Huoltokirja?

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
MP-Nasu

Viesti Kirjoittaja MP-Nasu »

Onko ideoita mistä sais huoltokirjan tohon bussiin? Ostin käytettynä, muutama tonni ajettuna ja edellinen omistaja ei löytänyt huoltokirjaa. Hänellä oli kuitenkin antaa kuitit huolloista ja huoltoliike lupasi niitä vastaan laittaa leimat. Nyt olis ajankohtasta saada ne kohilleen, kun eka mun teettämä huolto lähestyy.
SuzukiFinland ei auta kun pyörä ei ole heidän maahantuomansa. Ei edes rahalla..
Jaku

Viesti Kirjoittaja Jaku »

No jos ne antaa Suitsalta rahalla sellaiselle jolla on heidän maahantuomansa pyörä, niin eikös täällä olis joku ystävällinen sielu ja lainaa sulle runkonumeroa niin että saat tilata huoltokirjan? :shocked:

Itellä kans suoraan Sakuista tuotu, niin valitettavasti en voi auttaa :O
MP-Nasu

Loistoidea! Jos siis joku suostuu... Ja olettaen, ettei ne sitten siellä maahantuojalla täytä sitä runkonumeroa siihen valmiiks :)
MP-Nasu

No niin... Pyysin sitten Ee-Speediltä sellaisen, koska pyörä olikin heidän maahantuomansa. Tänään lopulta viivästysten jälkeen sain sieltä postia. Pyysin siis huoltokirjaa. Postissa tuli A5-kokoinen paperilappu, jossa toisella puolella pyörän runkonumero ja toisella puolella ruudukko jossa pikkuiset ruudut joihin voi laittaa leiman. Mukana lasku kirjanpitotöistä, 44,50 euroa.

Mitä mieltä? Sainko sitä mitä tilasin vai jotain ihan muuta?
Heksa

Viesti Kirjoittaja Heksa »

MP-Nasu kirjoitti:No niin... Pyysin sitten Ee-Speediltä sellaisen, koska pyörä olikin heidän maahantuomansa. Tänään lopulta viivästysten jälkeen sain sieltä postia. Pyysin siis huoltokirjaa. Postissa tuli A5-kokoinen paperilappu, jossa toisella puolella pyörän runkonumero ja toisella puolella ruudukko jossa pikkuiset ruudut joihin voi laittaa leiman. Mukana lasku kirjanpitotöistä, 44,50 euroa.

Mitä mieltä? Sainko sitä mitä tilasin vai jotain ihan muuta?
En tiä saitko sitä mitä odotit...
mut mulla on samanlainen lappu a5 ja pyörä ostettu ee speediltä (k6)
SMR
MP-Nasu

No en saanut sitä mitä odotin, mutta voi olla että odotin liikoja :) Mutta sainko rahan arvosta tavaraa, ja onko tuo lappu yhtään parempi kuin vastaava itse tehty lappu?
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

On paperinpalalla hintaa ainaki... :wtf:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
ysi-ärrä

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Varmaan oisit halunnu Ee-speediltä tällaset manuaalit. Nämä on mulla tullu pyörän mukana, Suomenkielinen ja enklanniksi. Molemmat 80 sivuisia.
Kuva
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
ysi-ärrä

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Vai oisko se sittenki ollu jotain tän tyylistä mitä hait Ee-speediltä. Tää on myös mulla pyörän mukana tulleita lämysköjä.
Kuva
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Heksa

Viesti Kirjoittaja Heksa »

vastaava setti mallia ee-speed...
ei oo suamea mut eng,saksa,esp,yms :tongue:
ja sit... toi tosi hiano servicebook :wtf:
Kliks
SMR
MP-Nasu

No mikä tahansa noista kuvissa näkyvistä läpysköistä ois kelvannu :) Mullahan ei oo tähän minkäänlaista manuaalia/huoltokirjaa tai mitään muutakaan paperista muuta kuin rekisteriote joten oishan se ollu jees että se ois ollu tollanen huoltomanuaali tms. mikä sieltä ois tullu ja siinä ois ehkä vähän vihjattu et mitä mihinkin huoltoon kuuluu jne.
Ne mä saan toki muutenkin selvitettyä, mutta hiukan jäi nyt typerä olo tästä touhusta.

Tässä nyt harkitsen valittamista asiasta, kahden vaiheilla olen.
Jorma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorma »

MP-Nasu kirjoitti:No mikä tahansa noista kuvissa näkyvistä läpysköistä ois kelvannu :) Mullahan ei oo tähän minkäänlaista manuaalia/huoltokirjaa tai mitään muutakaan paperista muuta kuin rekisteriote joten oishan se ollu jees että se ois ollu tollanen huoltomanuaali tms. mikä sieltä ois tullu ja siinä ois ehkä vähän vihjattu et mitä mihinkin huoltoon kuuluu jne.
Ne mä saan toki muutenkin selvitettyä, mutta hiukan jäi nyt typerä olo tästä touhusta.

Tässä nyt harkitsen valittamista asiasta, kahden vaiheilla olen.

Mulla gen1 huoltokirja.Ylimääräinen (omistajan käsikirja)

Edited By Jorma on 1330104435
Team SMR

230.3HP@10265rpm / 177.6Nm@6927rpm

335.07kmh (208.203mph)

Liittynyt syys 2005
Vastaa Viestiin