukseen mitään erikoiskikkoja?
Tuntuu äkkiseltään, että tuohon lokasuojan yli menevään letkuun jää helposti ilmaa.
Onko tämäntyyppisten ilmaukseen mitään erikoiskikkoja?
Tuntuu äkkiseltään, että tuohon lokasuojan yli menevään letkuun jää helposti ilmaa.
TeeCay kirjoitti:Kekku kirjoitti:TeeCay kirjoitti:
kahden pitkän letkun systeemi on tehokkaampi kun jarruteho menee suoraan sylinteristä satuloihin. orkkisratkaisussa paine menee ensin oikeaan satulaan ja sieltä sitten vasempaan.
Herra Pascal oli siis väärässä 1600 luvulla.
tai sitten minä tai joku muu - mutta kuka murhasi JFK??
Kuka sen muuten murhas oikeesti?Oliko se se Oswald Gottwalldsson:D
Mää tarvisin pelkän takaletkun ihan naturaali värityksellä, jos sellasen saisi, etuletkut jo on kaapissa...ja ne on jo täynnä ilmaa, ei tarvii ilmata enää yhtään ollenkaan;D
Mitäs tää lysti ny sitten maksais TAAS?
Edited By Snake on 1269705304