Sivu 2/2

Lähetetty: 25 Syys 2009, 21:47
Kirjoittaja Titaani
Ei ole pakko hommata erillisiä ketjutyökaluja.

Rälläkällä hio ketjun tappia hieman matalemmaksi ja pari kunnon iskua pistepuikon ja kilon lekan kanssa, jo lähtee tapit liikkeelle.

Lukon naputtelu pallopäävasaralla saa tapin leviämään aika nopeasti.

Ps. asensin kesällä kunnon dragrace ketjut ja mukana tuli ketjulukko ja asentaessa tämä hakanen halkesi kahteen osaan paikalle laitettaessa.
Hieman kyseenalainen luotto näihin lukkoihin jos normaalisti asentaessa hajoaa??, eli nämäkin tuli niitattua kiinni!!

Lähetetty: 27 Syys 2009, 15:13
Kirjoittaja MGa
Kiitokset JariM & Titaani.
Voipi olla et jää työkalut hommaamatta kun noita ketjuja tulee kuiteski sen verran harvoin vaihdeltua eli ei muuta kun rälläkkä&vasara heilumaan...

Lähetetty: 23 Tammi 2010, 09:05
Kirjoittaja ysi-ärrä
Tänään pitää kokeilla tuota ketjujen niittausta lekalla ja tampilla. Tuli hommattua reginan ketjuratas paketti.

Lähetetty: 23 Tammi 2010, 11:34
Kirjoittaja waiski10
ysi-ärrä kirjoitti:Tänään pitää kokeilla tuota ketjujen niittausta lekalla ja tampilla. Tuli hommattua reginan ketjuratas paketti.
ai saa harjottelet reginalla ja sitte vaihdet oikeat ketjut, muuten teet turhaa työtä.

Lähetetty: 23 Tammi 2010, 12:04
Kirjoittaja ysi-ärrä
waiski10 kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Tänään pitää kokeilla tuota ketjujen niittausta lekalla ja tampilla. Tuli hommattua reginan ketjuratas paketti.

ai saa harjottelet reginalla ja sitte vaihdet oikeat ketjut, muuten teet turhaa työtä.
Ai mitä tuo nyt tarkoittaa. Että reginan ketjuilla ei tee mitään,vai?

Lähetetty: 23 Tammi 2010, 12:10
Kirjoittaja 107-1089231881
ysi-ärrä kirjoitti:
waiski10 kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Tänään pitää kokeilla tuota ketjujen niittausta lekalla ja tampilla. Tuli hommattua reginan ketjuratas paketti.

ai saa harjottelet reginalla ja sitte vaihdet oikeat ketjut, muuten teet turhaa työtä.

Ai mitä tuo nyt tarkoittaa. Että reginan ketjuilla ei tee mitään,vai?

Hmm.. sanoisin että alle 200hp tehoilla toiminee noikin ketjut, varsinkin jos vetolaite modi on tehty.
Hyväksi havaittuja ketjuja DID ZVM, EK ZZZ, Tsubaki.
Tuolta EK ketjuja,

http://www.dragrace.fi/catalog/index.php?cPath=315_322




Edited By Ksthb on 1264241438

Lähetetty: 23 Tammi 2010, 13:02
Kirjoittaja jarim
ysi-ärrä kirjoitti:
waiski10 kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Tänään pitää kokeilla tuota ketjujen niittausta lekalla ja tampilla. Tuli hommattua reginan ketjuratas paketti.

ai saa harjottelet reginalla ja sitte vaihdet oikeat ketjut, muuten teet turhaa työtä.

Ai mitä tuo nyt tarkoittaa. Että reginan ketjuilla ei tee mitään,vai?
Njoo, ei parhaiden ketjujen maineessa ole ollut mutta eiköhän nuo siellä pyöri. Naistenlehti tuosta enemmän kyllä tulee mieleen... :;):

Lähetetty: 23 Tammi 2010, 16:55
Kirjoittaja martti
jarim kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:
waiski10 kirjoitti:
ai saa harjottelet reginalla ja sitte vaihdet oikeat ketjut, muuten teet turhaa työtä.

Ai mitä tuo nyt tarkoittaa. Että reginan ketjuilla ei tee mitään,vai?

Njoo, ei parhaiden ketjujen maineessa ole ollut mutta eiköhän nuo siellä pyöri. Naistenlehti tuosta enemmän kyllä tulee mieleen... :;):
Ammattinsa sen taitaa hän,jos ken,Regina rento Satulassa mies ,aina otsa hies,riski tai hento Asiakkainaan nähdään kautta maan tuttu ja vento Paras hieroja on tuo kuuluisa Regina Rento :;):

Lähetetty: 23 Tammi 2010, 19:00
Kirjoittaja ysi-ärrä
Ksthb kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:
waiski10 kirjoitti:
ai saa harjottelet reginalla ja sitte vaihdet oikeat ketjut, muuten teet turhaa työtä.

Ai mitä tuo nyt tarkoittaa. Että reginan ketjuilla ei tee mitään,vai?

Hmm.. sanoisin että alle 200hp tehoilla toiminee noikin ketjut, varsinkin jos vetolaite modi on tehty.
Hyväksi havaittuja ketjuja DID ZVM, EK ZZZ, Tsubaki.
Tuolta EK ketjuja,

http://www.dragrace.fi/catalog/index.php?cPath=315_322
No voi helevata. Tuollahan ois ollu edullisia ketjuja tarjolla. No laitetaan sit seuraavalla kerralla "parempi" ketju kiertoon.

Lähetetty: 23 Tammi 2010, 19:11
Kirjoittaja Dösällä
Titaani kirjoitti:.. asensin kesällä kunnon dragrace ketjut ja mukana tuli ketjulukko ja asentaessa tämä hakanen halkesi kahteen osaan paikalle laitettaessa.
Hieman kyseenalainen luotto näihin lukkoihin jos normaalisti asentaessa hajoaa??, eli nämäkin tuli niitattua kiinni!!
Ethän vaan taivutellut lukkoa vaan puristit kärkipihdillä "pituussuunnassa" kiinni?

Mitä niitattaviin tulee niin jopa yli tuuman jaolla olevia ketjuja olen sekä niitannut ( l. työkalu painaa viisteet lukon tappeihin) että vasaroinut ihan riippuen kumpi työkaluista on ollut lähempänä. Vasarointi ei ole ollenkaan huono vaihtoehto jos sen tekee kunnolla, tapin vastakkaiset viistepurseet riittää. Pitää muistaa missä suunnassa rasitus tulee ketjuun...

Lähetetty: 21 Huhti 2010, 09:41
Kirjoittaja 83-1201079295
Eli kellään Tampereen bussiveljistä olisi liisata toimivaa niittaustyökalua ?
Ei viitsisi sijoittaa omaan kun käyttö on kuitenkin sen verran harvaa, että tuossa välissä ehtii jo unohtaa ostaneensa joskus moisen.

T: Saku

Lähetetty: 27 Huhti 2010, 10:10
Kirjoittaja Masanaattori
Sakke kirjoitti:Eli kellään Tampereen bussiveljistä olisi liisata toimivaa niittaustyökalua ?
Ei viitsisi sijoittaa omaan kun käyttö on kuitenkin sen verran harvaa, että tuossa välissä ehtii jo unohtaa ostaneensa joskus moisen.

T: Saku
Tee kierros kamojen kanssa Nokialla niin saat rattaat vaihdettua ja ketjut niitattua.
Puhelinnumeron löydät yhteystiedoista tai saat privalla :)

Lähetetty: 27 Huhti 2010, 11:16
Kirjoittaja 83-1201079295
Kiitos Masa tarjouksesta. Kaappasin tosta jo jonkinlaisen nitojan kainaloon, joten katsotaan mitä saan rikottua.
Rälläkkä oli oikea työkalu vanhalle ketjulle. Melko loppu oli varsinkin eturatas 30tkm jälkeen :D

T: Saku