Jebs ! Kyllä hivenen räpisee K4 myös kylmänä, mutta kun kone lämpenee niin käy ihan nätisti. ELI olettaisin ja viisaammat on antaneet ymmärtää, että ääni onpi ominaisuus, ei vika. n. 54.000km ajettu ja meno eikun paranee. :p
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Omakin alkanut pitää rallatusta kylmänä, mutta lämpimänä käy nätisti. Pitäisikö asialle tehdä jotain kyseessä 2006 busa, jos joku tunnustaa vanhanks pyöräks (EN-402) Kilometrejä 45-tonnia. Tässäkin mallissa on ilmeisesti hydraulinen kiristin vai tollanen -->
Tuo on nimenomaan se "hydraulinen kiristin". Eli siellä on jousikuorma ja lisäksi öljynpaine. Tuo koko kiristin on niin yksinkertainen rakennelma että en itse oikein käsitä mite se edes voisi mennä rikki. Tai ainakaan yhtään rikki mennyttä en ole nähnyt? Ketjuhan venyy pikkuhiljaa ja varsinkin kun venymä on sillä rajalla että hyppääkö kiristin seuraavalle hampaalle niin meteliä on enemmän.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Hienoa! Kiitos vastauksesta, itse kunnossapitoasentajana tulee aina kuunneltua kaikkia mahdollisia ääniä =D Killerit laitoin paikalle täksi kesäksi, niin on voinut ajella ilaman tulppia. Alkanut kuunteleen noita rapinoita. Kierrokset kun nousee yli 1500 niin ääni häviää. Mut tosiaan eipä sitä paljon parane ropeloida, sehän voi sitten lämpimänä olla liian kireellä vaikö?
Saako tota kiristintä mitenkään seuraavaan pykälään pakotettua? Alkaa vituttaan kuunnella "diesel pyörää" Lämpimänä ihan ok, mut kylmänä aivan järkyttävä. Yritin katsella tuosta räjäytyskuvasta, mut siinä on vain pultti tappi ja jousi.