Sivu 2/2

Lähetetty: 28 Kesä 2011, 23:04
Kirjoittaja 108-1309210767
Ps. nyt nuo RK ketjut, en ole edes kerennyt rasvata toiseen kertaan niin oon kiriny jo 3 kertaa:D

Lähetetty: 28 Kesä 2011, 23:16
Kirjoittaja 72-1275482394
No jos tämä nyt ei ihan trolli oo, niin ketjulinja on perseellään tai akseli ei pysy paikallaan. On tullu ittekki muutama burnaus ja vartti vedettyä, ihan vakiolla tosin, mutta ei tarvetta ketjunsäätöön.

Lähetetty: 28 Kesä 2011, 23:23
Kirjoittaja 108-1309210767
Ketjulinja on suora, ketju ei pyri nousemaan hampaalle... mutta eihän akseli voi liikkua jos kiristyssäätö loppuu kesken? Aina kiristäessä säätöpultit ja akselin mutteri yhtä tiukassa.

Lähetetty: 29 Kesä 2011, 00:17
Kirjoittaja Jaakko
oisko nyt tässä sun pyörässä 2vikaa, ketjujen venyminen ja nykiminen?
ei vakio pyörässä ole niin paljoa voimaa että nykimällä saa ketjuja tohon tahtiin rikki. tässä 1 ehdotus ketju ongelmaan.

http://www.busanistit.org/foorumi....laakeri

Lähetetty: 29 Kesä 2011, 00:57
Kirjoittaja bussikoppa
Takahaarukan laakerit sökö tai tämä on trolli...Huoh, todennäköisesti jotain omaa hauskaa.

Lähetetty: 29 Kesä 2011, 01:23
Kirjoittaja 108-1309210767
Joo eli 2 vikaa löytyy:( Eikä tämä ole trolli:) Takahaarukan laakeri? renkaan akselille tulee 3? btw mistäs se alipaine letku löytyy?

Lähetetty: 29 Kesä 2011, 06:55
Kirjoittaja jarim
Alipaineletkut tulee kaikilta neljältä ruiskurungolta, yhdistyy 2 ja 3 ruiskurunkojen välissä yhdeksi ja menee suodatinkotelon vasemmassa alareunassa olevalle alipaineanturille.

Lähetetty: 29 Kesä 2011, 10:08
Kirjoittaja 108-1309210767
joo pitää illalla ku pääsee töistä käydä vähän hieromassa noita. Voiko vaihdeasentoanturi liittyä tähän mitenkään? Gipro alkoi seilaamaan vaihteita viime kesänä jolloin nykiminen alkoi suunnilleen? mulla on siihen uusi anturi, mutten saanu kruunua irti tavella ku ei sattunu olemaan pulttikonetta tallissa:D voiko sen kytkinkopan aukaista jalaksella silleen ettei ne öljyt tule ulos, Z1000 ainakin pystyy?

Lähetetty: 29 Kesä 2011, 12:39
Kirjoittaja jarim
Pystyy.

Lähetetty: 30 Kesä 2011, 01:57
Kirjoittaja 108-1309210767
elikkäs, uhrasin askin tupakkaa ja 3 tuntia illalla Busan hivelyyn. Paljastui aika varmaankin nykimisen syy. Magneetosta tulee 3 keltaista (liitin) vihreä ja sininen (liitin). Aukaisin edellisen omistajan teippaukset ja nippusiteet. 3 keltaisen johdon liitin oli sulanut/palanut aivan paskaksi johtosarjojen vierestä tankin alta 1 johdoista oli poikki. vihreä ja sininen (liitin) kunnossa. Laitoin abicoilla uudestaan nippuun, annoin käydä tyhjäkäynnillä noin 6,5min :) Johdot hieman kuumenivat aika pitkältä matkalta(hankala sanoa ku busan moottori suunnilleen on aina melkein kuin tulessa). Lähdin testi ajolle käyntikin oli hieman ehkä terveempi? varmaankin toive ajattelua. nykiminen oli melkein kokonaan poissa. juopasin nesteen baarissa kahvit. lähdin isolle tielle 1-4 rajoittimeen asti. seuraavan risteyksen jälkeen sama nykiminen taas:angry: Olisko sulanut uudestaan poikki? mikä tuota voisi sulattaa ja mikä noiden 3 johdon virallinen tehtävä on? ei osannut oikeen erottaa kun kaikki liittimet niin nipussa että oliko ensin hangannut rikki ja siitä oikoseen vai oliko se suoraan vain kuumunut ja palanut:( Otin kyllä kuviakin ku paparazzi mutten nyt tähän lootaan osannut liitteeksi lisätä:laugh: