blackbusa kirjoitti:hankalaa olevinaan helibarsien metsästys, kaikki tarjolla olevat on ebayssä ja vieläpä jenkeissä... pitkä toimitusaika! kun pitäs saada heti kaikki tänne nyt periaatteella
Vajaa viikko niin saapuvat tulliin, ja siitä sitten oma aikansa sitten kun Itella saa sen toimitettua kotiin ellet itse pääse tullista hakemaan..
Itselläni meni melkein 2 viikkoa että sain ne vantaan tullista E-P:lle kun otin itellan huolinta palvelulla, oli kuulemma tullut joku sekaannus ja jäänyt tullaamatta mun paketti...
Niin joo ja ottaa päähän iha vitusti kun auto päätti sitten kusta kytkimestä nesteet pihalle ja syyllinen taitaa olla kytkimen työsylinteri joka majailee painelaakerin kanssa samassa nipussa kytkin kopan sisällä eli laatikon irroituksen vaatii ja samalla järkevää laittaa uusi kytkinkin kun kerta auki pitää ottaa.. Sinne saakin taas syytä euroja sankokaupalla niinku ei muutakaan rahanmenoa onneksi olisi.. PERKELE viäte... :p��sein��n:
eiköhän busamiitissä taas järki palaa omalle paikallee
heh.. se makso euron kilometri.. 2500km/2500e samana 2008 vuonna heinolta 3 uutta suzukia :1087 k8 busa inska k9 busa...
Kallis kokeiluhan tuosta tulee jos vaihdat.
Itse hain upouuden Intruderin Heinolta kolme vuotta sitten (siitä suivaantuneena kun kortti lähti kuivumaan) ja varustelin sen tietty heti kaiken maailman palikoilla. Ajatuksena, että nyt säilyy kortti paremmin kuin pää edellä ajettaessa.
Peräti 700 km ajoin sillä Intikalla ja sitten hain uuden busan Heinolta
Vaikka eipä sillä, hieno pyörähän se Intikkakin on :p
blackbusa kirjoitti:
eiköhän busamiitissä taas järki palaa omalle paikallee
heh.. se makso euron kilometri.. 2500km/2500e samana 2008 vuonna heinolta 3 uutta suzukia :1087 k8 busa inska k9 busa...
Kallis kokeiluhan tuosta tulee jos vaihdat.
Itse hain upouuden Intruderin Heinolta kolme vuotta sitten (siitä suivaantuneena kun kortti lähti kuivumaan) ja varustelin sen tietty heti kaiken maailman palikoilla. Ajatuksena, että nyt säilyy kortti paremmin kuin pää edellä ajettaessa.
Peräti 700 km ajoin sillä Intikalla ja sitten hain uuden busan Heinolta
Vaikka eipä sillä, hieno pyörähän se Intikkakin on :p
mielenhäiriö alkaa jo helpottaa... busalla jatketaan
Ottaa päähän nämä kelit...ja kovaa. Eihän tälläsilla keleillä voi edes mopedilla kurvailla. Tuskan hiki tulee jo pelkästä ajatuksesta.
Alle 20°C lämpötilat menee kaikki...Mitä kylmempi, sen parempi.