Taxilla kohti bonnevilleä - Projekti etenee
Tänään eli eilen oli Hulttio ja JariM tsekannut kaikki koneen laakerit läpi sekä tarkistusmitannut välykset, vaikuttaa siltä että kilkkeet on säilyneet priimana vaikkakin testiä on ajettu melkoisesti. Sitten vuan nippuun, ACS 2011 näyttelyn jälkeen toivottavasti päästään piakkoin kenttätestejä ajamaan.
Edited By jouniri on 1301607033
Edited By jouniri on 1301607033
-
83-1175441819
Onnittelut, jotta edes jollekin muullekin kuin mulle se ysi on yhtä tärkeä jotta pätkä on vieläkin tallessa. Mulla niitä pätkiä on monta.
Jotta totta puhutaan, niin useampi Busa kuin Kawa on kentältä kärryssä kotiin lähtenyt jopa munkin oma muutaman kerran mutta aina on silti ainakin itsellä ollut ihan hyvä mieli.
Mä taas saan kiksini siitä kun mulla on tällä hetkellä tallissa se kaikista nopein laite mitä Härmästä löytyy. Ja nopein ilokaasutettu myös koko planeetalla. Ken on toista mieltä niin ei muuta kun kesällä näyttöjä kentällä posken soittamisen sijaan täällä netissä. Tuhmat on niin kaukana takana jotta ne vaikuttaa ihan nöösseiltä vielä baari illan jälkeenkin. Voe mahoton miten helposti ihminen voikaan olla onnellinen, ei tartte ku omistaa se kaikista nopein laite. Nytkin varmaan niin montaa v..uttaa kun ei pysty vastaamaan tähän heittoon kuin vain ja ainoastaan verbaalisesti ja kentällä taasen ei mitään jakoja vaan todellisuudessa jäädään kotiin äidin helmoihin. Aivan ihanaa.
Mikäli jonkun muunkin laite kulkee tänä suvena +380kmh seisovalle mailille, niin sit meitä onnellisiä on kaksi...vakavin ehdokas taitaapi muuten olla juuri Kawa ja taisipa kauden 2010 koko potin viedäkin juuri Kawa, että mää niin nautin!
Edited By jouniri on 1301726744
Jotta totta puhutaan, niin useampi Busa kuin Kawa on kentältä kärryssä kotiin lähtenyt jopa munkin oma muutaman kerran mutta aina on silti ainakin itsellä ollut ihan hyvä mieli.
Mä taas saan kiksini siitä kun mulla on tällä hetkellä tallissa se kaikista nopein laite mitä Härmästä löytyy. Ja nopein ilokaasutettu myös koko planeetalla. Ken on toista mieltä niin ei muuta kun kesällä näyttöjä kentällä posken soittamisen sijaan täällä netissä. Tuhmat on niin kaukana takana jotta ne vaikuttaa ihan nöösseiltä vielä baari illan jälkeenkin. Voe mahoton miten helposti ihminen voikaan olla onnellinen, ei tartte ku omistaa se kaikista nopein laite. Nytkin varmaan niin montaa v..uttaa kun ei pysty vastaamaan tähän heittoon kuin vain ja ainoastaan verbaalisesti ja kentällä taasen ei mitään jakoja vaan todellisuudessa jäädään kotiin äidin helmoihin. Aivan ihanaa.
Mikäli jonkun muunkin laite kulkee tänä suvena +380kmh seisovalle mailille, niin sit meitä onnellisiä on kaksi...vakavin ehdokas taitaapi muuten olla juuri Kawa ja taisipa kauden 2010 koko potin viedäkin juuri Kawa, että mää niin nautin!
Edited By jouniri on 1301726744
jouniri kirjoitti:Onnittelut, jotta edes jollekin muullekin kuin mulle se ysi on yhtä tärkeä jotta pätkä on vieläkin tallessa. Mulla niitä pätkiä on monta.
Juups, taksi on nopein
Edited By Jukkis on 1301727267
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Eli hitaammat söisi hatun? Mahtas hattu kauppias pitää hyvänä ideana? Montakos moottoripyörää maassamme on -yksi, olisi melko määrä hatunsyöjiä / närästystä.villeh kirjoitti:jouniri kirjoitti:villeh kirjoitti:Nyt vaan kaivataan vähän niitä nokituksia, mitä nopeemmat saa
Koittakaapa miettiä mitä nopeimmalle on tarjolla?
Mainetta ja kunniiaa, mutta esim hatun syöminen olis aika makee veto
-
107-1089231881
Hmm.. Veikkaisin jo nyt että on tulossa nopeusajoihin tiimi joka tulee täysin "puun takaa" ja lyö kaikki ennätykset ihan uusiksi
Kävin tutustumassa paikanpäällä ja sanoisin että liki paras mahdollinen kokoonpano mitä tähän päivään mennessä olen nähnyt. Mopo ei ole tehokkain mutta paketti on tasapainossa...
Kävin tutustumassa paikanpäällä ja sanoisin että liki paras mahdollinen kokoonpano mitä tähän päivään mennessä olen nähnyt. Mopo ei ole tehokkain mutta paketti on tasapainossa...

Voi hitto Jounijouniri kirjoitti:Mä taas saan kiksini siitä kun mulla on tällä hetkellä tallissa se kaikista nopein laite mitä Härmästä löytyy. Ja nopein ilokaasutettu myös koko planeetalla. Ken on toista mieltä niin ei muuta kun kesällä näyttöjä kentällä posken soittamisen sijaan täällä netissä. Tuhmat on niin kaukana takana jotta ne vaikuttaa ihan nöösseiltä vielä baari illan jälkeenkin. Voe mahoton miten helposti ihminen voikaan olla onnellinen, ei tartte ku omistaa se kaikista nopein laite. Nytkin varmaan niin montaa v..uttaa kun ei pysty vastaamaan tähän heittoon kuin vain ja ainoastaan verbaalisesti ja kentällä taasen ei mitään jakoja vaan todellisuudessa jäädään kotiin äidin helmoihin. Aivan ihanaa.
Kyllähän nää puheet saa monenki päät kiehumaan,heh.
Ja tällasta ku lukee, niin tulee heti mieli lähtä kentälle vetään täysii. Toki me painitaan keskenämme ihan eri luokissa ,mut nää tekstit antaa mukavasti pontta tulevalle suvelle.
Jatka ihmeessä samaan malliin
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Harmi ku just näytti löytyvän joku nopeempi, niin olisi tyhmää enää tässä vaiheessa alkaa syömään hattuaan.villeh kirjoitti:jouniri kirjoitti:villeh kirjoitti:Nyt vaan kaivataan vähän niitä nokituksia, mitä nopeemmat saa
Koittakaapa miettiä mitä nopeimmalle on tarjolla?
Mainetta ja kunniiaa, mutta esim hatun syöminen olis aika makee veto
Mutta ken Vboxiin lykkää enämpi kuin Taxi niin hattua lupaan nostaa, tosin esim Halli jää multa väliin ko oon silloin Brasiliassa mut kait sitä hattu voi nostella myöhemminkin.
Ja helkatin tasapainoinen on se laite joka ton Taxin lintan hanhii muuallakin kuin netti kirjoituksissa. Sitä odotellessa naatiskelen hyvistä yöunista mieleni syövereissä joita ainakaan vielä ei tuulen huuhtomat jutut ole onnistuneet viemään.
Mutta kaikille oikeille projekteille isoille ja pienille pirusti tsemppiä niihin talli iltoihin ja myöhemmin kentälle.
Juu kyllä ko asia kulkee käsikädessä tehon lisäyksen kanssa, sillä mitä hyötyä lisä tehosta mikäli pito vaan karkaa lisää.villeh kirjoitti:Mutta olihan ihan asiaakin, mitä kysyin, eli ootteko pidon lisäämiseen keksineet jotain muuta kuin madalluksen ja rengaslämppärin??
Teoriassa muutama ratkaisu on jo kehiteltynä, mutta vaatii juuri sen seuraavan askeleen eli kenttä olosuhteiden testaamisen ja säätämisen jolloin saadaan vasta totuus toimiiko vai ei ko suunnitelmat.
-
BussiJussi
- Viesti:
Paljonko tehoa...?Ksthb kirjoitti:Hmm.. Veikkaisin jo nyt että on tulossa nopeusajoihin tiimi joka tulee täysin "puun takaa" ja lyö kaikki ennätykset ihan uusiksi![]()
Tiedänköhän laitteen?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999