Sivu 2/2
Lähetetty: 16 Heinä 2007, 14:07
Kirjoittaja 83-1085581541
Ja michelinilla oli eturenkaiden kans jotain ongelmia, kun antavat uusia kumeja vanhojen tilalle oli kulumisaste mikä tahansa...
Lähetetty: 09 Elo 2007, 18:02
Kirjoittaja 109-1180512207
etusena tuo pilotroad 2ct, aavistuksen kovempaa kun päästää (tietenkin nopeusrajotusten mukaan) tuntuma hiukan hakusessa, tiedä vaikka tasapainotuksessa sitten jotain viturallaan
, takana pilot power 2ct pitää ja on hyvä.
E. kuskilla oli tuntuma kateissa,
3000km ajettu renkailla hyvät on.
Edited By makebusa on 1188137318
Lähetetty: 07 Syys 2007, 10:49
Kirjoittaja 67-1175770372
Noin 9480km kohdalla taakse tuli testivoittaja
Michelin Pilot Road II
(vielä ois hiukka ollu pintaa ja uraa,
mutta parempi varoa kuin katua kun ajaa katua...)
En huomaa ainakaan vielä mitään erityistä eroa orkkis-kumiin?!
Eteen tulee sitten aikanaan ehkä Pilot Power 2CT ??
Lähetetty: 07 Syys 2007, 13:00
Kirjoittaja toimeve
...nyt takarenkhalla (190/50/17) takana noin 10000km ja jonkin verran kanttia tullu, mutta mennee vielä monta tuhatta kilometriä. Biken testissäki kehuthin että (olikos se) reilut 12tkm ajettu ja vielä pintaa. Ja etusella testissä yli 17tkm (?) ja toimii.
Ittellä eturengas ollu vasta rapiat 6000 km eikä siitä huomaa vielä käytännössä mithän kulumista. Ainua merkillepantava seikka oli siinä, että ihan uutena oli erittäin uraherkkä eli haki kovasti esim pienemmillä asvalttiteillä kun talven jäljiltä oli tiekarhun tai -lanan raapimisjälkiä...mutta se ongelma on nyt kavonnu, toishaalta saatto olla ilmanpainekysymys, kun lissäilin jossain vaiheessa hieman, kun tuo Hayabusa kuitenki kohtuullisen painava pyörä on.
Mutta tämä rengas on vetäny jo omat "kestotestipisthet" korkiammalle kuin edellinen ykkönen eli Metzelerin Z4:n. Omat ajot on etupäässä matka-ajoa ja mutkatietki menhän joustavasti nopeusrajotusten mukhan.
Suosittelen kokkeilemhan josko renkhanvaihto eessä joka tappauksessa.
...ja aivan ylivoimanen satteella ja märällä tiellä ajettaessa.
Kelmemmillä keleillä on tullu sitten liikenneympyröistä lähtiessä ja reiphampia ohituksia tehessä jokunen "perse-lähtee-alta-aappuuvaaa" -tilanne, mutta nou hätä kuitenkhan kun jotenki on hyvin ennakoitavissa ja helposti hallittavissa noissaki tilantheissa. Eli takarenkhan käyttäytyminen "pehmeää" eli ehtii hyvin itte matkhan ja kun antaa pyörän korjata tilanne niin eipä ole ees kauhiasti pulssi noussu noissa tilantheissa.
kopioin tämän tekstin motorgin puolelta, jonne kirjotin sen 14.8., korjailin vain kilometrit vastaamhan tätä päivää, koska muuten allekirjotan joka sanan vaikka muutampi tuhat tullu lissää kilsoja elokuun jälkhen
Edited By toimeve on 1189159401
Lähetetty: 07 Syys 2007, 15:11
Kirjoittaja marabusa
Toimeve, komppaan viestiä.
Mulla Michelin Pilot Road 2 CT takana ja kilometrejä n. 5000, pintaa vielä 4mm
uutena oli n. 6mm, alkavaa kanttia näkyvissä muttei ajossa tunnu vaan toimii edelleen hienosti. ':D'
Lähetetty: 26 Touko 2008, 20:19
Kirjoittaja 109-1180512207
Lähetetty: 26 Touko 2008, 23:49
Kirjoittaja toimeve
ajoin 15100 km Pilot Road 2 takarenkhalla...eikä ees kankhailla ollu kun vaihoin uuen samanlaisen tilalle. Eturengas pyöriny alla nyt n. 13 tkm ja se mennee kohta vaihthon. Ei muuten, mutta viime syksynä tuli ajeltua meleko palijon vaijaalla paineistuksella ja kulu vähän "lainheille"...joskin pintaa tuossa vielä olis.
Ihmettelivät huoltopaikassa takarengasta vaihtaessa oikein monen miehen voimin, että miten voi kestää noin paljon ja olla silti "hyvän" näkönen...ja vielä Busassa
No, Sepen kautta tilattu taas uus satsi tuota rengasta.