Korotus palat alumiinista ja uudet pultit perus rautakauppa pultteja mutta mikä olis palojen halkaisija.
Mistä uudet jarru letkut kannattaa ostaa/tilata edullisimmin.
Rosterista tein.
Turussa sanoivat rautakaupassa ettei meillä enää rautaa saa, totesin ettei VRrälläkään ole enää vetureita ja suuntasin nakorautaan josta
rosteri latikkaa löytyi hyllysta.
Hintaa paloille kertyi 40 sisälsi sahauksen (otin varalle materiaalia toiseen pariin)
4x 30mm leve,130mm pitkä,6mm paksu ( alkup. 7mm paksu, 140mm pitkä,30mm leveä)
poraus 4 reikää.( kannattaa teetättää poraus ettei mene vituiks)
Eli lyhennystä tuli 10mm reikien keskeltä mitattuna .
Yläpään rälläkällä pyoreäksi että sopii paremmin paikalle.
Vaihto kävi todella helposti. Ketjutalja tallin kattoon, liinalla kiinni takahäkkinn ja muia piteli keulasta pyörää pystyssä.
Ainut hanka loittava tekijä oli muijan nalkutus kun patistin sen hommiin.
Itse olen 175cm pers jalkanen ja hiukan joutuu varpustamaan että maahan ylettää.
haba kirjoitti:Rosterista tein.
Turussa sanoivat rautakaupassa ettei meillä enää rautaa saa, totesin ettei VRrälläkään ole enää vetureita ja suuntasin nakorautaan josta
rosteri latikkaa löytyi hyllysta.
Hintaa paloille kertyi 40 sisälsi sahauksen (otin varalle materiaalia toiseen pariin)
4x 30mm leve,130mm pitkä,6mm paksu ( alkup. 7mm paksu, 140mm pitkä,30mm leveä)
poraus 4 reikää.( kannattaa teetättää poraus ettei mene vituiks)
Eli lyhennystä tuli 10mm reikien keskeltä mitattuna .
Yläpään rälläkällä pyoreäksi että sopii paremmin paikalle.
Vaihto kävi todella helposti. Ketjutalja tallin kattoon, liinalla kiinni takahäkkinn ja muia piteli keulasta pyörää pystyssä.
Ainut hanka loittava tekijä oli muijan nalkutus kun patistin sen hommiin.
Itse olen 175cm pers jalkanen ja hiukan joutuu varpustamaan että maahan ylettää.
Motonetistä maalinkaavin muistaakseni 2,90 kappale....yhdestä saa kaks luuta joko korotukseen tai noin viiden sentin madallukseen ja taatusti kestää. Vahvuus sama kuin originaaliluissa.
Toi 40 hinta vaikuttaa kohtuu suolaiselta pelkistä aineista vaikka onkin rosteria ja kahteen pariin (hinta kuitenkin n.80/metri)....
Reijät voi porata myös itse kun laittaa ensin molempiin yhdet lävet ja sitten pultilla toisiinsa kiinni niin tulee ne loput lävet samoille kohdille.
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
40 ei mielestäni ole paha hinta kun vertaa mitä valmiit maksaa ja voin olla aivan varma että kun kesällä päästelen mutka teita ettei perä petä. Olihan hinnassa mukana myös reikien poraus. :laugh:
Itsellä 55-profiilin takagummi (vakio siis 50). Paitsi että korottaa hieman (joku paremmin kaavoja osaava vois sanoa tarkkaankin), niin terävämpi profiili, mikä sopii omaan saappaan kärkeä kuluttavaan ajotapaan mainiosti .
Masanaattori kirjoitti:Mitä te teette siellä yläkerrassa ??
Äläs nyt, kyllä siellä hommia tehdään. Sentään "teiän firman" tulos parani 2009 viimeisellä kvarttaalilla 350 prosenttia ja kassavirta 1200 prosenttia. Liikevaihdon laskukin väheni tuolla jaksolla 7,5 prosenttiin
PS. koska Masa vaihdetaan meiän bussiin nuo Nesmitin hifiluut...