Edited By Juhama on 1277450941
Ecu-editorin avulla max kierrosten nosto?
Onko moni tehnyt myös rajoittimen noston ecu-editor säädätyksen yhteydessä? Ajattelin kysyä onko kyseisellä kierroston nostolla ollut merkitystä perusputkivirin kanssa Esim. lentokenttä päiviä ajatellen ilman välien muutosta? Ite mietityttää rasittaako konette paljon enemmän? Käyttökokemuksia käytännössä Gen 2:ssa? Ps. Lentokenttäajoista kiinostunut 
Edited By Juhama on 1277450941
Edited By Juhama on 1277450941
Ex: Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Mieti asiaa enemmän siltä kannalta millä kierroksilla sinulla on huipputeho ja mihin asti tehoalue jatkuu. Ei kierrosten nosto suoraan tuo autuutta jos tehokäyrä joka tapauksessa on laskeva. Tavoitenopeus välityksien osalta kannattaa aina laskea siihen huipputehon kohdille.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport

