Hayabusa Gen III
- jakehaanpää
- Site Admin
Ajotutuntuma ketterämpi, kuin gen2, johtunee varmasti lyhyemmästä akselivälistä ja jyrkemmästä ohjauskulmasta.Kamibusa kirjoitti:Moro
Oliskos gen 3 omistajilla laittaa jotain kokemuksia uutukaisesta? Kovasti kiinnostaisi...:
Ajoasento hieman pystympi, johtuen stongan sijainnista hieman ylempänä ja taaempana. Polvikulma hieman jyrkempi, johtuen matalammasta istumakorkeudesta. Minulle ajoasento on ollut vallan hyvä. "Tuulilasi"/pleksi on eritavalla muotoiltu (kupla), joka vaikuttaa toimivalta ilmavirran suhteen.
Sifteri toimii jouhevasti jo alle 2000 kierroksen ja on erinomainen työväline, niin ylös kuin alas vaihtaessa.
Muu moottorielektroniikka kai toimii. Itse en ole käyttänyt, kuin A- moodia, jossa luistonesto ja keulimisen esto on tasolla 1, ei kumita, mutta keula nousee olut tölkin verran. Lähtöavustin vaatii pientä reeniä (pari kertaa kokeillut), mutta toimii kyllä.
Kaiken kaikkiaan toimiva paketti.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Kävin tuossa istuskelemassa uuden päällä... Ei voi edes sanoa että istuin päällä, kun polvet/lonkat+muut nivelet eivät taipuneet istumiseen tarkoitettuun asentoon. Eli ei tule GenIII. Juurikin piti olla pystympi ajoasento mutta omalta kohdalta mitoitus meni enempi perseelleen kuin mitä tähän kehtaa kirjoittaa. Jotenkin polvi+lonkka+nilkka kulmat ihan &#/&%#/&#:aan. Parempi puolisko otti kuviakin jalan asennosta kun oli niin "outo" vs Gen2. Se oli jotenkin lonkka ulos, polvi ulommas ja nilkka sisäänpäin...Kinttuun olisi pitänyt lisätä pari niveltä. Sitten ois pitäny saada ruotoa taivutettua että sais räpylät kahvoihin. Ei onnistunu ei.
Vertailuna istuin BMW 1000R:n (joku bmw:n kilokyykky) selkään ja oli jopa hyvä istua. Silti ei tule tuotakaan itselleni.
Eli mennään vanhalla ratsulla hamaan tappiin asti.
Etten tilannut ennakkoon.
Edited By Snowman on 1631534000
Vertailuna istuin BMW 1000R:n (joku bmw:n kilokyykky) selkään ja oli jopa hyvä istua. Silti ei tule tuotakaan itselleni.
Eli mennään vanhalla ratsulla hamaan tappiin asti.
Edited By Snowman on 1631534000
- nyssenisti
jakehaanpää kirjoitti:Kamibusa kirjoitti:Moro
Oliskos gen 3 omistajilla laittaa jotain kokemuksia uutukaisesta? Kovasti kiinnostaisi...:
Ajotutuntuma ketterämpi, kuin gen2, johtunee varmasti lyhyemmästä akselivälistä ja jyrkemmästä ohjauskulmasta.
Ajoasento hieman pystympi, johtuen stongan sijainnista hieman ylempänä ja taaempana. Polvikulma hieman jyrkempi, johtuen matalammasta istumakorkeudesta. Minulle ajoasento on ollut vallan hyvä. "Tuulilasi"/pleksi on eritavalla muotoiltu (kupla), joka vaikuttaa toimivalta ilmavirran suhteen.
Sifteri toimii jouhevasti jo alle 2000 kierroksen ja on erinomainen työväline, niin ylös kuin alas vaihtaessa.
Muu moottorielektroniikka kai toimii. Itse en ole käyttänyt, kuin A- moodia, jossa luistonesto ja keulimisen esto on tasolla 1, ei kumita, mutta keula nousee olut tölkin verran. Lähtöavustin vaatii pientä reeniä (pari kertaa kokeillut), mutta toimii kyllä.
Kaiken kaikkiaan toimiva paketti.
Moro Jake
Kiitokset kokemusten valottamisesta. Ihan samanlaisia havaintoja koin itsekin, kun Busaa Jämsässsä viime kesänä kokeilin.
Ja sorit helevetin hitaasta reagoinnista palautteeseesi. :laugh:
Edited By Kamibusa on 1668716391
MAL