Sivu 2/2

Lähetetty: 23 Heinä 2007, 23:46
Kirjoittaja Quadron
Ennenkuin nyt alatte repimään lohkoja auki, niin katsokaa nyt ensin sieltä lievemmästä päästä.

Pyörä tunkille, perse betonille ja tiukkaa tarkastelua ketjulle (nim.pilannut yhden ketjun liialla kireydellä ja vähällä öljyllä 2k matkalla..)

Sitten öljynvaihto koneeseen ja uusi yritys. (vaikka ...tun kallista onkin niin omassa tuo Castrol R4 toiminut tähän mennessä parhaiten)

Ja käyttäkää sitä vaihdevarvasta riittävällä tarmolla, ei sitä satu... :D

Jos ei tähän mennessä auttanut niin käsissä on se kateellisten kawakuskien mainostama busan heikko laatikko, eli väärällä käytöllä rikottu...

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 10:40
Kirjoittaja max69
Täytyy tosiaan vaihtaa nuo öljyt vielä ja koittaa sitten. :smoking:
Kumpi nyt on sitten parempi, Shellin vai tuo Castrollin??
Kumpastakin on kehuttu ja sanottu parantavan tuon välivapaan mikä nyt ei mulla kuitenkaan tuntuis olevan se vika. :angry:
Kerrotaampa tulos tuossa loppuviikosta :)

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 18:32
Kirjoittaja Jaakko
Mulla turbo moottorin pyörityksessä mobil 1 racing 4t 15w50. Luulis riittävän vaparillekkin.
Eli tämä ja näyttäs vielä että tampereella on hyllyssä 3purkkia.

Lähetetty: 27 Heinä 2007, 20:26
Kirjoittaja max69
Do dii.
Öljyset vaihdettu. Soitin RM-Heinolle ja sovin että laitettais puoli synt. Castrollit. No Bel-Rayt sinne oli sitten laitettu. Ei mitään tuo vitosen rusahtelu on vähentyny tiedä sitten onko se öljyn ansiota.:O
Eipä auta kun ajella taas hetkenmatkaa ja katsoa mitä tuleman pitää. Toivottavasti ainakin kortin saa pitää :laugh: