Sivu 11/87
					
				
				Lähetetty: 20 Tammi 2013, 21:56
				Kirjoittaja Tomppa
				Mä voisin toimittaa musiikkia tiimin tallille.  
 
Missä muodossa? Cd, dvd, usb-tikku...? 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 21 Tammi 2013, 14:06
				Kirjoittaja SMR
				Tuota noin, rammarissa tais olla tikun paikkakin, mut cd:ltä sitä on tähän mennessä pyöritetty, pätkii kivasti kun silloin tällöin jäässä. Mitäs humppaa sulla olis ?
			 
			
					
				
				Lähetetty: 21 Tammi 2013, 18:15
				Kirjoittaja Tomppa
				Minäpäs pistän Jamppatuamista muistitikulle muutamia gigatavuja... 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 23 Tammi 2013, 18:31
				Kirjoittaja Nesmit
				Pistä Tomppa ennemmin Jamppa Kääriäistä: ...YOUTUBE...  
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 30 Tammi 2013, 12:46
				Kirjoittaja SMR
				Kolmosmoottori valmistumassa hyvää tahtia, löylyä otetaan selkeesti enemmän kuin kahdesta edellisestä. Isompia suuttimia odotellaan, muuten ei soppa tule riittämään. Seuraava lienee street st4 ,tahi kaasumotin vahvistustoimet.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 30 Tammi 2013, 21:25
				Kirjoittaja Tepa
				SMR kirjoitti:Kolmosmoottori valmistumassa hyvää tahtia, löylyä otetaan selkeesti enemmän kuin kahdesta edellisestä. Isompia suuttimia odotellaan, muuten ei soppa tule riittämään. Seuraava lienee street st4 ,tahi kaasumotin vahvistustoimet.
Hienoa!
Mikä on selkeesti enemmän..? 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 30 Tammi 2013, 23:07
				Kirjoittaja Bärräbete
				Nyt alkas olemaan sen verran osia irrallaan,että vois järjestää talli päivät vaikka Voikkaan suunnalla.kai se saunakin lämpenis?
			 
			
					
				
				Lähetetty: 30 Tammi 2013, 23:20
				Kirjoittaja toimeve
				SMR kirjoitti:Kolmosmoottori valmistumassa hyvää tahtia, löylyä otetaan selkeesti enemmän kuin kahdesta edellisestä. Isompia suuttimia odotellaan, muuten ei soppa tule riittämään. Seuraava lienee street st4 ,tahi kaasumotin vahvistustoimet.
...no nyt alako kiinnostamhan, että mikä tuo kolmosmoottori on...jos on minun (suuttimia kun ootelhan), niin ei pelekästhän kiinnosta, vaan pelottaa...että siis mitä sieltä oikein on tulossa...  
 
No, oletuksellisesti maltilla menhän, joten ootelhan sen oman vuoroa...tosin tietoa oli jo sen verran, että toivoa ois reilun kuukauen päästä saaha tuo oma vähän entistä tehokhampi tourinkiBusa rullille  
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 31 Tammi 2013, 13:13
				Kirjoittaja SMR
				Tepa kirjoitti:SMR kirjoitti:Kolmosmoottori valmistumassa hyvää tahtia, löylyä otetaan selkeesti enemmän kuin kahdesta edellisestä. Isompia suuttimia odotellaan, muuten ei soppa tule riittämään. Seuraava lienee street st4 ,tahi kaasumotin vahvistustoimet.
Hienoa!
Mikä on selkeesti enemmän..? 

 
Mitattavissa oleva parannus, alkaen 0,1hv. 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 31 Tammi 2013, 14:46
				Kirjoittaja 107-1089231881
				Ei oo isot tavoitteet.... Tuppaa oleen niin ainakin meillä päin että jos rimaa ei nosta tarpeeks niin ei mitään saavutakkaan. Team Laitamaa ainakin yrittää nostaa takistehoa +15hp edellisvuotiseen 1441cc koneeseen Bomber tehokisaan..... 
No voihan olla että jää tavoittamatta mutta jos ei yritä niin sitte ainakaan ei tuu lisee tehoo.... 
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 31 Tammi 2013, 20:33
				Kirjoittaja SMR
				Huom. alkaen, kaipa sitä enemmänkin tulee kun kerran asiaksi ottaa, mut olisko tympeetä ruveta keuhkoomaan että nyt tulee paras moottori ever ja kaikki muut kyykkyyn.
Eikä nyt ole kyse mistään penkkikisan voittajaehdokkaasta vaan yksi kerrallaan tiimin tekniikkaa käsittelyssä, alkaen n. 165rwhp.
Asia kun on tapetilla niin neljäs moottori otettu työn alle ja siitä lähtee jo useempi kymppä enemmän ku aikasemmista.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 12 Helmi 2013, 20:28
				Kirjoittaja SMR
				Normi päivä tallilla,
Kampiakseli saapui tasapainotusmieheltä, tuumasi että alkaa tunnistamaan jo suzukin tyylin tehdä akselin painotus, viimeistelyä jää aina hieman.
Akseli pöydälle, puhdistus, öljykanavien rassaaminen langalla, piippuharjalla, puhdistusaineella ja paineilmalla.
Kiertokankien asennus, H-profiilit ARPin pulteilla, varastorasva poies, laakerien asennuspinnat sormella tunnustellen röpöjen varalta. Liuskojen valmistelu samaten. Välyksen tarkistusmittaus nauhalla, toimii kun pesät pyöreät, jotka on mitattu jo ennakkoon 3D mittalaitteella.
Veivin laakereihin asennusrasvaa, pultteihin ARPin mölyrasvaa. Pulttien pituusmittaus ja kirjaus ennen kiristystä, toinen mittaus momentissa, pituuden muutos ARPin suosittelemalla 30lbft momentilla noin 0,14-0,15mm.
2,5 tuntia tallilla, 2 puhelua, 8 tekstiviestiä, naapuritallin rallimoottorin kannen tilavuusmittaus ja lohkon työstön suunnittelu männän korkeuden mittauksella, 
tuloksena 2 busan veiviä asennettu ja kevät lähenee kovaa vauhtia...
			 
			
					
				
				Lähetetty: 12 Helmi 2013, 21:22
				Kirjoittaja Kujo
				2.5 tuntia tallilla ja vain kaksi puhelua? Onko sulla joku salainen numero?
			 
			
					
				
				Lähetetty: 13 Helmi 2013, 15:09
				Kirjoittaja SMR
				Kujo kirjoitti:2.5 tuntia tallilla ja vain kaksi puhelua? Onko sulla joku salainen numero?
Joo kato, kaikki tietää että sä oot arvostettu moottorin rakentaja ja kysyy neuvoja ja osia, mut mulle soittaa vaan töistä että "kai sä tuut sitte aamulla". 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 19 Helmi 2013, 20:31
				Kirjoittaja SMR
				
  ja siihen vielä hieman  ???