Sivu 2/3
Lähetetty: 11 Kesä 2011, 16:06
Kirjoittaja BussiJussi
Supra 330
M/Y/GenII 336
N/Y/GenII 311
Jorma...? edelleen ongelmaa...?
Lähetetty: 11 Kesä 2011, 16:11
Kirjoittaja BussiJussi
Lähetetty: 11 Kesä 2011, 17:26
Kirjoittaja BussiJussi
350.... 
Lähetetty: 11 Kesä 2011, 17:48
Kirjoittaja PowerKing
Jormalla irtos bensaletku ekassa vedossa ja sulatti ainakin tulpan, jos ei muutakin. Toisella vedolla sitten kilahti kokonaan. Just soitti matkalta ja kysyi josko vois tulla tätä kautta ja irrotettais kansi vaurioiden tarkastamiseksi. Eli kaipa toi kohta selviää mitä kaikkee meni 
Lähetetty: 11 Kesä 2011, 17:58
Kirjoittaja jarim
Vähän niinku minä viime vuonna Hallissa... eka vedolla 344 ja veto loppu siihen, jarrutellessa huomasin että jaa tämä käy vielä kuitenki. Kävin sen jälkee vaparina vielä 336 ja toisella ilokaasuvedolla sulatin sitten kunnolla. Kun olisi sen eka vedon jälkeen uskonu... Harmi Jorman puolesta. 
Lähetetty: 11 Kesä 2011, 18:02
Kirjoittaja busapilotti
1.kertaa kentällä ajamassa,keli sivuvastainen,tulos 253km/h,1/4mile 11,270s,ei häävi mutta parannettavaa ainakin jäi,täytyy sanoa,et kyl suomen nopein perhe on sitä,hienoja vetoja.kivaa oli ja pakko on uudestaan lähteä kokeilemaan.jäi kipinä kytemään.
Edited By busapilotti on 1307893155
Lähetetty: 11 Kesä 2011, 21:38
Kirjoittaja Robin
Mulle selvisi vasta tänään kenelle BussiJussin pyörä on myyty
Ihan ok tulos , 350km/h vastatuuleen 
Lähetetty: 11 Kesä 2011, 22:40
Kirjoittaja BussiJussi
Marbusa kirjoitti:Kovin näyttää hellettä lupaavan lauantaiksi,
joten jonotusta tiedossa.
Saisikohan järjestäjä jonkinlaisen kioskin sinne lähtöpaikan tuntumaan, niin sais virvoketta ihan pelipaikalla. Taidankin laittaa vinkkiä järjestävälle taholle.
Jaa-a, meillä kuulemma vaihtuu lauantaina tiskivuorot! 
Onnittelut vielä kerran teitin perheelle!!! 8!!! Kovinta tulosta!

Lähetetty: 11 Kesä 2011, 23:34
Kirjoittaja PowerKing
jarim kirjoitti:Vähän niinku minä viime vuonna Hallissa... eka vedolla 344 ja veto loppu siihen, jarrutellessa huomasin että jaa tämä käy vielä kuitenki. Kävin sen jälkee vaparina vielä 336 ja toisella ilokaasuvedolla sulatin sitten kunnolla. Kun olisi sen eka vedon jälkeen uskonu... Harmi Jorman puolesta.

#1 imuvenasta oli pala lähteny. Muuten kansi näytti ehjältä. Pytyissä jokaisessa pientä jälkeä, mutta Hallin ajoa silmälläpitäen ei kyllä kerkee alkaa koko moottoria purkamaan.
Korjataan kansi, koitetaan saada säädätettyä uudella bensapumpulla ja sitten katotaan jos pysyy nipussa. Tällä aikataululla ei muuhun pystytä. Toivotaan vaan että ois ajokelpoinen ens viikonloppuna.
Lähetetty: 12 Kesä 2011, 00:13
Kirjoittaja tenhulttio
PowerKing kirjoitti:jarim kirjoitti:Vähän niinku minä viime vuonna Hallissa... eka vedolla 344 ja veto loppu siihen, jarrutellessa huomasin että jaa tämä käy vielä kuitenki. Kävin sen jälkee vaparina vielä 336 ja toisella ilokaasuvedolla sulatin sitten kunnolla. Kun olisi sen eka vedon jälkeen uskonu... Harmi Jorman puolesta. 
#1 imuvenasta oli pala lähteny. Muuten kansi näytti ehjältä. Pytyissä jokaisessa pientä jälkeä, mutta Hallin ajoa silmälläpitäen ei kyllä kerkee alkaa koko moottoria purkamaan.
Korjataan kansi, koitetaan saada säädätettyä uudella bensapumpulla ja sitten katotaan jos pysyy nipussa. Tällä aikataululla ei muuhun pystytä. Toivotaan vaan että ois ajokelpoinen ens viikonloppuna.
Tuo bensaletkun irtoaminen ja koneen kilahtaminen lienee kaksi erillistä vikaa? Vai onko siinä bensaletkua jossain niin, että paine ei romahda kerrasta? Ja oliko nuo jäljet, ja imuvenan irronnut palanen laihalla käymisestä johtuvaa?
E85 kans vissiin saa olla tarkkana yleensäkin? AFR pitää olla jotain aivan muuta kuin bensalla, tosin AFR on vain labdasta laskettu arvo. Lambdakin kuulemma näyttää aavistuksen "väärin", mutta ei kait oleellisesti.
Itte olisin halunnu taxiinkin E85:a tankkiin, mutta kun ei tiedä onko sitten bonnevillesta saatava E85 samanlaista -> päädyttiin VP109 bensaan kun se ainakin on samaa tavaraa täällä ja siellä.
Mutta tsemppiä teidän tulevalle viikolle, että nähdään miten Kawa kulkee Hallissa :rocket
Lähetetty: 12 Kesä 2011, 00:46
Kirjoittaja Martta
Hippasen hienoa
Marbusalle & Co isosti onnittelut
Harmi etten päässyt paikalle, kun joutu rälläilemään pitkälti pirkanmaata.
Lähetetty: 12 Kesä 2011, 01:51
Kirjoittaja RHead
Onnea kovien tuloksien tekijöille!
Lähetetty: 12 Kesä 2011, 09:57
Kirjoittaja Marbusa
Kiitoksia koko tiimin puolesta.
Keli oli hippasen lämmin (+ 30), mutta onneksi reipas tuuli vilvoitti kuskeja ja yleisöä.
Toki tuo samaninen tuuli (4-5 m/s) puhalsi edestäpäin
ja kuuma ilma väreili kentän pinnasta, kuin elokuvissa konsanaan.
Oma tavoite oli päästä samaan nopeuteen, kuin viime syksynä, mutta ei vaan ollut mahdollista noissa olosuhteissa, vaikka kuinka olisi ajanut.
Ajosuoritteet meni ok, vaikkakin ekassa vedossa jännitti jarrutusmatkan riittävyys, kun viime syksynä oli vikoissa vedoissa ongelmaa tuon suhteen.
Nyt olivat muuttaneet mittauspisteen tasan mailin kohdalle jarrutusmatkan ollen lähes 900 m, mikä riitti vallan mainiosti ja uskalsi sitten ottaa pyörästä kaiken irti, mitä otettavissa oli.
Tiimin toinen kuski kylläkin ylsi tavoitteeseensa ... päästä eroon tiskivuoroista ja näinollen pääsi luovuttamaan tiskiharjan mulle.
Eli satsaus kalliimpaan "kodinkoneeseen" (sorry Jussi) siis ei ollut turhaa.
Mutta taisipa ne tavoitteet ylittyä roimastikin, kun ei ollut ehtinyt pahemmin tutustua uuteen laitteeseensa. Parannusta hällä viime syksyiseen tulokseen lähes 30 km/h! Huikeeta!
Mutta tiimin välinen taisto
jatkuu ja tiskiharjan käyttäjä saattaa vaihtua piankin...
Muillakin nisteillä oli hyviä suorituksia ja pitää ihailla Pultin malttia jättää 300 rajan rikkominen Halliin, vaikkakin olisi ollut mahdollista jo nytkin.
Super-Jorman puolesta kyllä harmittaa, kun oli taasen huonoa tuuria matkassa. Kawaleiristä odotettiin kylläkin kovia tuloksia.
Mutta hattua pitää nostaa Jorman sinnikkyydelle yrittää uudelleen ja uudelleen. 
Lähetetty: 12 Kesä 2011, 11:25
Kirjoittaja BussiJussi
PowerKing kirjoitti:jarim kirjoitti:Vähän niinku minä viime vuonna Hallissa... eka vedolla 344 ja veto loppu siihen, jarrutellessa huomasin että jaa tämä käy vielä kuitenki. Kävin sen jälkee vaparina vielä 336 ja toisella ilokaasuvedolla sulatin sitten kunnolla. Kun olisi sen eka vedon jälkeen uskonu... Harmi Jorman puolesta.

#1 imuvenasta oli pala lähteny. Muuten kansi näytti ehjältä. Pytyissä jokaisessa pientä jälkeä, mutta Hallin ajoa silmälläpitäen ei kyllä kerkee alkaa koko moottoria purkamaan.
Korjataan kansi, koitetaan saada säädätettyä uudella bensapumpulla ja sitten katotaan jos pysyy nipussa. Tällä aikataululla ei muuhun pystytä. Toivotaan vaan että ois ajokelpoinen ens viikonloppuna.
Toivotaan, että Hallissa taas nipussa! Hyvät karkelot tulossa, jos keli kohdillaan!!! (nopein kenttä)
Lähetetty: 12 Kesä 2011, 20:28
Kirjoittaja Bärräbete
Eka kertaa kokeilemassa, oli ihan sairaan hienoa
! 10.430 / 294km/h . Jamonaattorille kiitokset hyvistä vinkeistä, viivalla tais tosin unohtua puolet.