Sivu 2/2
					
				
				Lähetetty: 26 Helmi 2009, 17:10
				Kirjoittaja BussiJussi
				Paljos se map suunnilleen kestää painetta? Ilman FI-valoa...
			 
			
					
				
				Lähetetty: 26 Helmi 2009, 21:22
				Kirjoittaja PetriK
				BussiJussi kirjoitti:Paljos se map suunnilleen kestää painetta? Ilman FI-valoa...
Ei oikeastaan yhtään ylipainetta, mutta onneksi Gen1 bussissa voit disabloida tuon vikakoodin suoraan ECU:sta  . Ja en tiedä milloin vastaava tulee K8 malleihin ja tuleeko.
. Ja en tiedä milloin vastaava tulee K8 malleihin ja tuleeko. 
			
					
				
				Lähetetty: 25 Maalis 2009, 05:06
				Kirjoittaja PetriK
				Jenkeistä tuli palautetta että kaveri poisti aikoinaan viime kesänä tuon yksisuuntaventtiilin kun ECUeditoriin tuli tämä mahdollisuus. Nyt oli testannut hiljattain venttiilin toiminnan ja totesi toimivaksi edelleenkin. Kyseisellä kaverilla ahdot on luokkaa 2bar (täystehoinen turbo). 
Eli tämän päivän tiedolla yksisuuntaventtiilin voi poistaa ja siten saada koneen käymään paremmin laittamalla täplän ecueditorin remove iap sensor errors ruutuun.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 02 Elo 2012, 09:02
				Kirjoittaja Rasputin
				Nostetaanpa vanhaa aihetta...
Onko tähän anturi hommaan tullut lisäpäivitystä?
Toimiiko busan omat anturit miten suurelle paineelle asti?
Riittääkö oman Ecun säätö varat miten suurelle paineelle?=onko lisärikastukselle tarvetta?