Sivu 2/33
					
				
				Lähetetty: 10 Marras 2011, 09:46
				Kirjoittaja tenhulttio
				Vielä pari muistutusta taikka linkkiä, kun ne tästä ketjusta puuttuu.
Käykääpä tykkään tästä, niin saatte tuoreimmat uutiset kun niitä on. Sivut näkyy myös muille kuin facebookin käyttäjille
TFM facebook sivu
Ja sitte muutama videolinkki
388km/h kypäräkamerasta
Taxi videot youtubessa
Yle AamuTV haastattelu 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 11 Marras 2011, 11:51
				Kirjoittaja tenhulttio
				Huomenna Jarim ja muut laittelee Taxin Moteciin sopivia sutimisenesto parametrejä. Kauhavan ja Pudiksen aikasemmat testit oli lähinnä ilokaasuprosentin säätelyä jos suti.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 11 Marras 2011, 12:53
				Kirjoittaja slip
				Onko teillä tuo suttailunesto siis aktiivinen vai passiivinen? Eli siis seuraako se esim renkaiden pyörimiseroa ajon aikana ja korjaa sen mukaan vai onko siellä jotku 'kiinteät' parametrit jotka esim rajoittaa kierrosten nousua eri vaihteilla?
			 
			
					
				
				Lähetetty: 11 Marras 2011, 12:58
				Kirjoittaja tenhulttio
				slip kirjoitti:Onko teillä tuo suttailunesto siis aktiivinen vai passiivinen? Eli siis seuraako se esim renkaiden pyörimiseroa ajon aikana ja korjaa sen mukaan vai onko siellä jotku 'kiinteät' parametrit jotka esim rajoittaa kierrosten nousua eri vaihteilla?
Aktiivinen nyt. Eilen Taxiin tuli (tai ainakin oli puhe) OAMK:lla etupyörän pyörimisnopeusanturi. Aikasemmin se oli pelkästään GPS pohjainen. Kierrostennousunopeutta ei ole ainakaan toistaiseksi rajoitettu. 
			
					
				
				Lähetetty: 14 Marras 2011, 10:42
				Kirjoittaja tenhulttio
				FB sivulla video, että miltä se sutimisenesto kuulostaa aktiivisena. Ykkösellä pientä parikkipaikkapyörittelyä.
Facebook/teamforcemajor 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 15 Joulu 2011, 12:18
				Kirjoittaja tenhulttio
				Wanted, männät.   
 
Mistähän pitäis katella? 
86mm Muzzyn ryhmään pitäis löytää männät jotka olis turbomäntälookkia. Siis suunnilleen tämmöset
Tuppaa kaikilla valmistajilla loppumaan nuo (busan) turbomännät loppumaan 83mm kokoon.
Teettämällä tietty saa mitä vaan, mutta jos joku osais vinkata suoriltaan. Männäntappi sais olla 20mm tai 18mm. 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 15 Joulu 2011, 16:21
				Kirjoittaja -Artsi-
				tenhulttio kirjoitti:Wanted, männät.   
 
Mistähän pitäis katella? 
86mm Muzzyn ryhmään pitäis löytää männät jotka olis turbomäntälookkia. Siis suunnilleen tämmöset
Tuppaa kaikilla valmistajilla loppumaan nuo (busan) turbomännät loppumaan 83mm kokoon.
Teettämällä tietty saa mitä vaan, mutta jos joku osais vinkata suoriltaan. Männäntappi sais olla 20mm tai 18mm. 
Tuol on jokusia vaihtoehtoja 86mm. Sorvilla sitten loput? JE:kin kenties on moisia tehnyt, eli 'piirustukset' niillä varmaan on valmiina jos kysyy, tämän perusteella?
MPS 
			
					
				
				Lähetetty: 15 Joulu 2011, 17:18
				Kirjoittaja tenhulttio
				Pistinki jo kyselyä JE:lle, MTC:lle ja Wössnerille. Saapa nähä kuka vastaa ekana. Taikka vastaako kukaan  
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 15 Joulu 2011, 18:44
				Kirjoittaja SMR
				Samalla kun noita selvität ni kysy mikä on toi MTC:n prolite ? Liekö proo mallin köykänen.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 15 Joulu 2011, 22:08
				Kirjoittaja tenhulttio
				MTC vastaskin jo. Jos tarttee teettää, niin minimimäärä on 20kpl. Ja valikoimasta ei löydy sopivaa muuta ku 13:1 rutulla. 
Ja jätti sitte vastaamatta prolite kysymykseen  
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 16 Joulu 2011, 20:00
				Kirjoittaja tenhulttio
				tenhulttio kirjoitti:MTC vastaskin jo. Jos tarttee teettää, niin minimimäärä on 20kpl. Ja valikoimasta ei löydy sopivaa muuta ku 13:1 rutulla. 
Ja jätti sitte vastaamatta prolite kysymykseen  

 
Ja JE-pistons vastas kans. 850eur ja 4viikkoa. Harmi vaan, kun mieluummin otettais jotkut muut ku JE:t
Ameriikkalainen palvelu vaan on parempaa. Wössner ei ole välittänyt vastata ollenkaan.  
 
			
					
				
				Lähetetty: 20 Joulu 2011, 19:59
				Kirjoittaja tenhulttio
				Ja nyt tuli vastaus Wössneriltä. Custom madet maksaa 235EUR / kpl.
CPS pistons tais olla vähä alle tonnin/setti. Niillä on ihan Suomessakin edustaja: Paolo Ricci
Saas nähä mihin me päädytään. 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 26 Joulu 2011, 13:12
				Kirjoittaja ysi-ärrä
				Hieman aihetta sivuuttaen. Tuli muuten aamulla maxilta ohjelma tuolta bonnevillestä. Ajoivat sellasella sikarinmallisella kakspyöräsellä. Toki nurinhan se meni, mut mielenkiintoinen tunnin pläjäys.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 26 Joulu 2011, 14:25
				Kirjoittaja suiza
				ysi-ärrä kirjoitti:Hieman aihetta sivuuttaen. Tuli muuten aamulla maxilta ohjelma tuolta bonnevillestä. Ajoivat sellasella sikarinmallisella kakspyöräsellä. Toki nurinhan se meni, mut mielenkiintoinen tunnin pläjäys.
Tänään katsoin tuon ohjelman Maxilta. Aika tarkkaa touhua tuntuu olevan turvallisuuden ja ajolupien kanssa.
Pyöräluokassa käsittääkseni 6 hyväsyttyä vetoa eri nopusluokissa oltava, ennenkuin pääsee edes vetämään sinkki kireällä  
 
Vaatinee useamman päivän aikatauluun paikanpäällä? Jos vaikka tekniikan kanssa on jotain pikku ongelmaa.
Paljonkohan osallistuminen maksaa itse tapahtumaan? 
			
					
				
				Lähetetty: 27 Joulu 2011, 20:16
				Kirjoittaja ysi-ärrä
				En tiiä onko tää ollu jo täällä, mut hyvin huomaa miten liukas tuo suola-aavikko on ku ei pysty vetää millään urku selällään ku meinaa sutia kokoajan.
Linkki