Lerssi kirjoitti:Ei ollu kameroita. No minkäs sille mahtaa! Hyvä etten saanu kiinni syyllistä
PS:Ilmoitukset tein poliisille ja onneksi on kasko. Noinkohan uuden tankin saa?!
Jeps..harmi ettei kameroita.Mutta ole kovana vak.yhtiöllä ett vaihtaa vaikka kipatusta busasta ehjän tankin..jos eivät suostu uuteen tankkiin.Olen myös kuullut että jos tankissa isot painaumat ettei sitä saisi enään korjata..tiedä sitten..
Mutta pidetään busaveljien ja -siskojen ajokkeja silmällä..
Tietty se BusaBros toimisi myös..
MGa kirjoitti:pitäisköhän busanistien perustaa oma "suojeluliike" Protected By BusaBros ja mennä vähän jututtaa kaveria
1) Täytyy vaan toivoa, että moisen niljakkeen kohdatessa ei ole silminnäkijöitä
2) emmehän me Busanistit sorru mihinkään moiseen, brutaaliin väkivaltaan
3) oman omaisuuden suojeleminen ja korvausten pikakäsittely on Suomenmaassa(kin) laitonta.
Tähänhän ei sorruta"niin",,,
Minä en ainakaan vaikka joku potkisi pyörää,ehkä veisin bootsit ja kärkiraudat sekä pätkän kettinkiä,,,ehkä vielä halonkin , ja antaisin ne niille :p
Sitten vasta repisin pään irti ja paskantaisin kaulaan
jamonaattori kirjoitti:Olen sitä mieltä, että jos näkee ilkivaltaa tai tietää kuka teki ni semmonen ISÄLLINEN selkäsauna riittänee...
Tuollainen joka uskaltaa omaani koskea.. Pitäisi ihan lainkin puolesta saada napsauttaa yksi sormi pois -> rupeaa hiipumaan pelleily kun ei ole sormia lainkaan jäljellä. Pikku selkäsauna tietysti kuuluu asiaan ihan vaan "kaupantekiäisiä"
Mää varmaan ajaisin autolla kaikkien nokikeppien yms päälle jos mun bussini joku kehtais teloa...
Hyvä, että homma hoituu kuitenkin.
Yli kilo, siitä alkaa ILO
"Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme -- Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen" ( Herbert Spencer 1820-1903)
Tuo "busanistit.org" ei vielä lukijaa vakuuta, mieleen tulee vähän niin kuin nettinörttien kerho
Taitaisi olla parempi jos pyörässä olisi tarra jossa lukee "MC Busanistit, capital chapter" tai jotain vastaavaa. Mä liimaan kyllä omaan pyörään jos joku tekee tarrat.
PetriK kirjoitti:Tuo "busanistit.org" ei vielä lukijaa vakuuta, mieleen tulee vähän niin kuin nettinörttien kerho
Taitaisi olla parempi jos pyörässä olisi tarra jossa lukee "MC Busanistit, capital chapter" tai jotain vastaavaa. Mä liimaan kyllä omaan pyörään jos joku tekee tarrat.
Juu ei paskempi idis ? "Mc Hayabusa Devils" .
Mulla autosa yx lärpäke jonka kiinnitän tuolla eteläsä tuulilasiin, on saanu olla rauhassa, MUTTA eipä siitä sen enempää .
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Snake kirjoitti:Minä en ainakaan vaikka joku potkisi pyörää,ehkä veisin bootsit ja kärkiraudat sekä pätkän kettinkiä,,,ehkä vielä halonkin , ja antaisin ne niille :p
Sitten vasta repisin pään irti ja paskantaisin kaulaan
Näinpä ja lopuksi kysyy, ettäs vieläkö haluttaa moinen aktiviteetti