Sivu 2/14
					
				
				Lähetetty: 18 Loka 2008, 21:56
				Kirjoittaja Kekku
				BussiJussi kirjoitti:No, niin...Pientä edistystä tapahtuu kokoajan. Tänäiltana  reikäporalla keskimmäiset "putket" painekotelosta pois ---> siirto reunemmaksi. Nyt painekotelokin istuu läppärunkoihin, kuten pitää! Onnex on ammattitaitoisia kavereita, ei tulis mitään ilman heidän apujaan...
Hyvä että sait käymään, ei ollu sitte kuitenkaan bolt-on... 
			
					
				
				Lähetetty: 19 Loka 2008, 15:29
				Kirjoittaja BussiJussi
				Kaikki apu tarpeen tässä projektissa...Eli, os jostain linkkejä K8:n turbotukseen netistä löytyy, ois kiva...
			 
			
					
				
				Lähetetty: 20 Loka 2008, 11:32
				Kirjoittaja BussiJussi
				Kun ei oman projekti etene, niin laitetaan linkki yhteen K8 turbobusa linkkiin...
Suzukihayabusa.org
11psi paineella +300hp, eli 0,8 bar? 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 04 Marras 2008, 13:15
				Kirjoittaja BussiJussi
				Pientä editystä projektiin, osia tulee maailmalta pikkuhiljaa.."Onneksi" tästä lock-upista puuttui jouset! Pitää vissiin vakiojousilla kasata, jos ei myyjä laita sarjaan kuuluvia jousia mulle tulemaan....
Pressure plate
Lock-up 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 17 Marras 2008, 09:29
				Kirjoittaja 74-1093961235
				Mitäs tänne? Laittelehan kuvia kun sulla on nyt se KANNETTAVA NETTI!   :musik
			 
			
					
				
				Lähetetty: 17 Marras 2008, 17:41
				Kirjoittaja BussiJussi
				Kukkia laittelin isoäidille Ameriikan ihmemaahan. Ja klix... isoäiti kävi tällasii hakemassa JE:n tehtaalta 4kpl! Tulee näihin renkaatkin, kunhan ennättää.. Ja paskat, just huomasin, et 4 viikkoo syöny kaurapuuroa, et sai nääkin maksettua!!!
Je piston 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 27 Marras 2008, 21:04
				Kirjoittaja BussiJussi
				Pientä edistymistä tässä projektissa...VIHDOIN. Männät tuli siis jenkeistä, mutta männänrenkaat ei olleetkaan käypäiset! Siitä vaan ass-postia myyjälle ja tehtaalle! olikohan torstaipäivä, kun laittelin viestiä, niin tiistaina UPS toi käypäset renkaat kotio! Nyt kone viimeinkin siis menossa kasaan, josko ens viikolla pääsis konetta runkoon suunnittelemaan.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 01 Joulu 2008, 19:59
				Kirjoittaja BussiJussi
				Kone kasassa, ja takas rungossa kii. Kytkin auki, sinne pitäs uusia osia istutella... Kuvia laittelen, kun ennätän!
			 
			
					
				
				Lähetetty: 01 Joulu 2008, 21:28
				Kirjoittaja 107-1089231881
				Hmm.. uteliaisuus heräsi, minkä kokoinen ahdin tossa kokoonpanossa olikaan?
Kompurapuolen koko ?
			 
			
					
				
				Lähetetty: 02 Joulu 2008, 14:02
				Kirjoittaja BussiJussi
				MCX400
Eli se normi "vanhanbusan" expressenin std-kit, joku kkk-ahdinhan toi on. Joku viisampi osaa varmaan kertoo tarkemmin! Mikäs kiinnostuksen herätti? 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 02 Joulu 2008, 16:54
				Kirjoittaja BussiJussi
				Jokapäivä, kun pyörää duunaa, uusia pikkkumurheita ilmenee... Turbosetin mukaanhan tuli se paineensäädin systeemi, tällainen. Tietysti tässä uudessa busassa on vaihdeanturi erilainen! Klix... Saa vissiin taas amerikan pojille hommia järkättyy, kun käypänen anturi pitäs jostain saada... 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 02 Joulu 2008, 20:18
				Kirjoittaja 107-1089231881
				BussiJussi kirjoitti:MCX400
Eli se normi "vanhanbusan" expressenin std-kit, joku kkk-ahdinhan toi on. Joku viisampi osaa varmaan kertoo tarkemmin! Mikäs kiinnostuksen herätti? 
 
Jep olisin hiukka spekuloinu omissa mietteissä, mihin vauhtiin kentällä pääset.... 
			
					
				
				Lähetetty: 02 Joulu 2008, 20:58
				Kirjoittaja BussiJussi
				Ksthb kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:MCX400
Eli se normi "vanhanbusan" expressenin std-kit, joku kkk-ahdinhan toi on. Joku viisampi osaa varmaan kertoo tarkemmin! Mikäs kiinnostuksen herätti? 
 
Jep olisin hiukka spekuloinu omissa mietteissä, mihin vauhtiin kentällä pääset.... 
Arvioita ois kiva kuulla...? Ja epäilyjä penkkituloksista kans..? Tod.näk. Vittaniemen penkkiin mennään, jos joskus valmistuu! 
			
					
				
				Lähetetty: 02 Joulu 2008, 21:11
				Kirjoittaja Kekku
				BussiJussi kirjoitti:Jokapäivä, kun pyörää duunaa, uusia pikkkumurheita ilmenee... Turbosetin mukaanhan tuli se paineensäädin systeemi, tällainen. Tietysti tässä uudessa busassa on vaihdeanturi erilainen! Klix... Saa vissiin taas amerikan pojille hommia järkättyy, kun käypänen anturi pitäs jostain saada... 
Hitto.
Pistäppä postia Gregille:
http://www.boostbysmith.com/ 
			
					
				
				Lähetetty: 02 Joulu 2008, 21:17
				Kirjoittaja BussiJussi
				Kekku kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:Jokapäivä, kun pyörää duunaa, uusia pikkkumurheita ilmenee... Turbosetin mukaanhan tuli se paineensäädin systeemi, tällainen. Tietysti tässä uudessa busassa on vaihdeanturi erilainen! Klix... Saa vissiin taas amerikan pojille hommia järkättyy, kun käypänen anturi pitäs jostain saada... 
Hitto.
Pistäppä postia Gregille:
http://www.boostbysmith.com/ 
Laitoin jo...Sieltä apu löytyy, mut kokeilen vielä suomen maan avuilla. Elikkäs pitäs lähetellä näitä osia edestakas, ei hjuva. Onnex noissa kuvissa löytyy johtojen värit, jotka siinä anturissa kii. Jos onnistus purkaa toi uus anturi, ja tinata siihen oikeat johdot kii, alkas homma rullata. Jäis jollekin sitten toi vanhan busan anturi, jossa tulis valmiilla johdolla vaihdetieto, jos haluaa jotain siitä rakennella...