Lähetetty: 20 Maalis 2009, 21:09
Peruskamojen vaihto onnistuu keltä vaan... taas säätöpaikka on eri asia.
Edited By busajasa on 1237576221
Edited By busajasa on 1237576221
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://www.busanistit.org/forums/
kyllä se commanderi tulee tässä tapauksessa muutaman euron halvemmaksi.kimisti kirjoitti:taitaa mulle ainakin tulla halvemmaksi säädättää tuo commari nyk putkiston kanssa JKL-seudulla kuin päivittää ecu/pyörijä ja viedä osaavaan säätöön?
olenko väärässä?
niin vm.99
ediittiä:mistähän lähin säätäjä/paikka((omalle eculle) löytyy Jkl.ään nähden?
Kokeiles Tipiä vasaratallilta...kimisti kirjoitti:taitaa mulle ainakin tulla halvemmaksi säädättää tuo commari nyk putkiston kanssa JKL-seudulla kuin päivittää ecu/pyörijä ja viedä osaavaan säätöön?
olenko väärässä?
niin vm.99
ediittiä:mistähän lähin säätäjä/paikka((omalle eculle) löytyy Jkl.ään nähden?
waiski10 kirjoitti:kimisti kirjoitti:taitaa mulle ainakin tulla halvemmaksi säädättää tuo commari nyk putkiston kanssa JKL-seudulla kuin päivittää ecu/pyörijä ja viedä osaavaan säätöön?
olenko väärässä?
niin vm.99
ediittiä:mistähän lähin säätäjä/paikka((omalle eculle) löytyy Jkl.ään nähden?
Kokeiles Tipiä vasaratallilta...
Turha toimenpide sinänsä jos lamda ohjaus paikallaan. Kommari ei oo pakollinen, sanoisin että turhaa hipostelua...Vmatti kirjoitti:Käväisin eilen ohimennessä Dyno-mightilla kysymässä K8 penkityksestä.
Olen siis ainoastaan sliparit vaihtanut talvella ja tarkoituksena olisi lähinnä varmistaa, että kaikki on edelleen ok.
Oletin, että aika vaan dynoon ja tarvitaessa hienosäätöä omalla boxilla.
Mutta eihän tämä näin mene - ainoa vaihtoehto kuulemma vaan laittaa PC jne.
Hintaa tulisi tarkistukselle about 700eur sisältäen uuden Power Commander V:n ja penkityksen.
'Yoshiboksi' säätö vai_mikä_se_olikaan ei käy K8:lle - ei vaan kuulemma onnistu nykyisellä versiolla.
Uusi on tulossa, mutta aikataulu saattaa hyvinkin venyä yli kesän.
Onko tosiaan näin?
Luulin että tämähän on ihan rutiinijuttu mutta eipäs olekkaan.
Ja PetriK:n K8 ecueditor on kanssa vasta tulosillaan eikä täten ratkaisu tähän hätään.
Sinällään kaikki tuntuisi toimivan hienosti perustuen 'perstuntumaan' viime viikonlopun about 200km 'koeajosta'.
Eli onkohan todellisuudessa mitään tarvettakaan penkitykselle/säädölle mutta kuitenkin.
Mitenkäs muut ovat asian siis hoitaneet?
Tuntuu vaan kun moni täälläkin puhuu oman boxin säädöstä - mutta miten ja missä?
Ksthb kirjoitti:Vmatti kirjoitti:Käväisin eilen ohimennessä Dyno-mightilla kysymässä K8 penkityksestä.
Olen siis ainoastaan sliparit vaihtanut talvella ja tarkoituksena olisi lähinnä varmistaa, että kaikki on edelleen ok.
Oletin, että aika vaan dynoon ja tarvitaessa hienosäätöä omalla boxilla.
Mutta eihän tämä näin mene - ainoa vaihtoehto kuulemma vaan laittaa PC jne.
Hintaa tulisi tarkistukselle about 700eur sisältäen uuden Power Commander V:n ja penkityksen.
'Yoshiboksi' säätö vai_mikä_se_olikaan ei käy K8:lle - ei vaan kuulemma onnistu nykyisellä versiolla.
Uusi on tulossa, mutta aikataulu saattaa hyvinkin venyä yli kesän.
Onko tosiaan näin?
Luulin että tämähän on ihan rutiinijuttu mutta eipäs olekkaan.
Ja PetriK:n K8 ecueditor on kanssa vasta tulosillaan eikä täten ratkaisu tähän hätään.
Sinällään kaikki tuntuisi toimivan hienosti perustuen 'perstuntumaan' viime viikonlopun about 200km 'koeajosta'.
Eli onkohan todellisuudessa mitään tarvettakaan penkitykselle/säädölle mutta kuitenkin.
Mitenkäs muut ovat asian siis hoitaneet?
Tuntuu vaan kun moni täälläkin puhuu oman boxin säädöstä - mutta miten ja missä?
Turha toimenpide sinänsä jos lamda ohjaus paikallaan. Kommari ei oo pakollinen, sanoisin että turhaa hipostelua...
Samin autopajalla onnistuu tarkistelut....
Ksthb kirjoitti:Seosmittaus dynotuksen yhteydessä ja Yoshibox säätö, ihan samoin toimii kuten gen1 malleissa.
Tarkistin Samilta tämän ja homma todellakin toimii niin.
Samin autopajalla säätötyö ja tehonmittaus K8-K9 malleihin hintaan noin 100e.
Pikkusievissä sanoisin että PASKAPUHETTA (siis nuo Dyno Mightin sanomiset).Vmatti kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Seosmittaus dynotuksen yhteydessä ja Yoshibox säätö, ihan samoin toimii kuten gen1 malleissa.
Tarkistin Samilta tämän ja homma todellakin toimii niin.
Samin autopajalla säätötyö ja tehonmittaus K8-K9 malleihin hintaan noin 100e.
Kiitos Jamppa - tämä tieto oli juuri se mitä kaipailin ja oletin alunperinkin.
Samille siis heti ku toi valkoinen sulaa...
Edit: Dyno mightin kaveri puhui noista K8:n 'tuplainjektoreista', jotka aiheuttais tuon probleeman yoshiboxin kanssa ???