Vetää hiljaseks ja tuuppaa kumarrusta Mikolle päin Espoon perukoilta. Tulin tänne vierailemaan vaikka maallinen mammona ei Busana realisoidukaan tänään, mutta niin vai kävi että mulle täällä kaksi topiccia on edelleen ylitse muiden: Päivän positiiiviset ja Vakava Sairaus ja Busanismi.
Näissä molemmissa toteutuun suomalainen Jing/jang, kylmä/kuuma, kuiva/kostea, henkevyys/maallisuus, Busan kauneus/hirveä vääntö.
Uskon ja luulen että kun perusbusanisti viedään elämän perussäätöjen alueelle kuten Mikkoa on viety niin yllättäen tuuppaa henkevyyskin esiin kuten turbosmietiskelyt busanistille kesän kuumimpinä päivinä.
Notta, edelleen Mikolle voimia toivotan, perästä tullaan vähän hitaammin vaan.
saman kylän poikii mkon kans. en mikkoa tunne mutta kivasti ja hienosti asian (tosi ) toit esille.
Mikko tämä busamies muutti rolasta 89 leivän peräs tänne uuellemaalle ja tahtoo takas... " elämä vie, tuo mua, mistä tätä tietää sano Eno aikanaan joka uittoon läks
Sosiaalisessa mediassa pyörii "Ice Bucket Challenge", jolla halutaan lisätä tietoisuutta ALS-taudista: www.lihastautiliitto.fi/ALShaaste
Muistin että täältä foorumilta löytyy tämä Mikon aloittama keskustelu. Googlasin ja löysin mitä pelkäsin, "Mikko pääsi taivaan kotiin tänään 24.2.2013 klo.18:40. Mikko nukkui rauhallisesti pois ilman kipuja"