busapappa2 kirjoitti:Jeps ! Tertuloo muoliman kaikkeuden parahaan moottoripyörän omistajaksi ja samankategorian Clubin jäseneksi !
Ite ajoin pari päivää ja n. 500km -05 helevetin upeella kilokigsulla ja tosi ärhäkkä ja hyvä peli, oli vielä Öhlinssin jousituksella erikoismaalauksella JA TODELLA lähellä, ettei seiso meidä pihassa nyt toisena Busan vieressä, mutta kun on totaalisesti yhen hengen pyörä, ei vaimo lämmennyt sille sitten loppupeleissä. Hyvä ajettavakin tuo Gilokigsu !
MUTTA.............
Kun pääsin jälleen oman Bussini puikkoihin ja Jampan huippusatulalle istumaan, niin BUSA on täysin eri planeetalta. Hyvä ajaa, tehoa enemmän kuin tarpeeksi Hinta/laatusuhde TAKUULLA kohillaan, niin kyllä se on toinen Busa joka Rouvalle aikanaan tulee, eli perheeseen !
no on se busa niin hyvä pyörä..onkohan niissä lie mitään vikojakaan..eikai sentään nehän on täydellisiä
Lainaa (Linksterman @ Syys 08 2007,00:02)
Tervetuloa joukkoon. Itsekin olen täällä vasta viikon hengaillut ja omalla bussilla 1000km viikossa tuupannut, vapaa-aikana Helsingin seudulla ilman yhtään pidempää reissua minnekään!
Joo, pakasta, punainen. Täydellinen väri mulle. Eilen mietin laittaisinko kaikki alumiinit mustaksi. Tulisi ihan puhtaasti musta-punainen Busa. Jos laittais vielä perän kilpurityyliin ja vilkut tummiks niin alkais olla ukonäkö 100% kohdallaan.
Terve vaan bussikuskit!!! Nyt tuhannen kilsaa takana, ja ei voi muuta sanoo, et aikasta hieno laitos tuo busa! En oo kyl päässyt vielä ottamaan bussista kaikkea irti, kun on viel sisään ajossa, mutta sen verran oon koittanut että vääntöä padasta kyllä löytyypi! Ja sit viel tämmönen kyssäri. Oon lueskelllut, että porukka on ottanut rajoittimen pois! onko tuosta hyötyä ja mihin se vaikuttaa?? onko se huippujen rajoitin vai...???
Sibu_77 kirjoitti:Oon lueskelllut, että porukka on ottanut rajoittimen pois! onko tuosta hyötyä ja mihin se vaikuttaa?? onko se huippujen rajoitin vai...???
TRE (pikku mötikkä joka laitetaan johtosarjaan) ohittaa huippunopeuden rajoittimen ja 5. vaihteen kartta tulee vakioksi joka vaihteelle.
Harvemmin tulee yli 300 ajeltua, ja pääasiallinen hyöty normikäytössä on että parilla ekalla vaihteella pyörä on pikkasen pirteämpi vastaamaan kaasuun.
Ei tuo mikään maatamullistava muutos ole kuitenkaan...
Laita täällä hakusanaksi TRE, niin saat lisää infoa enemmän kuin kotitarpeeksi