Commander... tarvinko?
kyllä se commanderi tulee tässä tapauksessa muutaman euron halvemmaksi.kimisti kirjoitti:taitaa mulle ainakin tulla halvemmaksi säädättää tuo commari nyk putkiston kanssa JKL-seudulla kuin päivittää ecu/pyörijä ja viedä osaavaan säätöön?
olenko väärässä?
niin vm.99
ediittiä:mistähän lähin säätäjä/paikka((omalle eculle) löytyy Jkl.ään nähden?
tampereella ainankin osaava säätäjä bikedoctor.
jeejee 1/4 alle kympin
Kokeiles Tipiä vasaratallilta...kimisti kirjoitti:taitaa mulle ainakin tulla halvemmaksi säädättää tuo commari nyk putkiston kanssa JKL-seudulla kuin päivittää ecu/pyörijä ja viedä osaavaan säätöön?
olenko väärässä?
niin vm.99
ediittiä:mistähän lähin säätäjä/paikka((omalle eculle) löytyy Jkl.ään nähden?
ennen kova, ehkä vielä joskus...
waiski10 kirjoitti:kimisti kirjoitti:taitaa mulle ainakin tulla halvemmaksi säädättää tuo commari nyk putkiston kanssa JKL-seudulla kuin päivittää ecu/pyörijä ja viedä osaavaan säätöön?
olenko väärässä?
niin vm.99
ediittiä:mistähän lähin säätäjä/paikka((omalle eculle) löytyy Jkl.ään nähden?
Kokeiles Tipiä vasaratallilta...
aijuu

tuostahan vinkkasitkin jo silloin aikaisemminkin.
täytyypä käydä kolkuttamassa ovelle...
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???
Käväisin eilen ohimennessä Dyno-mightilla kysymässä K8 penkityksestä.
Olen siis ainoastaan sliparit vaihtanut talvella ja tarkoituksena olisi lähinnä varmistaa, että kaikki on edelleen ok.
Oletin, että aika vaan dynoon ja tarvitaessa hienosäätöä omalla boxilla.
Mutta eihän tämä näin mene - ainoa vaihtoehto kuulemma vaan laittaa PC jne.
Hintaa tulisi tarkistukselle about 700eur sisältäen uuden Power Commander V:n ja penkityksen.
'Yoshiboksi' säätö vai_mikä_se_olikaan ei käy K8:lle - ei vaan kuulemma onnistu nykyisellä versiolla.
Uusi on tulossa, mutta aikataulu saattaa hyvinkin venyä yli kesän.
Onko tosiaan näin?
Luulin että tämähän on ihan rutiinijuttu mutta eipäs olekkaan.
Ja PetriK:n K8 ecueditor on kanssa vasta tulosillaan eikä täten ratkaisu tähän hätään.
Sinällään kaikki tuntuisi toimivan hienosti perustuen 'perstuntumaan' viime viikonlopun about 200km 'koeajosta'.
Eli onkohan todellisuudessa mitään tarvettakaan penkitykselle/säädölle mutta kuitenkin.
Mitenkäs muut ovat asian siis hoitaneet?
Tuntuu vaan kun moni täälläkin puhuu oman boxin säädöstä - mutta miten ja missä?
Olen siis ainoastaan sliparit vaihtanut talvella ja tarkoituksena olisi lähinnä varmistaa, että kaikki on edelleen ok.
Oletin, että aika vaan dynoon ja tarvitaessa hienosäätöä omalla boxilla.
Mutta eihän tämä näin mene - ainoa vaihtoehto kuulemma vaan laittaa PC jne.
Hintaa tulisi tarkistukselle about 700eur sisältäen uuden Power Commander V:n ja penkityksen.
'Yoshiboksi' säätö vai_mikä_se_olikaan ei käy K8:lle - ei vaan kuulemma onnistu nykyisellä versiolla.
Uusi on tulossa, mutta aikataulu saattaa hyvinkin venyä yli kesän.
Onko tosiaan näin?
Luulin että tämähän on ihan rutiinijuttu mutta eipäs olekkaan.
Ja PetriK:n K8 ecueditor on kanssa vasta tulosillaan eikä täten ratkaisu tähän hätään.
Sinällään kaikki tuntuisi toimivan hienosti perustuen 'perstuntumaan' viime viikonlopun about 200km 'koeajosta'.
Eli onkohan todellisuudessa mitään tarvettakaan penkitykselle/säädölle mutta kuitenkin.
Mitenkäs muut ovat asian siis hoitaneet?
Tuntuu vaan kun moni täälläkin puhuu oman boxin säädöstä - mutta miten ja missä?
"Trust your instincts, be yourself"
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
Vanhassa busassa oli R-77 ja oman boksin säätö ja toimi erittäin hyvin.. doctor bikessä tehtiin.. Tässä uudessa on kokoränni ja tulee uus vitos pc ja vapaavirtaussuodatin on kuulema ainut vaihtoehto, tossa mitä tänään ajoin tuntu hyvältä, mutta olen varma että pellittää säätöjen jälkeen paremmin... 
Edited By Jukkis on 1238242045

Edited By Jukkis on 1238242045
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Turha toimenpide sinänsä jos lamda ohjaus paikallaan. Kommari ei oo pakollinen, sanoisin että turhaa hipostelua...Vmatti kirjoitti:Käväisin eilen ohimennessä Dyno-mightilla kysymässä K8 penkityksestä.
Olen siis ainoastaan sliparit vaihtanut talvella ja tarkoituksena olisi lähinnä varmistaa, että kaikki on edelleen ok.
Oletin, että aika vaan dynoon ja tarvitaessa hienosäätöä omalla boxilla.
Mutta eihän tämä näin mene - ainoa vaihtoehto kuulemma vaan laittaa PC jne.
Hintaa tulisi tarkistukselle about 700eur sisältäen uuden Power Commander V:n ja penkityksen.
'Yoshiboksi' säätö vai_mikä_se_olikaan ei käy K8:lle - ei vaan kuulemma onnistu nykyisellä versiolla.
Uusi on tulossa, mutta aikataulu saattaa hyvinkin venyä yli kesän.
Onko tosiaan näin?
Luulin että tämähän on ihan rutiinijuttu mutta eipäs olekkaan.
Ja PetriK:n K8 ecueditor on kanssa vasta tulosillaan eikä täten ratkaisu tähän hätään.
Sinällään kaikki tuntuisi toimivan hienosti perustuen 'perstuntumaan' viime viikonlopun about 200km 'koeajosta'.
Eli onkohan todellisuudessa mitään tarvettakaan penkitykselle/säädölle mutta kuitenkin.
Mitenkäs muut ovat asian siis hoitaneet?
Tuntuu vaan kun moni täälläkin puhuu oman boxin säädöstä - mutta miten ja missä?
Samin autopajalla onnistuu tarkistelut....
Ksthb kirjoitti:Vmatti kirjoitti:Käväisin eilen ohimennessä Dyno-mightilla kysymässä K8 penkityksestä.
Olen siis ainoastaan sliparit vaihtanut talvella ja tarkoituksena olisi lähinnä varmistaa, että kaikki on edelleen ok.
Oletin, että aika vaan dynoon ja tarvitaessa hienosäätöä omalla boxilla.
Mutta eihän tämä näin mene - ainoa vaihtoehto kuulemma vaan laittaa PC jne.
Hintaa tulisi tarkistukselle about 700eur sisältäen uuden Power Commander V:n ja penkityksen.
'Yoshiboksi' säätö vai_mikä_se_olikaan ei käy K8:lle - ei vaan kuulemma onnistu nykyisellä versiolla.
Uusi on tulossa, mutta aikataulu saattaa hyvinkin venyä yli kesän.
Onko tosiaan näin?
Luulin että tämähän on ihan rutiinijuttu mutta eipäs olekkaan.
Ja PetriK:n K8 ecueditor on kanssa vasta tulosillaan eikä täten ratkaisu tähän hätään.
Sinällään kaikki tuntuisi toimivan hienosti perustuen 'perstuntumaan' viime viikonlopun about 200km 'koeajosta'.
Eli onkohan todellisuudessa mitään tarvettakaan penkitykselle/säädölle mutta kuitenkin.
Mitenkäs muut ovat asian siis hoitaneet?
Tuntuu vaan kun moni täälläkin puhuu oman boxin säädöstä - mutta miten ja missä?
Turha toimenpide sinänsä jos lamda ohjaus paikallaan. Kommari ei oo pakollinen, sanoisin että turhaa hipostelua...
Samin autopajalla onnistuu tarkistelut....
Ihan vaan itselleni selvennykseksi, miten se Sami tekisi nämä tarkistelut/mahdolliset_säädöt tässä tapauksessa?
"Trust your instincts, be yourself"
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
Ksthb kirjoitti:Seosmittaus dynotuksen yhteydessä ja Yoshibox säätö, ihan samoin toimii kuten gen1 malleissa.
Tarkistin Samilta tämän ja homma todellakin toimii niin.
Samin autopajalla säätötyö ja tehonmittaus K8-K9 malleihin hintaan noin 100e.
Kiitos Jamppa - tämä tieto oli juuri se mitä kaipailin ja oletin alunperinkin.
Samille siis heti ku toi valkoinen sulaa...
Edit: Dyno mightin kaveri puhui noista K8:n 'tuplainjektoreista', jotka aiheuttais tuon probleeman yoshiboxin kanssa ???

Edited By Vmatti on 1238249719
"Trust your instincts, be yourself"
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
Tohtorilla maksaa vaan 700 eeroo :rasberry:



BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Pikkusievissä sanoisin että PASKAPUHETTA (siis nuo Dyno Mightin sanomiset).Vmatti kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Seosmittaus dynotuksen yhteydessä ja Yoshibox säätö, ihan samoin toimii kuten gen1 malleissa.
Tarkistin Samilta tämän ja homma todellakin toimii niin.
Samin autopajalla säätötyö ja tehonmittaus K8-K9 malleihin hintaan noin 100e.
Kiitos Jamppa - tämä tieto oli juuri se mitä kaipailin ja oletin alunperinkin.
Samille siis heti ku toi valkoinen sulaa...
Edit: Dyno mightin kaveri puhui noista K8:n 'tuplainjektoreista', jotka aiheuttais tuon probleeman yoshiboxin kanssa ???
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Lisähuomio PC:sta kiinnostuneille. Kilokikserin -07,-08 commari käy gen2 busaan. Itse hankin ebaystä käytetyn kikserin Commarin ja hyvin toimii. Gen2 busien commareita ei vielä paljoa maailmalla käytettyinä, kilosiin löytyy jo paremmin. Itse testailen ainakin rauhassa ton kommarin kanssa, ja vasta myöhemmin siihen ecuun kajotaan, jos/kun tarvetta.
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
- BUSANISTI69
- Viestit: 46
- Liittynyt: 14 Helmi 2009, 19:33
- Paikkakunta: KESKI-SUOMI