Lähetetty: 23 Heinä 2007, 23:46
Ennenkuin nyt alatte repimään lohkoja auki, niin katsokaa nyt ensin sieltä lievemmästä päästä.
Pyörä tunkille, perse betonille ja tiukkaa tarkastelua ketjulle (nim.pilannut yhden ketjun liialla kireydellä ja vähällä öljyllä 2k matkalla..)
Sitten öljynvaihto koneeseen ja uusi yritys. (vaikka ...tun kallista onkin niin omassa tuo Castrol R4 toiminut tähän mennessä parhaiten)
Ja käyttäkää sitä vaihdevarvasta riittävällä tarmolla, ei sitä satu...
Jos ei tähän mennessä auttanut niin käsissä on se kateellisten kawakuskien mainostama busan heikko laatikko, eli väärällä käytöllä rikottu...
Pyörä tunkille, perse betonille ja tiukkaa tarkastelua ketjulle (nim.pilannut yhden ketjun liialla kireydellä ja vähällä öljyllä 2k matkalla..)
Sitten öljynvaihto koneeseen ja uusi yritys. (vaikka ...tun kallista onkin niin omassa tuo Castrol R4 toiminut tähän mennessä parhaiten)
Ja käyttäkää sitä vaihdevarvasta riittävällä tarmolla, ei sitä satu...

Jos ei tähän mennessä auttanut niin käsissä on se kateellisten kawakuskien mainostama busan heikko laatikko, eli väärällä käytöllä rikottu...