Taxilla Bonnevilleen

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

...



Edited By Heksa on 1376667518
SMR
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Kampura korjataan hitsaamalla. 1 sylinterin kk kaula oli kyllä melko rujossa kunnossa. Että huomataan kyllä jos tulee samanlaisena takasin :p
Kansi tosiaan mietityttää itteäkin, että miten se jäi ehjäksi. Tosin venttiilien tiiveyttä ei ole vielä tarkastettu, mutta päällepäin silmämääräsesti kaikki ok. Ryhmänki voi pystyä korjaamaan hitsaamalla ja pinnottamalla, mutta aika taitaa loppua kesken sen kans.
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

mitä tarkoittaa että aika loppuu kesken? millä mosalla te sitte sinne bonnevilleen tahi kesän rientoihin meettä? Vanhalla vai millä?
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ehjällä... :D
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

jarim kirjoitti:Ehjällä... :D
Jarin kone tiputetaan alas ja liitetään taxiin :;):
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

ysi-ärrä kirjoitti:mitä tarkoittaa että aika loppuu kesken? millä mosalla te sitte sinne bonnevilleen tahi kesän rientoihin meettä? Vanhalla vai millä?
Aika loppuu kesken = pitää saada moottori testattua ennen rahtausta bonnevilleen. Tosin nyt uusin ennuste on, että osat vois tulla korjauksilta tän kuun loppuun mennessä.
Lohkojen saapuminen ameriikan mantereelta voip ottaa aikansa, ryhmä lähtee pinnotettavaksi muualle jne.

Viimevuotinen kone on laakeroitu ja tsekattu ja on valmiiksi rungossa. Ei ole kun koekäytetty huollon jäljiltä. Siinäkin mosassa teho piisaa 400km/h mailille. Bonnevillessä uuden moottorin hyöty on eniten pienentyvässä polttoaineen- ja ilokaasunkulutuksessa.
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Oolrait, eli periaatteessa noup hätä ku vanhakin kulkee,mut mukavampi ois uudella koneella mennä vieläkin kovempaa? :p
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
marko67
Viestit: 63
Liittynyt: 14 Syys 2008, 17:21
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja marko67 »

saako olla utelias?mihinkä laitoitte ryhmän remontiin?mun toi 86 muzzyn ryhmä kävi kans remontis.hitsattiin ja uudet pinnotukset joka reikään.jälki ainakin silmämääräisesti tarkasteltuna oli kuin uusi.ja ei siis ollu jenkkiläs.vaikkakin useampi väitti et muualla ei osata korjata ku rapakon takana.
Team Laitamaa
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Onko kellää kokemusta tehokkaammasta öljypumpusta?

On vaan nuo busa öljynpaineet suhteellisen matalat. Siksi varmaan vanhakin moottori piti laakeroida kaks kertaa viimekesänä. Ja varmaan sama syy edeautto uuden koneen kajahdusta. Busan kone kuitenkin hussaa tuota öljyä reilusti. Esim ne männän alle ruutaavat suuttimet on melko reilun kokoset. Mutta eipä niitäkään kannata mennä pienentämään jos meinaa Bonnevillessä mailitolokulla päästellä ilokaasujen kanssa.
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Onko jotain mittaustuloksia öljynpaineista ? Lähinnä lämpösellä moottorilla, vaikka aina lisää lämpöä laskee painetta.
Myös tämä sylinterien pinnoituspaikka kiinnostaa.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Olikohan esim viimevuonna Jarin 390km/h (=kone kuuma) vauhdissa luokkaa 3bar painetta. Kylmemmillä öljyillä sitte enempi.
Pinnotuspaikka lienee Powerseal (ei tieto).
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

tenhulttio kirjoitti:Onko kellää kokemusta tehokkaammasta öljypumpusta?

On vaan nuo busa öljynpaineet suhteellisen matalat. Siksi varmaan vanhakin moottori piti laakeroida kaks kertaa viimekesänä. Ja varmaan sama syy edeautto uuden koneen kajahdusta. Busan kone kuitenkin hussaa tuota öljyä reilusti. Esim ne männän alle ruutaavat suuttimet on melko reilun kokoset. Mutta eipä niitäkään kannata mennä pienentämään jos meinaa Bonnevillessä mailitolokulla päästellä ilokaasujen kanssa.
Ja Artsilla vissiin ollut TTS Performance billettipumppu. Ei vaan meikä löydä netistä semmosesta tietoa :comp
Löytäiskö joku muu? :welcome:
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Aijuu, tuo hollannin paikka, muistelin että hinnan takia on jenkeissä silti tehty.
Ja toinen muistikuva olis että TTS:n pumppu olis ollu poistuva tuote jonkun aikaa sitte jo. Johtuisko siitä että 10bar paineella alkaa laakerien kuluminen ,ja tiivisteiden pitäminen olemaan kyseenalaista.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Painettahan säädetään paineenrajotuspulikalla. Kunhan vaan pumpussa tuotta riittäis, niin se vois toimiakkin. Semmoset 7bar vois olla just soppeli paine (tai edes vakiopulikan ~5bar)
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Ei se ylipaineventtiili kerkiä rajoittaan jos on jytkyä pumppua takana. Se kuuluisa keskitie olis tässäkin hyvä löytää, liian paljon painetta on kerran vääntäny putsarin sisustan mutkalle ja tiiviste kuutamolle öljyjen myötä.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Vastaa Viestiin