Lähetetty: 14 Helmi 2005, 15:01
Niimpä, jatkot aina ketjukaupan kautta. Joten eipä paljon ole hyötyä 2"-5" jatkopalasta swingiin. 5" jatko -mitoitettu ketju kun ei oikein toimi 2" jatkon kanssa, eikä päin vastoin. 

Fastm8 kirjoitti:Niimpä, jatkot aina ketjukaupan kautta. Joten eipä paljon ole hyötyä 2"-5" jatkopalasta swingiin. 5" jatko -mitoitettu ketju kun ei oikein toimi 2" jatkon kanssa, eikä päin vastoin.
Juu proto mallit jatkoista ois työn alla, voi olla että viikonloppuna pääse testaan sopiiko ne paikoilleen. Eli saadaan palikat vielä ennen ajokauden alkua.ksthb kirjoitti:Hmm.... kun "vääräuskoinen " olin niin asiaan jossai määrin tutustuin ja yllättävän suuria liikkeitä takapää tekee kun hampirattaan kokoo vaihtaa, ja niin takapäähänkin saa erikokoisia hampirattaita. ja toiseksi ketjut on helppo vaihtaa kun omistaa työkalut ja ylimääräisiä liittimiä. (Hmm... ja jos koet asian noin hankalaksi, niin ehkä sinun ei kannata vaivata tällä itseäsi). Ja joka tapauksessa noi swigin jatkot on hyvä juttu, sillä koko swigin vaihto on jo huomattavasti isompi/ työläämpi juttu. Meinaan hankkia noi jatkot esim MiksaK;lta jos kerkii tekeen ennen ajokauden alkuu. Ja ainaski Apelta moiset saa parissa viikossa. Ja noista on suunnaton apu vartille, kunhan ostaa kunnollisen sliksin takapäähän. Ainut huono juttu sliksissä on hinta/ kestävyys. Rengas kestää n.10 lähtöö (max 15),ja hintaa sillä on n.250e kappale.Ja oikeesti jo 2" swingin jatkaminen vaikuttaa ihan törkeesti Ja vaikka välityksiä vaihtamalla ei päästäs kun 3-3,5" niin taas ollaan ihan toisella levelillä. Hmm.. mitään ei saavuteta ilmaiseksi. työtä ja vaivanäköö hommat vaatii ja siit ei päästä mihkää että vauhti maksaa
JesMiksaK kirjoitti:ksthb kirjoitti:Hmm.... kun "vääräuskoinen " olin niin asiaan jossai määrin tutustuin ja yllättävän suuria liikkeitä takapää tekee kun hampirattaan kokoo vaihtaa, ja niin takapäähänkin saa erikokoisia hampirattaita. ja toiseksi ketjut on helppo vaihtaa kun omistaa työkalut ja ylimääräisiä liittimiä. (Hmm... ja jos koet asian noin hankalaksi, niin ehkä sinun ei kannata vaivata tällä itseäsi). Ja joka tapauksessa noi swigin jatkot on hyvä juttu, sillä koko swigin vaihto on jo huomattavasti isompi/ työläämpi juttu. Meinaan hankkia noi jatkot esim MiksaK;lta jos kerkii tekeen ennen ajokauden alkuu. Ja ainaski Apelta moiset saa parissa viikossa. Ja noista on suunnaton apu vartille, kunhan ostaa kunnollisen sliksin takapäähän. Ainut huono juttu sliksissä on hinta/ kestävyys. Rengas kestää n.10 lähtöö (max 15),ja hintaa sillä on n.250e kappale.Ja oikeesti jo 2" swingin jatkaminen vaikuttaa ihan törkeesti Ja vaikka välityksiä vaihtamalla ei päästäs kun 3-3,5" niin taas ollaan ihan toisella levelillä. Hmm.. mitään ei saavuteta ilmaiseksi. työtä ja vaivanäköö hommat vaatii ja siit ei päästä mihkää että vauhti maksaa
Juu proto mallit jatkoista ois työn alla, voi olla että viikonloppuna pääse testaan sopiiko ne paikoilleen. Eli saadaan palikat vielä ennen ajokauden alkua.
Juu kyllä nyt näyttää, että lykkääntyy tämä projekti tuonne parin viikon päähän ku pitää ens viikoksi lähtä lasketteleen eikä oo vielä kerenny koneistaa niitä osiakaan. Mutta kyllä ne vielä tulee ennen ajokauden alkua.ksthb kirjoitti:MiksaK kirjoitti:ksthb kirjoitti:Hmm.... kun "vääräuskoinen " olin niin asiaan jossai määrin tutustuin ja yllättävän suuria liikkeitä takapää tekee kun hampirattaan kokoo vaihtaa, ja niin takapäähänkin saa erikokoisia hampirattaita. ja toiseksi ketjut on helppo vaihtaa kun omistaa työkalut ja ylimääräisiä liittimiä. (Hmm... ja jos koet asian noin hankalaksi, niin ehkä sinun ei kannata vaivata tällä itseäsi). Ja joka tapauksessa noi swigin jatkot on hyvä juttu, sillä koko swigin vaihto on jo huomattavasti isompi/ työläämpi juttu. Meinaan hankkia noi jatkot esim MiksaK;lta jos kerkii tekeen ennen ajokauden alkuu. Ja ainaski Apelta moiset saa parissa viikossa. Ja noista on suunnaton apu vartille, kunhan ostaa kunnollisen sliksin takapäähän. Ainut huono juttu sliksissä on hinta/ kestävyys. Rengas kestää n.10 lähtöö (max 15),ja hintaa sillä on n.250e kappale.Ja oikeesti jo 2" swingin jatkaminen vaikuttaa ihan törkeesti Ja vaikka välityksiä vaihtamalla ei päästäs kun 3-3,5" niin taas ollaan ihan toisella levelillä. Hmm.. mitään ei saavuteta ilmaiseksi. työtä ja vaivanäköö hommat vaatii ja siit ei päästä mihkää että vauhti maksaa
Juu proto mallit jatkoista ois työn alla, voi olla että viikonloppuna pääse testaan sopiiko ne paikoilleen. Eli saadaan palikat vielä ennen ajokauden alkua.
JesMulle yks pari heti kun ovat valmiit
Artsi; tuo linkki ei näytä enää olevan hengissä, olisiko sulla vielä tallessa yhteystiedot ko. putkaan? Yläkolmiolle mahdollisesti olisi käyttöä...-Artsi- kirjoitti:Tervetuloa foorumille.
Kyseinen kunnollinen yläkolmio on hankittu mutta suoraan valmistajalta:
http://cgi.ebay.com/ebaymot....y=35592
Visa kelpasi ja kusti polki.
Tuote on hyvä, viimeistely "sehr gut"...
jarim kirjoitti:-Artsi- kirjoitti:Tervetuloa foorumille.
Kyseinen kunnollinen yläkolmio on hankittu mutta suoraan valmistajalta:
http://cgi.ebay.com/ebaymot....y=35592
Visa kelpasi ja kusti polki.
Tuote on hyvä, viimeistely "sehr gut"...
Artsi; tuo linkki ei näytä enää olevan hengissä, olisiko sulla vielä tallessa yhteystiedot ko. putkaan? Yläkolmiolle mahdollisesti olisi käyttöä...
jarim kirjoitti:-Artsi- kirjoitti:Tervetuloa foorumille.
Kyseinen kunnollinen yläkolmio on hankittu mutta suoraan valmistajalta:
http://cgi.ebay.com/ebaymot....y=35592
Visa kelpasi ja kusti polki.
Tuote on hyvä, viimeistely "sehr gut"...
Artsi; tuo linkki ei näytä enää olevan hengissä, olisiko sulla vielä tallessa yhteystiedot ko. putkaan? Yläkolmiolle mahdollisesti olisi käyttöä...
...pari milliä yhteensä...ja jos tuo kuuluu busaan on kyllä perseestä suuniteltu...tulee mieleen Taunuksen alusta...Kujo kirjoitti:Purzi: Sen kuuluukin olla hiukan löysän tuntuinen, onko paljonkin klappia?