Sivu 12/16
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 17:02
Kirjoittaja Marbusa
Kuukauden ankaran laskuharjoittelun tuloksena se kutonenkin onnistui arpoutumaan kehiin. :1087
Omat vedot 303, 314, 311.
Ekassa tuli räpellettyä vaihteiden kanssa, kun meinas unohtua käännetty kaavio, tokassa vedossa 4 -> 5 ei menny ilman kytkintä. Viimeinen veto tuntui menevän vaihtojen osalta suht ok, mutta loppupuolella voblaus taisi hidastaa vauhtia, kun ei parantunut. Tuuli todellakin painoi meidän kokoonpanoa aika pahasti ja se voblaus rupes ihan oikeasti pelottamaan, mutta kaasua en hellittänyt.
Mun oranssimustassa Yoshin 4-2-1, vapari, peilit veks ja nyt takana 180/55 rengas. Samin penkissä korjattu säätö ja sen jälkeen ajettu huipputesti antoi max. lukemaksi 316 km/h, mutta sen jälkeen takanakki vaihdettu ja olisi pitänyt mennä yli tuon 316 ja varmaan ilman voblausta olisi mennytkin...tai ainaskin uskon niin.
Noh...Joensuussa toivottavasti kelit kohdillaan.
Onnittelut tosi kovien lukujen ajajille ja muillekin mukaan rohjenneille.
Järjestelyt olivat kyllä onnistuneet erinomaisesti ja järjestäjiä kiittelin jo paikan päällä. 
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 17:20
Kirjoittaja suiza
Mulla K8:ssa takaratas 41. TT-Motorsportin penkissä rajoittajalla vauhtia 339. Eli putkiviritteiselle liian pitkä välitys, ainakin noin tuulisella säällä. Ehkä 42 takaratas voisi olla makeimmillaan ???
Tuli tilattua rapakon takaa takarattaan kanssa samalla 19 eturatas, mutta sitä nyt ei kannata putkiviritteiseen etes koittaa. Ainakaan jos kenttäajoja ajattelee. Pitänee myydä jollekkin, jolla ei teho lopu 
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 17:24
Kirjoittaja Juhama
Marbusa kirjoitti:Kuukauden ankaran laskuharjoittelun tuloksena se kutonenkin onnistui arpoutumaan kehiin. :1087
Omat vedot 303, 314, 311.
Ekassa tuli räpellettyä vaihteiden kanssa, kun meinas unohtua käännetty kaavio, tokassa vedossa 4 -> 5 ei menny ilman kytkintä. Viimeinen veto tuntui menevän vaihtojen osalta suht ok, mutta loppupuolella voblaus taisi hidastaa vauhtia, kun ei parantunut. Tuuli todellakin painoi meidän kokoonpanoa aika pahasti ja se voblaus rupes ihan oikeasti pelottamaan, mutta kaasua en hellittänyt.
Mun oranssimustassa Yoshin 4-2-1, vapari, peilit veks ja nyt takana 180/55 rengas. Samin penkissä korjattu säätö ja sen jälkeen ajettu huipputesti antoi max. lukemaksi 316 km/h, mutta sen jälkeen takanakki vaihdettu ja olisi pitänyt mennä yli tuon 316 ja varmaan ilman voblausta olisi mennytkin...tai ainaskin uskon niin.
Noh...Joensuussa toivottavasti kelit kohdillaan.
Onnittelut tosi kovien lukujen ajajille ja muillekin mukaan rohjenneille.
Järjestelyt olivat kyllä onnistuneet erinomaisesti ja järjestäjiä kiittelin jo paikan päällä. 
Vakioväleillä ajoit?
Edited By Juhama on 1277045020
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 17:42
Kirjoittaja Marbusa
Juhama kirjoitti:Marbusa kirjoitti:Kuukauden ankaran laskuharjoittelun tuloksena se kutonenkin onnistui arpoutumaan kehiin. :1087
Omat vedot 303, 314, 311.
Ekassa tuli räpellettyä vaihteiden kanssa, kun meinas unohtua käännetty kaavio, tokassa vedossa 4 -> 5 ei menny ilman kytkintä. Viimeinen veto tuntui menevän vaihtojen osalta suht ok, mutta loppupuolella voblaus taisi hidastaa vauhtia, kun ei parantunut. Tuuli todellakin painoi meidän kokoonpanoa aika pahasti ja se voblaus rupes ihan oikeasti pelottamaan, mutta kaasua en hellittänyt.
Mun oranssimustassa Yoshin 4-2-1, vapari, peilit veks ja nyt takana 180/55 rengas. Samin penkissä korjattu säätö ja sen jälkeen ajettu huipputesti antoi max. lukemaksi 316 km/h, mutta sen jälkeen takanakki vaihdettu ja olisi pitänyt mennä yli tuon 316 ja varmaan ilman voblausta olisi mennytkin...tai ainaskin uskon niin.
Noh...Joensuussa toivottavasti kelit kohdillaan.
Onnittelut tosi kovien lukujen ajajille ja muillekin mukaan rohjenneille.
Järjestelyt olivat kyllä onnistuneet erinomaisesti ja järjestäjiä kiittelin jo paikan päällä. 
Vakioväleillä ajoit?
Jep, välityksiin ei ole koskettu.
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 17:44
Kirjoittaja Juhama
Marbusa kirjoitti:Juhama kirjoitti:Marbusa kirjoitti:Kuukauden ankaran laskuharjoittelun tuloksena se kutonenkin onnistui arpoutumaan kehiin. :1087
Omat vedot 303, 314, 311.
Ekassa tuli räpellettyä vaihteiden kanssa, kun meinas unohtua käännetty kaavio, tokassa vedossa 4 -> 5 ei menny ilman kytkintä. Viimeinen veto tuntui menevän vaihtojen osalta suht ok, mutta loppupuolella voblaus taisi hidastaa vauhtia, kun ei parantunut. Tuuli todellakin painoi meidän kokoonpanoa aika pahasti ja se voblaus rupes ihan oikeasti pelottamaan, mutta kaasua en hellittänyt.
Mun oranssimustassa Yoshin 4-2-1, vapari, peilit veks ja nyt takana 180/55 rengas. Samin penkissä korjattu säätö ja sen jälkeen ajettu huipputesti antoi max. lukemaksi 316 km/h, mutta sen jälkeen takanakki vaihdettu ja olisi pitänyt mennä yli tuon 316 ja varmaan ilman voblausta olisi mennytkin...tai ainaskin uskon niin.
Noh...Joensuussa toivottavasti kelit kohdillaan.
Onnittelut tosi kovien lukujen ajajille ja muillekin mukaan rohjenneille.
Järjestelyt olivat kyllä onnistuneet erinomaisesti ja järjestäjiä kiittelin jo paikan päällä. 
Vakioväleillä ajoit?
Jep, välityksiin ei ole koskettu.
Entä oliko rajoitinta nostettu ecu-editorilla?
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 17:45
Kirjoittaja 65-1275469948
Hienoja tuloksia saatu! Meidänkin teamissa vauhtitavoitteet täyttyivät
. BussiJussi kyl veti hienosti
. Kännykkäkameravideota olis pätkä ^ lähdöstä, mutta kun en saa sitä koneelleni purettua :comp .
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 17:47
Kirjoittaja 65-1275469948
... Onkos muuten tuloslistaa vielä kokonaisuudessaan missään?
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 18:11
Kirjoittaja jarim
Happea oli bensaan nähden kait riittävästi, koneen purkuun pääsee. Vaihteeksi. 
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 18:12
Kirjoittaja Marbusa
Juhama kirjoitti:
Entä oliko rajoitinta nostettu ecu-editorilla?
Rajoittimen arvoja nostettu ja ei kykene muistamaan minkä verran. 
Olisi pitänyt pikkasen pidempään kierrättää ennen vaihtoja, mutta ehkä ensi kerralla sitten yrittäis malttaa...
Olis mielenkiintoista, kun joku olisi ollut kuvaamassa vähän ennen mittauspistettä , niin olisi saanut aineistoa ajoasennoista.
Olen gprs -yhteyden päässä, joten kestää valovuosien verran ladata noita videoita. Itsellänikin kamerassa jotain videonpätkää tallennettuna ja yritän niitä jossain vaiheessa tallennella ja muunnella, josko saisi yleisesti katsottavaan muotoon.
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 18:53
Kirjoittaja BussiJussi
Hehee...
Yksi luistava kohde löytyi!!!
Äsken purin mopon kärrystä, ja huomio kohdistui takarenkaaseen... Pinta oli slicksistä hävinnyt melkein kokonaan!! Eli lyhempää akseliväliä, tjs. pitäs keksiä siis....Hmn...
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 19:55
Kirjoittaja ysi-ärrä
Tuossa mietin itsekseni ku tuon 301 sain vedettyä ja lujempaa on tuolla mopottimella vedetty, niin mitenköhän vaikuttaa 7 viikkua vanhat bensat tankissa ja tankkitäynnä ??? Tuli vissiin annettua liikaa tasoitusta?
Meinaan ois varmaan pitäny imeä vanhat löpöt pois, ja laittaa vain muutama litra tankkiin. Painoahan tuosta ylimääräisestä bensasta vain on.
Ja toki opettelussa vielä ajaminenkin tuolla busalla on .
No seuraavia lentokenttäajoja odotellessa.
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 20:34
Kirjoittaja waiski10
ysi-ärrä kirjoitti:Tuossa mietin itsekseni ku tuon 301 sain vedettyä ja lujempaa on tuolla mopottimella vedetty, niin mitenköhän vaikuttaa 7 viikkua vanhat bensat tankissa ja tankkitäynnä ??? Tuli vissiin annettua liikaa tasoitusta?
Meinaan ois varmaan pitäny imeä vanhat löpöt pois, ja laittaa vain muutama litra tankkiin. Painoahan tuosta ylimääräisestä bensasta vain on.
Ja toki opettelussa vielä ajaminenkin tuolla busalla on .
No seuraavia lentokenttäajoja odotellessa.
Liekkö vaihdettu osia viimeajojen jälkeen...
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 20:53
Kirjoittaja RHead
Viime yönä kävin vakoilemassa TFM:n uutta lentokenttäpeliä.. Vaviskaa kaikki yli 300hp busat!
TAKSI!
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 21:06
Kirjoittaja BaTTman
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 21:21
Kirjoittaja Crivil
ysi-ärrä kirjoitti:Tuossa mietin itsekseni ku tuon 301 sain vedettyä ja lujempaa on tuolla mopottimella vedetty, niin mitenköhän vaikuttaa 7 viikkua vanhat bensat tankissa ja tankkitäynnä ??? Tuli vissiin annettua liikaa tasoitusta?
Meinaan ois varmaan pitäny imeä vanhat löpöt pois, ja laittaa vain muutama litra tankkiin. Painoahan tuosta ylimääräisestä bensasta vain on.
Ja toki opettelussa vielä ajaminenkin tuolla busalla on .
No seuraavia lentokenttäajoja odotellessa.
Kyllä se siitä lähtee, nää jutut on niin pienestä kiinni ja ajamalla oppii.
"Kokemuksen syvällä rintaäänellä".
Hyvin vedetty ensikertalaiseksi, lentokenttä neitsyenä heti 300 rikki, ei onnistunut allekirjoittaneelta
Omat vedot taas perseelleen, liian lyhyet välitykset, ois tarrvinnu olla piikin pienempi takaratas
Edited By Crivil on 1277688989